קהילה - סיפורים ושירים
מילי0522
2

הבושם המכושף. סיפור אהבה לכתב אורח. 13/02/2017

פעם הייתה ממלכה ובה נסיך. הנסיך מצא לעצמו נסיכה ששמה ליילה. כולם היום מאושרים. עד שיום אחד הגיע מכשפה שגרה ביער הממלכה,היא תיעבה את הנסיכה מכיוון שהיא רצתה להיות במקומה.
לאחר כמה ימים המכשפה הצליחה להתגנב לחדרה של הנסיכה והחליפה את הבושם שלה בתרסיס קללה. למחרת הייתה לנסיכה פגישה חשובה היא רצתה להתבשם מעט ולפתע פתאום היא ראתה עשן שחור מסביבה וצרחה. הנסיך שמע אותה ורץ מיד לחדרה. שאל אותה: "הנסיכה ליילה! הכל בסדר?". הוא נבהל. הוא ראה המכשפה ואת הנסיכה ליילה שוכבת על הרצפה. המכשפה אמרה: "יש לך חצי שעה למצוא עבורי את הזהב האדום המיוחד מפסגת הר הצללים. אבל תיזהר. יש שם חיות מכושפות תוקפניות." היא הלכה.
הנסיך בכה. אבל הבין שאין לא ברירה הוא חייב להגיע לפסגת הר הצללים.
הנסיך מיהר ולקח את הסוס הלבן שלו ודהר במהירות ובינתיים השאיר את הנסיכה ליילה עם אביו,המלך לדירור.
הוא הגיע אל ההר ושם לב שיש לו רק 21 דקות. הוא חייב למהר. הוא התחיל לעלות לפתע הוא ראה ג'ירפה קסומה הכוח של הג'ירפה הזו היה שהיא יכולה למתוח את הלשון שלה לקילומטרים. הנסיך נאבק בג'ירפה ולבסוף הצילו לנצח אותה כאשר חתך את הלשון שלה עם חרב האש שלו. הוא ראה עוד 3 חיות במעלה ההר: פיל שיכול לירוק אש ומים יחד מהחדק שלו, כלב מכושף שיכול לשלוט בסלעים, קוף שיכול לשנות צורה לכל חיה שירצה. הנסיך הצליח לנצח את כולם עם חרב האש ויצא לפסגת רק עם פציעות קלות. כשהגיע לפסגה הוא ראה גוש של זהב אדום נוצץ הוא הבין שזה מה שהמכשפה רוצה הוא לקח אותו. אבל נשארו לו רק 5 דקות והוא היה צריך 9 כדי לרכב בחזרה. אז הוא יצא לדרך מיד. הוא הגיע לארמון תוך 5 דקות אבל המכשפה הייתה שם ואמרה: "איחרת את המועד"
הנסיך החל להילחם בה, הוא נפצע קשה מאוד. ולפתע הוא נזכר בזהב האדום, הוא חשב שאם המכשפה רוצה אותו אז הוא בטח מועיל במשהו לפתע הוא הוציא אותו והזהב בלם כל קסם של המכשפה הוא הצליח להביס אותה כאשר ירה כוח עצום מהזהב. לאחר שניצח את המכשפה הבין שלא הצליח להציל את הנסיכה ליילה.
הוא בכה ודמעה זלגה על הזהב, הזהב נצץ ולפתע הנסיכה פקחה את עיניה. היא אמרה לנסיך: "תודה רבה! הצלת אותי" הנסיך לא כל כך הבין מה קרה ואביו המלך לדירור נכנס ואמר:"כוח הרגשות חזק מכל קללה או כישוף." מאז הם חיו באושר ועושר ונעשו גם למלך ומלכה.
הסוף.
3
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה