קהילה - סיפורים ושירים
הגולש2571
3
4

ספר מסדרת: אומני החופש. פרק 1:זהירות, וירוס! 09/03/2017

הכל התחיל בעוד בוקר נעים ורגיל, כאשר מיקדבירקין (שעדין ישן)ושותפו מיקתומקון. מיקתומקון אכל את קערת הדגנים שלו, וכשמיקתומקון שפך את החלב לתוך קערת הדגנים אשר הכין לעצמו, מיקדבירקין קם בעקבות רעש של שיפוצים מהשכן, ו"קפץ" למטבח לשתות כוס חלב, אבל כאשר מיקדבירקין שפך את החלב אל תוך הכוס, ראה כי בקרטון החלב יש חור, מיקדבירקין לא הבין למה יש חור בקרטון החלב. דביר עלה לקומה השנייה כדי לשאול את מיקתומרקון למה יש חור בקרטון החלב. ולפתע, תוך כדי עליה במדרגות מיקדבירקין התעלף! תומר הבחין כי מיקדבירקין נמצא שוכב על רצפת המדרגות, מעולף!
וכשהבחין זאת, ידע שחייב להציל את מיקדבירקין אשר שוכב על רצפת המדרגות. ופתאום, מיקתומרקון נזכר ששניהם היו פעם רופאים במיקמגן דוד אדום, אז הוא מיד לקח את המזרק שלו יחד עם התרופה שהם ישתלבו ביחד הם יהפכו למתכון להצלת חייו של מיקדבירקין.ולאחר שמיקדבירקין התאושש בזכות התרופה שהכין מיקתומרקון שניהם בדקו למה מיקדבירקין התעלף, ופתאום, מיקתומרקון הבין למה מיקדבירקין התעלף, הוא אמר שמדובר בוירוש קטלני המכונה "נונסטופ", שפירושו במיקמקית: "לא מפסיק" שזה אומר שהוא בעצם לא מפסיק לתקוף. וכשזה נודע למיקתומרקון ולמיקדבירקין הם הבינו שה"יצור" הזה משוטט חופשי באחוזתם הגדולה. מיקדבירקין ומיקתומרקון התחילו להלחץ מכיוון שיצור זה יכול לגרום למוות תוך כמה שניות בנשיכתו הארסית. אבל אז למיקתומרקון ולמיקדבירקין היה רעיון. הם נזכרו שיש להם חבר ילדות שקוראים לו מיקאופירנון, והוא מומחה לחיידקי "נונסטופ". הם נכנסו למכונית שלהם ונסעו למעבדתו של מיקאופירנון ולפתע, הם הבחינו ב"נונסטופ" על גג המכונית גדל וגדל!
הם נסעו במהירות מופרזת והגיעו במהרה למעבדתו של מיקאופירנון כאשר "נונסטופ" נשאר מאחור.
מיקתומרקון ומיקדבירקין נכנסו אל המעבדה של מיקאופירנון שזיהה אואותם מיד. הם סיפרו לו מה קרה, והוא סיפר להם שהוא בדיוק מפתח המצאה שיכולה לעצור את "נונסטופ" אך היא עדיין בשלבי פיתוח. הוא אמר שייקח לו לפחות שבוע לגמור אותה, כך שבינתיים אין לו מה לעשות בנידון.

פרק 2: קדימה מיקאופירנון, תתחיל לעבוד!

מיקאופירנון אמר: אולי כדאי להדליק את ה - WiFi כדי שאגמור יותר מהר. ומיקאופירנון צילם את עצמו במכונה כדי להפעיל את הקוד של ה - WiFi.
אך בדיוק כשמיקאופירנון בא להדליק את ה -WiFi הוא התחשמל!!!!
מיקתומרקון ומיקדבירקין לא ידעו מה לעשות עכשיו. ופתאום, נשמעו דפיקות חזקות במעבדה ואז, "נונסטופ" הענק התפרץ למעבדה והתחיל להשתגע! ורוב השתגעות הוא לקח את מיקאופירנון והסתלק מהמעבדה. מיקתומרקון ומיקדבירקין לא ידעו מה לעשות, אבל אז צץ במוחם רעיון, הם יבנו את המכונה, או לפחות ינסו! אבל תוצאת העבודה לא הייתה בדיוק מה שרצו. והם הבינו שאם הם רוצים להציל את אופיר ולהביס את "נונסטופ", הם צריכים להיות קצת יותר רציניים.

פרק 3: "לבנות עבודה זה קצת יותר קשה ממה שחשבנו".

מיקתומרקון ומיקדבירקין הבינו שלבנות מכונה זה יותר קשה ממה שחשבו. והם אפילו הוציאו 1,000,000 ש"ח בשביל קניית חומרים למכונה.
הם הלכו לחנות עבודה והמוכר היה נראה להם קצת מוכר וחשוד. ומה שהם לא ידעו שהמוכר היה בעצם מיקאורן הרשע!! (מיקאורן הרשע הוא פושע שנמלט מהכלא לאחר שאומני החופש הכניסו אותו לשם)
אבל לא היה להם אכפת, הם מאוד מיהרו להציל את מיקאופירנון ולהביס את "נונסטופ". כאשר הם הגיעו למעבדה עם החומרים הדרושים, הם התחילו לעבוד! הם עבדו יומם וליל, עד שהתוצאה הייתה משהו שאפשר היה לקרוא לו "מכונה"!
הם כל כך שמחו שהם גמרו לבנות את המכונה, וכדי לחגוג את זה הם הלכו לקנות גלידה.
הם הלכו לקנות את הגלידה ואכלו אותה בספסל, עד שלפתע, מישהו מסתורי עם כובע שהסתיר את פניו ניגש אליהם ואמר: "אתם באמת רוצים לדעת את כל האמת על מיקאופירנון?"

סוף. ההמשך יבוא...

מוקדש ל יוכי8, מוקי4295, ראשהעיר257.
13
4
367


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/03/2017   15:28 מישהו535  4
סיפור יפה ממש נהנתי לקרוא
10/03/2017   22:25 שנטל1124  3
אהבתי!
10/03/2017   15:46 sheina  2
יפה!
10/03/2017   12:56 ראשהעיר257  1
ואוווו!! זה הסיפור הכי טוב בעולם! וואו! מדהים!! מושלם!!