קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

החבורה ואני- להיות יותר יפה מרומי? 24/02/2017

פרק ראשון: מכתב ממישהי שאני לא מכירה
התעוררנו וכבר הדוור הגיע הייתי מובכת כי פתחתי לו כשהייתי עם פיג'מה אבל לא היה לו אכפת "שלום! בוקר טוב וסליחה על השעה, יש כאן מכתב ל: זואי מ: רומי
מקום: מיקמק סיטי " כך אמר הדוור כשהגיע "רומי?, טוב אממ זואי!!!!! הדואר שלך היום!" צעקתי לזואי זואי התעוררה עם שיער פרוע ובאה עם עיניים כמעט סגורות "מי הביא לי דואר היום?" שאלה וסירקה את שערה הקצר "רומי, את יודעת מי זאת?" זואי פתחה עיניים ופערה פה "רומי!!, זאת אחותי" הסתכלתי עליה במבט לא מבין ושאלתי "בת דודה שלי?" זואי הנהנה בראשה ולקחה את המכתב "כתוב שהיא באה בערב!" אמרה לי וחיבקה אותי חזק מקס הסתכל עלינו וצחקק "מי באה בערב?" שאל ועניתי לו "איזו רומי אחת שזואי אומר שהיא אחותה או בעצם בת דודה שלי.." חייכתי ואמרתי "וזאת הזדמנות מעולה להכיר אותה!" מקס גם הוא פער פיו "רומי!!?, באמת? וואו מגניב עבר המון זמן מאז שעברה לגור עם.. חבר שלה" מקס חייך חיוך קטן לקח את הסקייטבורד שלו ויצא לחצר המעבדה. "מה קרה לו?" שאלתי מופתעת "פעם הוא התאהב בה אבל הפסיק מאז קצת עצוב לו להגיד חבר שלה.." אמרה זואי והפכה את החיוך שלה לעצוב "טוב לא נורא, הריי עכשיו הוא מאוהב בך נכון?" שאלתי כששתינו יושבות על הספה מעל לשמיכה הכתומה.

פרק שני: לא לענות או לא לדעת
חיכיתי לתשובה מזואי רק שלא הגיעה ממנה אחת כזאת שתינו נשארנו יושבות ולא עשינו דבר. לפתע אמרה זואי בקול חלש וטיפה צרוד "עם תרצי לדעת, תשאלי אותו לא אותי.." היא חייכה חיוך פצפון והלכה להכין ארוחת בוקר. "בוקר טוב מגניבובס!" אמר ג'ימבו "בוקר טוב.." נאנחתי ונשכבתי על הספה. ג'ימבו התיישב על ידי וניגן בגיטרה "למה את עצובה?" שאל אותי הייתי כל-כך מופתעת מהשאלה עד שחייכתי וכמעט צחקתי "נראה לך שאני עצובה?, אל תדאג לי אני בסדר!" עצרתי את עצמי שלא לצחוק אבל לא יכולתי משכתי את זואי שהכינה חביתה לחדר והתחלתי להתפקע "מה קרה?, עוד מעט נשרפת לי החביתה" אמרה זואי "טוב אז רוצי!!, רק שמצחיק שג'ימבו ניגן תו לא נכון.." אמרתי לה בעודי שכובה על הריצפה.

פרק שלישי: סאני בחוץ?
פתאום שמתי לב לחדר הימני שמאחורי הטלוויזיה של החדר שלי ושל זואי. זהו היה החדר של סאני נכנסתי אליו בזהירות ובדקתי איפה סאני ולמה הוא לא מתעורר. הוא לא היה במיטה ולא מתחתיה לא במקלחון ולא בחדר התקנת המחשבים החדשים אפילו הוא לא היה בחדר מבכנות שלו ולא הכין שום תרופה הוא שיקוי.
הבטתי דרך החלון וראיתי את סאני מחזיק יד של ילדה יפה ומחייך אל עבר עיניה הנוצצות. פתאום הוא אמר "הנה רומי המעבדה שלנו!" הופתעתי, שרומי כל-כך יפה ואמרתי לעצמי בלחש "אין פלא שמקס התאהב בה.." לקחתי תרופה של סאני והנחתי אותה על השולחן שלא תיפול טיפ-טוף ממנה נפל עליי ולא הרגשתי בשינוי עד לביקור שלה.

