קהילה - סיפורים ושירים
נסיכה 1758

יומני המיקמקי 10/04/2017

שלום לך יומן היום התחלתי לשחק במחשב במיקמק. ששיחקתי וראיתי את כל האזורים התלהבתי מאוד, ראיתי שאפשר להשיג מטבעות ושיש משחקים וגם השגתי הישיגים שהפכו אותי להיות בדרגה שונה ולהיות בחדר אחר בהר ההשיגים. שכבר הייתי בדרגה 4-5 כבר הייתי ממש מבינה במיקמק, היה לי דברים ממש נדירים ומלא כסף. עד שיום אחד הגעתי לראש העיר, והוא רצה שאני יגיד לו איך לנצח בתחרויות להיות ראש העיר כי מיקיאוולי לבנתיים מובילה עליו בבחירות והוא ראה שאני יודעת לדבר מול קהל. אז עזרתי לו, ואז מיקיאוולי ומונדו ראו אותי עוזרת לראש העיר וראו שהוא מוביל אז הם גנבו לי את כל הפריטים שלי כדי שאז לא יהיה לי זמן לראש העיר כי אני צריכה לנסות למצוא את הכל את כל הפריטים ולהשיג עוד כסף. וזה עבד להם, אבל. בגלל זה שאני מכירה את ראש העיר, אז הוא הביא לי וקנה לי את כל הפריטים ואז השגתי בקלות הרבה מאוד כסף! ואז הם התחילו את הבחירות, בהתחלה מיקיאוולי שלטה וכולם הצביעו לה כי ראשהעיר שכח מה לומר... אבל בסיבוב השני אני אמרתי לו את כל הדברים והוא זכר מעולה וגם קיבל נקודה!! בסיבוב האחרון לא היה לו מה לומר, וגם למיקיאוולי לא היה מה לומר, אז הוא התחיל להגיד גם דברים שהיא אמרה וגם מה שהוא אמר, וראש העיר ניצח!!!! אבל מיקיאוולי לא ויתרה לו והיא ביקשה ממני לעזור לה, לרגע שחכתי בכלל שהיא הרעה בסיפור
ועזרתי לה. ואחרי הכל ראש העיר ניצח כי זכרתי אחרי כמה שעות שהיא הרעה וראש העיר ניצח, ואחרי כמה שבועות הגעתי לדרגה 11 סוף סוף!!! ראיתי את עולם המנהלים והתלהבתי מאוד!! רציתי ללכת לפגישה הראשונה ואז מה קרה?? מיקיאוולי באה לפני לישיבה אוף!!! אחר כך מישהי נחמדה בשם רוני8104 שנתנה לי להיות בישיבה במקומה!! איזה חמודה♥ אבל אז לפני הגיע מונדו ותפס לי את המקום!!ואז נופריום אמרה לי:"בבקשה את יכולה לשבת במקומי!!" ואז אמרתי לה:"תודה לך!!" ואז הישיבה התחילה אחר כך ראיתי את מיקימה3 והתחלתי לדבר איתה והתחלנו להתידד ואז הגיע גם 312פנסי שגם הפחתי להיות חברה שלי ואז אני נופריום,רוני8104,מיקימה3 וגם 312פנסי והפכנו להיות BFF ממש!!! ואז הגיע מונדו ואמר לי:" היי נסיכה זוכרת אותי המשרת לעבר של מיקיאוולי" ואז עניתי לו:" לשעבר? אני שמעתי נכון???"
והוא אמר:" כן את שמעת נכון מאוד!! אני עזבתי את מיקיאוולי כדי להיות בצד הטוב של הסיפור!!" ואז באה מיקיאוולי:" שלום לכולם!!! אממ נסיכה, רציתי לבקש סליחה, הייתי רעה אלייך ואל ראש העיר וגם למונדו... אני מצטערת!!! אולי תעזרי גם לי ואני וראש העיר ניהיה שותפים??!!"
עניתי לה:" ברור!!! למה שלא ארצה שתיהי בצד הטוב ושתיהי שוטפה של ראש העיר!" והיא ענתה:"נראה לך שזה באמת?! אני תמיד ידאג לכך שאני יהיה ראש העיר!!!"
ומונדו אמר:" לא שזה באמת יעבוד לך" ואז מונדו נשאר בצד הטוב ומיקיאוולי לא ניצחה!! הסוף!

מוקדש למנהלימיקמקשעשואתמיקמק
34


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה