קהילה - סיפורים ושירים
222ניקי2
247
23

יום קסום של פסח- אגדה לכתב אורח 11/04/2017

פרק 1-"מנקות לליל הסדר"
היום,בבוקר ליל הסדר,קמתי לריח קסום של בוסם אשר מפוזר ריחו בחדרי. ירדתי במדרגות החלקות ממים,ועזרתי לאמי ואחותי לנקות את הבית. שפשפנו וניקינו כל פינה ופינה בבית,אפילו הוצאנו מהמדפים שבחדרי את הפיות השבירות,וניקינו אותן בעדינות ובזהירות.
פרק 2-"האבק הקסום"
לפתע, כאשר התחלתי לנקות את הפיות שלי, התפזר על אחת מהפיות עוד אבק מלוכלך. אחותי הגיבה: "איזה באסה לך,תצטרכי להתחיל מחדש", אתם יודעים אחותי היא לא ממש נחמדה. רטנתי עליה בליבי, וכמו שהיא אמרה, התחלתי לנקות מחדש...
וממש פתאום! הפיה נפלה לה ככה סתם, ורק ידה נשברה. מיד אמרתי לאמי שאני חייבת ללכת לעשות משהו דחוף (כמובן זה היה תירוץ) רצתי מיד למעלה עם הפיה, שגם עוד טיפת אבק הייתה מפוזרת עליה.
פרק 3-"הדבקות דביקות, או שלא?"
מיד התיישבתי עם הפיה על שולחן הכתיבה שלי, לקחתי במהרה את הדבק הנוזלי, ושניה לפני ששמתי מעט דבק על כתפה של הפיה, הפיה לא יכלה שלהסתיר עוד את העובדה שהיא אמיתית! אז הפיה פשוט קפצה מהשולחן על השטיח ומשם טיפסה על המיטה,והתכסתה בשמיכה. נבהלתי! וצרחתי! שמעתי את אחותי עולה במדרגות לרגל הצרחה שלי.
פרק 4-"מרגלות בשטח"
לאחר-מכן, התקרבנו אל המיטה שלי בשקט, שקט שהיה אפשר לשמוע סיכה נופלת. בזמן שעמדנו ליד המיטה, הרמתי את השמיכה, בתקווה שהפיה הייתה שם. והפיה לא הייתה שם!
מיד אחרי שראיתי שהפיה לא שם, נזכרתי שכשהסברתי לאחותי שראיתי פיה, הפיה עשתה לי סימן לא להגיד לה, אבל לא הבנתי מה היא רוצה ממני, אז היא פשוט ברחה לה מתחת למיטה. כמו ששמעתם בתחילת הסיפור, אחותי לא הייתה הכי נחמדה, כמו האחיות החורגות של סינדרלה, אבל זה כבר סיפור אחר...
ולרגל אי-הנחמדות של אחותי, היא מיד זרקה אותי מהחלון ומשם נחתתי לתוך דלי של מים! מזל שהחלון מהחדר שלי למטה לא גבוהה. היא לא ממש אוהבת שקרים. מובן שזה לא היה שקר, אבל אם אין הוכחה, מבחינתה זה שקר גמור!
פרק 5-"מבזק חדשות מבאס"
לאחר שנכנסתי בחזרה הביתה מבחוץ, והתנגבתי, אמא מיד שאלה אותי איך הגעתי החוצה, הרי לא ראתה אותי יוצאת מהדלת. כמובן, לא סיפרתי לה ופשוט אמרתי "סיפור ארוך", הרי לא היה הכי נחמד אם הייתה יודעת על מה שאחותי עשתה לי. לאחר-מכן חזרתי במהרה לחדרי, בפתח הדלת חכתה לי הפיה וספרה לי שרק שילדים רואים פיות, ולא נערים, הרי אחותי היתה נערה, אני רק ילדה בת 9. זה נורא ביאס אותי שעכשיו אף אחד ממשפחתי, חוץ מאחי התינוק לא יוכלו לדעת שראיתי פיה. כאילו מה כבר ילד בן שנה יכול להבין משהו ממה שאומר לו!
פרק 6- "שני תקוות אחרונות"
ממש ברגע האחרון נזכרתי שאני יכולה לסמוך על בת דודתי בת ה-8, ומסיבה זו ביקשתי מהפיה שתנוח לה עד ערב ליל הסדר,הרי ילדות בנות 8 יכולות להתעניין כל-כך בפיות, אז הפיה צריכה הרבה כוחות. ששעת השקיעה הגיעה לה, התלבשתי בבגדים חגיגיים וישבתי עם הפיה על השטיח, כדי לחשוב על עוד תכנית, אתם יודעים, לפעמים צריך תכנית ב' אוליי תכנית א' לא תעבוד.
פרק 7-"רעיון נוסף"
לפתע, נזכרתי בעובדה שנערים ומבוגרים לא רואים פיות ויצורים קסומים, אז הצעתי את התוכנית הבאה:
אני אמרתי: "את תוכלי להתגנב בשקט לאחותי ולשטוף לה את הזכרון, כדי שתשכח שאמרתי לה שיש בחדר שלי פיה"
הפיה אמרה: "נהדר!"
אני המשכתי: "לאחר-מכן, אני ואת נוכל לטמון מלכודות כמו למשל לתלות מעל דלת הכניסה דלי צבע כאשר מישהו יעבור מתחת, את תדחפי את הדלי עליו, והצבע ישפך!"
הפיה המשיכה את מחמאותיה: "חח מצחיק! מעולה!"
אני המשכתי למלכודת הבאה: "את תוכלי לקחת איפור, ושמישהו יסתכל במראה הוא יקלוט שהוא מתאפר אוטומטית!"
וזו היתה התוכנית! "בגלל שהם לא יראו אותך הם יחשבו שזה אוטומטי!, זה יהיה קורע מצחוק!"
בגלל שהפיה תשטוף לאחותי את המוח, אף אחד לא יחשוב שזו אני. ויהיה עוד יותר משכנע אם אני אקנה
כמה בובות צעצוע של פיה שאפשר להקליט בו דברים שאתה אומר, ונתלה אחת כזאת מעל כל תעלול!
פרק 8-"עשיית הרעיון וצחקוקים רבים"
כאשר הגענו בליל הסדר לשלב שמחפשים את האפיקומן, כל אחד התחיל ממקום שהיה בו תעלול. זה כלל לא היה מתוכנן, האמת, זה בהחלט היה צירוף מקרים נהדר! וגם החבאנו אפיקומן בכל מקום שהיה תעלול. אז זה הלך ככה, שכולם חזרו לשולחן ליל הסדר, ובידם אפיקומן מזויף+תעלול! למשל, מישהו אחד חזר עם האפיקומן וצבע גועש ורוד על הבגדים!ועוד מישהו חזר עם האפיקומן ואיפור מצחיק של ליצן ושפם על הפרצוף!
אני ובת דודתי, והפיה שישבה על הצלחת,כמובן, צחקקנו בקולי קולות!
פרק 9- "המזל, ומה עוד קרה?"
כמובן שכולם חיפשו את האפיקומן המזויף, אני, הפיה ובת דודתי הלכנו לחפש את האפיקומן האמיתי, ומצאנו אותו על מדף הפיות שלי! ובאצם מה עוד קרה? בבוקר שלאחר מכן הייתי הנסיכה של הבית, באצם, הייתי סינדרלה, גם נסיכה, וגם מנקה את כל המלכודות!
סוף!
2
1
162


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/04/2017   18:19 זורו131  1
סיפור מעולה:)