פרק רביעי: יותר יפה ומקס מתאהב..
פגשנו אותה והיא הסתכלה עליי, היא הייתה מופתעת ואמרה "וואו, לא ידעתי ששירה כל-כך יפה, איזה בת-דודה מהממת!!" הייתי מופעת "קצת הגזמת לא?, את הרבה יותר יפה ממני!" מקס גם הסתכל עליי ואמר "וואו איזה מראה חדשני אממ.. שירה.." הוא נראה מובך והוא הסמיק מיד הבנתי שמשהו לא בסדר.
הלכנו למיקניון לקנות לי ולרומי בגדים חדשים (כי לא היו לנו הרבה) ולהפתעתי מקס שילם על הבגדים שלי וקניתי הרבה אני מודה קניתי שמלה וחצאית וג'ינס וחולצה והליונית ג'ינס כזאת וחגורה וחולצה מנומרת והרבה... והוא בכל זאת שילם על הכל. רומי ביקשה שהלך איתה רגע לחנות המוזיקה אבל האמת הייתה שאמרה לי כך "תקשיבי גם לי זה קרה.., כאילו שמקס שילם לי על הכל זה אומר שהוא מאוהב בך!" הבטתי עליה מופתעת "בי?, הוא מכיר אותי הרבה איך בי?, וואי תקשיבי מה נזכרתי דודה סופיה באה מחר לביקור!!" חייכתי ועברתי נושא.

פרק חמישי: לאהוב אותי יותר כרגיל
כולם התחילו להיות עצובים ושאלתי "למה אתם עצובים?" מקס ענה "אני מתגעגע אליך האמתית ואת האמת שבאמיתי.. טוב את באמיתי.. אמ.. יותר יפה מכרגע.." הסתכלתי עליו מופתעת "נכון, שירה הרגילה יותר יפה יותר נחמדה יותר שמחה.." אמרה זואי לדבריו של מקס שאלתי "טוב.. אז איך מחזירים אותי?" מיד סאני ענה "למקרים כאלה יצרתי את 'המחזיר העולמי 2000' " זאת הייתה מכונה כזאת בצורת ביצה שלמטה היא ישרה ויש כפתורים ודלת כניסה. נכנסתי אליה וכולם התפללו שאחזור בשלום כשסאני פתח את הדלת הייתי אני הרגילה אבל..

פרק שישי: חזרה באיטיות
אבל הייתי מעולפת כולם הרימו אותי והשכיבו אותי על המיטה שלי "זאת הייתה הזדמנות טובה להכיר אותך, למרות הכל.." אמרה רומי ובכתה "על תדא..גו" אמר קול שהיה בעצם אני.. "מה את חייה?" שאל מקס וזואי הרימה אותי וחיבקה אותי חזק "כ..כ..כן" אמרתי ופתחתי באיטיות את העיניים "המכונה צריכה שיפורים" אמרתי לסאני וצחקקתי "אני מיד מתקן!" אמר סאני ויצא מהחדר "התגעגעתי אליך" אמרה רומי "גם אני אליך!" השבתי וחייכתי. סוף

מוקדש ל רומוש206
11
7
139


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/03/2017   15:17 אלפא29  7
סיפור מהמם!
01/03/2017   06:29 שירה7669  6
מקווה שאהבת בכל זאת♥
27/02/2017   14:18 שירה7669  5
אני באמת מצטערת.. :) אבל אני אשתדל לזכור..
26/02/2017   20:26 רומוש206  4
סיפור מוש ברמות!!
רק משהו קטנטן: אני גם בת דודה של זואי , אבל כמו אחות שלה..זואי היא בת יחידה כמוני.
ברוכה הבאה למשפחה! (;
26/02/2017   19:05 רומוש206  3
תודה מהממת!אהבתי מאוד את הסיפור!
רק דבר קטנטן פצפון ממש קטנטון: אני גם בת דודה של זואי , אבל אנחנו מתנהגות כמו אחיות..
ברוכה הבאה למשפחה! (;
26/02/2017   14:03 שירה7669  2
תודה רבה ל רומוש206 ♥
26/02/2017   13:44 שירה7669  1
הכנתי את זה בשבילך♥