קהילה - סיפורים ושירים
שלג9900
6

הסיפור שלי-ההרפתקה שלי 18/03/2017

פרק 1- פרידה מאבא ואבא

יום שלישי בחופש הגדול הלכתי למיטה לישון צהרים. הדלקתי חדשות וראיתי שיש אוצר ביערות מיקמק למרות שאני גר רחוק החלטתי ללכת ברגל. לפני שבאתי לארוז הלכתי לספר לאמא ואבא והם אמרו לי:ילד שלנו נתגעגע אלייך אני יתן לך רשימה של מה לקחת וקח תמונה של המשפחה. וברשימה היה:6 בקבוקים 2 ליטר ,מלא אוכל, טלפון למקרה חירום,כובע,שק שינה, בגדים,וחבל ותמונה של כול המשפחה. שאלו אותי:מתי אתה הולך? אמרתי להם מחר בצהריים. ובסוף לא ישנתי צהריים היום הלכתי לישון כי הגיע כבר הלילה וגם כי מחר זה הולך להיות יום ארוך קמתי הלכתי לאמא ואבא אמרתי להם שאני הולך עכשיו בבוקר לקחתי את התיק נפרדתי מהם בכיתי קצת.

פרק שני-יש עוד כמה חברים שמצטרפים

יום רביעי יצאתי מהבניין. ופגשתי את חברי הטוב מהבניין אורן9099 .והוא שאל אותי:מה אתה עושה? לאן אתה נוסע? אתה בורח? אמרתי לו:אני לא בורח מה פתאום שמעתי על אוצר שיש ביערות מיקמק. אז אני יוצא לחפש אותו שאל אותי:אפשר לבוא איתך? הורי יסכימו .אמרתי לו:בשמחה רבה. נתתי לו את הרשימה הוא עלה למעלה הכין את הכול נפרד מהורי וכמובן סיפר להם הכול הם הסיכמו ונפרדו ממנו ונתנו לו תמונה של כול המשפחה .הוא בכה וירד למטה והיינו ביחד. המשכנו עד שראינו את לורי676 עם החברה הכי טובה שלה רונה1678 הם שאלו אותנו מה אתם עושים?מה אתם בורחים? אמרנו להם לא בורחים הולכים למצוא את האוצר שיש ביערות מיקמק אוצר. והן אמרו אפשר לבוא איתכם אמרנו בשמחה. נתנו להם את הרשימה הם הלכו סיפרו להורים שלהם לקחו הכול והביאו להם תמונה של המשפחה ולורי676 ירדה למטה ורונה 1678בשירותים והיא סיימה וירדה למטה שאלתי את כולם בדקתם לקחתם הכול והם אמרו כן, כן וכן ואמרתי "אף אחד לא עוזב אפילו אחד" זה הפתגם שלנו. וכמעט שכחתי את המפה עליתי למעלה ולקחתי את זה.

פרק שלישי-"אף אחד לא עוזב אפילו אחד"
המשכנו ללכת וכבר עברנו ממש את השכונה שלי הגענו אל הצוק אבל טיפסנו בצד שמאל של המצוק טיפסנו וכולם עלו עד שלפתע לורי676 אמרה:אני רואה משהו סתכלו ואז אורן9099 בטעות נפל והחזיק באבן חזקה של המצוק כולם המשיכו העלה ולא הסתכלו על אורי9099 הם מיהרו למה שלורי676 ראתה אבל אורי9099 צעק: "הצילו" "הצילו" החבורה שמעה ואז אמרתי:הנה אורי9099 בואו נשחרר אותו ואז לורי676 אמרה לא אבל תראה יש שמה אנשים שבאים לקחת אותנו תשאיר אותו פו ומיד אחרי נמצא ניקח אותו ואמרתי לה:תגידי את רצינית!! אחרי שנעזוב אותו הוא כבר יפול ואז אורי אמר:הלו אני תקוע פו ולורי אמרה:אבל האוצר ואז אמרתי:שכחת את המשפט שאמרתי בהתחלה: "אף אחד לא עוזב אפילו אחד" ולורי676 אמרה צודק סליחה הוצאתי את החבל קשרתי אותו לעץ נתתי אותו לאורי9099 הוא אחז בו ומשכנו ובסוף הצלחנו

