קהילה - סיפורים ושירים
למשטר
13
4

סופת הקסם 25/03/2017

תקציר:
לא רחוק ממיקמק סיטי נמצא מקום קסום הנקרא "סופת הקסם" כולם קוראים לו כך כיוון שבכל 10 שנים מגיע גל קסם וחוטף ילד או ילדה. הגיע זמנה של מריה להיחטף, מה יקרה לה שם?
פרק 1
~~~~~~~
עטופה בשמיכת מיק צמר מחממת נמצאת ביתה של זואי, מריה. נשמעה צעקה מחדרה של מריה, זואי רצה לשם הכי מהר שיכלה אך איחרה את המועד.
פרק 2
~~~~~~~
מפוחדת מחזיקה בשמיכת המיק צמר בזמן שהסופה לוקחת אותה, "הצילו!!" צועקת וזועקת לעזרה מריה הקטנה, כל תושבי מיקמק סיטי ניסו לעצור את הסופה-אך ללא הצלחה.
פרק 3
~~~~~~~
"מי זאת?" "מה שמה?" "היא נמשכה לסופה?" ועוד מיליוני שאלות נשאלו באוויר, מריה פקחה לאט לאט את עינייה, המוני ילדים התכנסו סביבה. "איפה אני??" שאלה מריה "זה הקטע- אף אחד לא יודע" ענה ילד אחד, שמו היה ג'וני.
פרק 4
~~~~~~~~
"ברוכים הבאים למיק חדשים ולמיק ישנים"
אמרה גברת רונית.
"אתה נראה לי מוכר" לחשה מריה על ג'וני, "כן, מלא אומרים לי את זה. נעים להכיר! אני ג'וני בנו של סאני" אמר ג'וני. "שקט שם!" אמרה גברת רונית למריה וג'וני.
פרק 5
~~~~~~~~
שיעור טבע הסתיים, מריה בדרכה לחדר האוכל "תראו מי זאת!" אמרה הלנה ביתה של אלקסיס, לצדדיה שלושה בנות המצחקקות בשילוב ידיים "גברת שמיכי" הוסיפה הלנה, "מה אתן רוצות ממני? תעזבו אותי!" אמרה מריה המפוחדת כאשר גופה כולו רועד. ג'וני התקדם יחד עם קיילי ביתו של ראש העיר לעבר חדר האוכל. עצרו בתדהמה וראו את הלנה וחברותיה יורדות על מריה, התקדמו לעברן והגנו על מריה "תעזבו אותה! היא לא עשתה לכן כלום!" אמרה קיילי, "אמרה הבת של כישלון ענק" אמרה הלנה צוחקת בקול.
מריה בכתה, במקום ללכת לאכול רצה לחדר השינה כולה בוכה, מתחת לשמיכה מתחבאת לה ונזכרת בזכרונות לפני שלקחה אותה הסופה, בגעגועים יצאה לחפש דרך חזרה.
פרק 6
~~~~~~~~
"מה זה?" שאלה בבהלה כאשר הגיע ליער, מיק סופה התקדמה לעברה, היא רצה בכל הכוח מנסה להימלט אך לא הספיקה לברוח, "תוציא אותי מפה גוש אוויר שכמוך!" אמרה מריה כאשר מנסה לצאת מתוך הסופה. עינייה בצבע כחול שמנת נצצו, יד ימין שלה נמשכה בכוח למקום נסתר, התעופפה באוויר וראתה מיק כדור שקוף מתקרב לעבר היד. ניסתה למשוך את ידה אך ללא הצלחה. המיק כדור השקוף נכנס לתוך ידה ויצא לה אש מתוך יד ימין. מפוחדת ניסתה לכבות את האש והצליחה. קול קטוע נשמע ברקע "קיבלת כוח למשך כל חייך, לצאת לא תוכלי- אבל להיות מוגנת תוכלי".
הושיטה את יד ימין קדימה ויצא מתוכו אש, ניערה את ידה והאש נעלמה.
פרק 7
~~~~~~~
מריה חזרה מהיער על ג'וני וקיילי "איפה היית??" שאל ג'וני "ביער" אמרה מריה "דאגנו לך!" אמרה קיילי "אני רוצה להראות לכם משהו.." אמרה מריה "קרה משהו?" שאל ג'וני. "לחזור הביתה אני לא יכולה, אבל להתגונן כן" אמרה "מה זאת אומרת 'להתגונן'?" אמרה קיילי מנסה להבין, מריה הושיטה את ידה קדימה וביקשה מהם לזוז, השתגר מידה אש "מה קרה פה?!" שאל ג'וני מבוהל ומנסה להבין, "לא משנה איזה כוחות יש לך, תמיד תהיי חברתנו!" אמרה קיילי.
~הסוף~
אולי אני יעשה המשך תלוי אם תרצו ♥
מה דעתכם?

מוקדש ל כולםםםםםם!!!!
8
3
179


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/04/2017   19:47 שקופי7  3
תודה
02/04/2017   19:20 כינהמלכה  2
פליז תעשי המשך :)
29/03/2017   17:11 סגולי23645  1
מהמם!!