קהילה - סיפורים ושירים
מקי12350
30
1

סיפר לכתב אורח פלישת הזומבים!! 17/03/2017

פרק ראשון: חבילה מסתורית?!
קמתי בבוקר שרתי לי שירים הכנתי את אחיי הקטנים לגן והלכתי לבית הספר כשבאתי לצאת מביתי ראיתי חבילה מסתורית ליד פתח הדלת הסתכלתי עליה והיה רשום למקי12350
נדהמתי לא הבנתי ממתי שולחים לי חבילות פתחתי את החבילה והיה בתוכה...

פרק שני: מה יש בחבילה?
פתחתי את החבילה ובתוכה הייתה קלטת ווידאו מרוב שהייתי סקרנית לא שמתי לב שאני מאחרת לבית הספר התאפקתי. שמתי את הקלטת על המדף והלכתי כמתוכנן לבית הספר בדרך פגשתי את חברתי מורי383 ודיברנו הגענו לכיתה והמורה שרה מור הסתכלה עלינו בכעס ואמרה "מה איפה הייתן שתיכן? ולמה אתן מאחרות?"
שתקנו והלכנו למקום.

פרק שלישי: הפסקה רעה

אני ומורי383 דיברנו בכיף וציחקקנו עד שהבריונית נעה באה... ואמרה
"שלום פיציות מה אתן עושות?" מורי פחדה מאוד וידעתי בידיוק למה כי היומן הסודי שלה היה אצלה היא הסתירה אותו אבל נעה קלטה אותו ואמרה " מה יש לך שם פיצית?" היא שאלה ומורי השתתקה ואני עניתי לה " זה לא עניינך נעה!" אמרתי ובראש צצו לי מחשבות של "יוו אני לא מאמינה שאני מתעמתת עם נעה!"
נעה אמרה "טוב! אני יעזוב אותכן ומקי אני איתך עוד לא גמרתי!" היה צלצול ונכנסו לכיתה

פרק רביעי: סיום הבית ספר!
סיימנו ללמוד והזמנתי את מורי אליי ואמרתי לה " היום בבוקר הגיעה אליי חבילה בואי נראה מה יש בה!?" אמרתי ומורי ענתה "ברצון! ומקי.. תודה שהגנת עליי"
ב"בשמחה" עניתי נכנסנו לביתי ושמנו את הקלטת ווידאו לווידאו וראינו שם....

פרק חמישי: ההתגלות המפחידה לקלטת
ראינו בתוך הקלטת איש מדבר הוא אמר:"אם אתם רואים את הקלטת הזאת סימן שאני לא בחיים תקשיבו בשנת 2017 בתאריך 2017\4\1 הזומבים יגיכו מתוך האדמה תכינו את מה שמופיעה עכשיו על המסך ותשמידו את הקלטת!!"

פרק שישי: עוד התגלות והתגוננות מהזומבים!

מורי ידעה על כך ואמרה לי " ידעתי ידעתי!" " מה ידעת?" שאלתי " ידעתי על זה אנחנו חייבות להכין את המתכון הזה! ומקי תקשיבי בלי שאלות בואי נתחיל הזומבים יגיעו עוד חודש אנחנו חייבות להתחיל!" הנהנתי בהסכמה והכו את המתכון במתכון היה רשום:
כף 2\1 מלח
שתי קילו מלפפון חמוץ
קמצוץ חול
שום כתוש
וכוס מים
הכנו את המתכון המוזר הזה והבנתי ביומן של מורי שום את כל זה היא הראתה לי! עשינו את זה מהר ומורי ישנה אצלי והיה עוד מתכון להגנה על הבית
המתכון:
רסק עגבניות
חול
ותכשיר לשער
הכנו גם את זה וציפינו בשכבה דקה את הבית

פרק שביעי: הזומבים באים! וחברים שלנו מאמינים טוב... חלק

אחרי חודש הזומבים באים! אספנו את חברינו הטובים: מקס, זואי, סאני וגמבו
וכמובן את אלוויס המינימיק של זואי
והמינימיק שלי ושל מורי שלי: דין
של מורי: המינימיקית פלאפי ראינו איך הזומבית משתלטים על כולם אבל אניחנו הצדיידנו ברובים ונלחמנו בהם אבל הם תפסו את כולם חוץ ממני ומורי אפילו המינימיקים נתפסו אבל אני ומורי הצלחנו להביס אותם ומקס וזואי חזרו לקדמותם וגם כל מיקמק סיטי! עשינו חישובים של מתי הם יבואו שוב והם יבואו בשנת 3008 בתאריך: 3008\5\30

סוף!!!

מוקדש ל מורי383
9
2
169


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/05/2017   17:04 אופל2626  2
יפה!!!
20/04/2017   20:49 מתוקותי200  1
וואו