פרק רביעי-זה לא האוצר
ואז המשכנו לאיפה שלורי676 הצביעה. האנשים שחיפשו השאירו את זה שם. המשכנו וראינו תיבה. ואז הגיע הלילה אמרה לורי676 בואו נפתח לפני שמישהו יקח ואז נלך לישון אמרנו לה:מחר נפתח אף אחד לא יקח הלכנו לישון בשקי שינה שלנו לפתע רונה1678 לא מצאה את השק שינה שלה היא שכחה אותו פספסה את זה מרוב שמהירה ואז האירה אותי ואמרה:שלג9900 שחכתי שק שינה ואמרתי לה:זה היה כתוב ברשימה והיא אמרה:כנראה פיספסתי ואמרתי לה:יש לי עוד שק שינה ליתר שזה יקרע אבל זה של בנים והיא אמרה לי:לא אכפת לי העיקר שאני ישן ואמרתי לה:קחי זה במזוודה שלי היא לקחה כולם הלכו לישון ישבנו מסביב לתיבה לקחנו את ארוחת הבוקר אכלנו הבאתי בקבוק אחד של ענבים נראים לחיים ואמר אורי9099 :ואם זה לא האוצר חשבת על זה אמרתי לו:זה בטוח האוצר הרמנו לחיים ואז אמרתי:אני גאה להציג את האוצר שהשגנו תוך יום פתחתי וגיליתי שזה לא האוצר כשאנשים פתחו ראינו זוהר אבל זה לא האוצר זה רק אבן שזוהרת בחושך כשהלכנו ואמרתי לאורי9099 צדקת צריכים לבדוק קודם.

אחרי שבוע שהלכנו והלכנו

פרק חמישי- כמעט הגענו
המשכנו ללכת ובינתים שום רמז .רונה1678 התייאשה ולא אמרה מילה כדי שלא יחשבו שהיא פחדנית. לפתע אורי9099 ראה שרשרת די יקרה והוא אמר הנה תראו זה בטוח אחד מהאוצרות של האוצ.ר לקחנו את זה כדי שנסים בתיבה שמרנו את זה עד שלפתע הלכנו עוד ועוד שעבר שעתיים ורונה1678 אמרה:דיי בואו נחזור אין שום אוצר!!! כולם היו בהלם ואמרו:מה קרה לך את מפחדת כמעט הגענו. והיא אמרה:זה מה שאמרתם לפני שעתיים ,וואו תראו הנה מערה בואו ניכנס ואורי9099 אמר:אם לא מתאים לך תחזרי והיא אמרה:אתה צודק! אני נשארת איתכם אני רוצה למצוא איתכם והיא המשיכה איתם אמרתי:איזה מזוודה כבדה אבל אין מה לעשות ושאלתי:מישהו הביא שקית? כן אני אמרה לורי676 אמרתי:יופי ונכנסנו למערה.

פרק שישי-מצאנו את האוצר
נכנסנו אל המערה וראינו שוב תיבה אמרנו עוד פעם יקרה לנו אותו דבר שזה לא האוצר טוב נלך לישון ומחר נקום לפתע היה לי חלום:כולם מתעוררים אנחנו פותחים את התיבה ומגלים שאין שם אוצר ואז כולם צועקים עלי ואומרים סתם הבאת אותנו לפה היה אמור להיות לנו כיף עכשיו עם מהשפחה אבל אין בכלל אוצר סתם שקר ואז הם אמרו לי ללכת לבדי והשאירו אותי לבד לפתע קמתי וכולם אחרי ואמרתי אם זה לא האוצר אני מצטער שסחבתי אותכם לפה פתחנו וראינו כלום והם אמרו לי לא נורא העיקר שניסנו ואז לפתע אבל מה עם השרשרת אני יודע אמר אורי9099 אולי מישהו לקח את האוצר ונפל לו שרשרת ואמרתי:אבל אמרו בחדשות שאף אחד עדיין לא מצא והוא אמר:אולי הוא הסתיר את זהותו ואז אמרתי אז מי יקח את השרשרת וכולם התחילו לריב ולהגיד אני ואני ואמרתי שקט!! די! אף אחד לא מקבל אני שם את זה בתיבה ושמי שיחפש יקבל זרקתי את השרשרת לתיבה לפתע נשמע משהו נפתח ואז אמרתי:חכו מה זה שמעתי משהו מהמערה חזרנו כולם למערה לפתע ראינו דלת ואמר אורי9099 נראה לי שזה מלכודת ואמרתי מה יש להפסיד ואמרתי רגע חכו שכול אחד יתקשר להורים שלו בטח הם מתגעגעים כולם הציאו את הטלפונים התקשרו ואמרו שהכול בסדר ואז סגרתי ואז כולם ואז רונה1678 כי היא אהבה להיות בטלפון ניסנו לפתוח את הדלת אבל היה מפתח ולפתע אחרי שסגרנו את התיבה פתחתי והשרשרת נעלמה והיה את המפתח ואמרתי:הנה הנה המפתח ואז כולם נכנסו וצעקו מרוב אושר הם מצאו את האוצר האוצר היה בחדר יש שם מלא מטבעות שרשרות אבל מכיוון שהשקית שהביאה לורי676 ואמרנו זה לא יספיק ואז רונה אמרה: יש לי רעיון! מה כולם אמרו והיא אמרה:נשים בתוך המזוודה הרי המזוודה גדולה ואין חורים רעיון טוב לקחנו מלא דברים.

פרק שביעי- אנחנו מפורסמים
ואז לקחנו הכול המזוודה הייתה כבדה מאוד אבל המשכנו.הלכנו והלכנו ועבר כבר חודש מאז שהלכנו ואז התחלנו ללכת והגענו כמעט אל השכונה וכול הדרך זה שבועיים לא שמנו לב שההורים התקשרו הגענו לבניין לפני שנכנסנו אמרה לורי676: אנחנו חבורה ולעולם לא נעזוב אף אחד ומשפט החבורה הוא וכולם אמרו:"אף אחד לא עוזב אפילו אחד" ואז כולנו התחבקנו ואמרנו הצלחנו בטח נהיה מפורסמים נכנסנו כולנו הביתה נכנסתי וההורים שלי היו שם בוכים נכנסתי חיבקתי אותם והם אמרו לי:בני חשבנו שקרה לך משהו אבל אנחנו שמחים שאתה פו אמר האב:הצלחתם במשימה ? ואמרתי לו:כן המזוודה מלאה באוצר ואז שלחתי ביוטיוב את כול האוצר החדשות ראו וקבענו פגישה כולם הגיעו ואמרנו איך הגענו כדי שאחרים גם יקחו ואמרנו איך הגענו אל הדלת נהינו קצת מפורסמים כול אחד ברחוב רצה להצטלם איתנו והיינו שמחים נהניו חבורה אחת גדולה אמרה רונה1678 בואו נמציא שם וכולם אמרו נכון ואמרתי:מה אתם אומרים על:חבורת ההרפתקאות כולם אמרו כן וכולם הלכו לביתם ואני בילתי יום כיף עם המשפחה

הסוף

השקעתי המון הייתי צריכה לחשוב המון

מוקדש ל אורי9099רונה1678לורי676
20
2
133


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/03/2017   07:00 שלג9900  2
תודה וזה לכתב אורח
19/03/2017   17:19 נסיכי372  1
אהבתי אחי אתה צריך לזכות