קהילה - סיפורים ושירים
אמילי2680

ההחלטה הסופית 11/04/2017

הכל התחיל כך...
ראשת העיר של המיקמק הכריזה הודעה:"הקשיבו הקשיבו בעוד שבוע בדיוק תערך תחרות כשרונות והמנצח זוכה בפרס כספי של 25,000$ כל אחד יכול לזכות" וסיימה את דבריה.
אמיקמק, שהייתה מיקמקת חברותית ומוכשרת מאוד, הלכה לשאול את חברותיה אם הן רוצות לעשות איתה ריקוד משותף לתחרות. חברותיה ענו:" בוודאי אנחנו לוקחות את זה בהליכה או יותר נכון בגלגלון" וכולן צחקו.
ובאותו הזמן, מיקמקית מאוד תחרותית והאמת גם רמאית בשם רומיקמק, שמעה מבעד לדלת את שיחתן של הבנות ,והחליטה לרמות ולהשיג לעצמה את הניצחון הסופי.

יום ההופעה הגיע וכולם כבר מתרגשים ומוכנים. כל אחד בטוח שהוא יהיה המנצח, אבל מי שהייתה הכי בטוחה בעצמה היא רומיקמק. 10 דקות לפני שהגיעו הבנות עם אמיקמק, רומיקמק הגיעה לחדר ההלבשה שלהם והעלימה להן את התלבושות. כשהגיעו הבנות לחדר ההלבשה שלהן הן נדהמו לגלות שהתלבושות אינן וחשבו מה לעשות.
לימיקמק שהייתה מיקמקית ישרה מאוד, לא השתתפה בתחרות, ולקחה על עצמה להסריט את כל מה שקורה מאחורי הקלעים. כשהבנות התלבטו רבות מה לעשות אמיקמק החליטה שנמאס לה והלכה לדבר עם השופטים. לאחר שסיפר לשופטים על הבעיה השופטים החליטו לפסול את הקבוצה של אמיקמק. לפני שההחלטה הייתה סופית לגמרי, לימיקמק הגיעה עם המצלמה שלה והראתה לשופטים את התחבולה של רומיקמק.
השופטים היו המומים ובסוף הוחלט לפסול את רומיקמק ואת קבוצתה. הקבוצה של אמיקמק היו מאושרות כל כך שלא פוסלים אותן והן יכולות להשתתף. אך בן רגע שמחתן הפכה לעצב כשנזכרו שאין להן תלבושות. הן פנו לרומיקמק והיא מבלי חשק ומבלי כל ברירה מסרה להן את התלבושות שהעלימה.
סוף ההופעה והשופטים מכריזים על המצנח/ מנצחת/ מנצחים/ מנצחות...
השופטים:" והמנצח הוא...היא...הם...הן...
אמיקמק וקבוצתה!!
הבנות היו מאושרות כל כך.
השופטים שאלו אותן:" סתם שאלה מה תעשו עם הכסף?" ואמיקמק ענתה:" נתרום את מלוא הכסף לנזקקים שזקוקים לכסף הזה יותר מאיתנו".
הקהל מחא כפיים, ואמיקמק וחברותיה הבינו שהדבר הכי יפה שאפשר לקנות בכסף זה אושר של אחרים.

מוקדש ל ברביאחותי, ברביחמודה, ברביחמדה
3
2
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/05/2017   13:55 ברביחמדה  2
מהמם
12/04/2017   12:45 מיקמקעונה4  1
הסי]פור שלכם יפה כל הכבוד על ההשקעה