קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

קוסמת מסיסיפי 14/04/2017

פרק ראשון: לבהות בטלוויזיה
אני שוכבת על הפוך הצבעוני שלי ובוהה בסרט עם פופקורן ביד. זה סרט שמספר על ילדה שפוגשת מכשפה והם בדו קרב וקורים קסמים ואחר כך הילדה מתעוררת ולמולה יש את המכשפה והיא מכה אותה בקללה ומאז היא מתחילה חיים בעיר חדשה בידיעה שהיא מקוללת על ידי מסיסיפי המרשעת. אני אוהבת לצפות בסרט הזה!! בינתיים משעמם ואין מה לעשות ואף אחד לא בא אליי אז צפיתי בסרט והקפצתי במיקרוגל פופקורן... נגמר הסרט כתוביות הקרדיטים התחילו לנוע מלמעלה למטה בגליש'. ואז התחלתי להשתעמם. יצאתי ליער לטייל עם לילה המינימיקית שלי, לקחנו תרמיל עם מים, אוכל, טלפון, ספר הדרכה, ספר קריאה, ו-5 משחקים שאשחק עם לילה. התחלתי את הטיול להפתעתי לא רק אני טיילתי.

פרק שני: חציית גבול ביחד
גם torxi50 הייתה איתי וגם על גבה תרמיל כבד זהה לשלי "היי!" אמרה לי בחיוך והניפה לצדדים את הצמות החומות לבנבנות שלה. עשיתי כמוה והנפתי מעלה את השרית הצהוב שלי והתחלנו לצחקק. המשכנו לטייל בצחוקים איומים מתגלגלים מתהפכים נחים בבטננו אבל מיד ממשיכים, הרגשתי כאילו זה בעצם אני בתוך הבטן שזזה, נחה, מתגלגלת, מתהפכת, קופצת, רוקדת.... מה שבא לי... "נו איזה מזג אוויר נוח לטיול ביערות מיקמק?" שאלתי, לקחתי קווצת שיער וליפפתי אותה סביב אצבעותיי. "כן לגמרי!.." השיבה torxi50 במעט עצב ואנחה אבל במיליון אחוזים של שמחה.

פרק שלישי: לא מספיק לך?, מתקפת דגדוגים.
המשכנו ללכת מהשחקים התקיפו טרולים האופק לא רחוק מכאן היה עדין עצים. הטרולים נחתו עלינו "אני רואה מישהי מצוברחת..." אמר אחד הטרולים ושלף מידו השמוטה משהו שנראה לא ברור ומפחיד. "מתקפת!!, דגדוגים.." הם לא היו צריכים להשקיע הם נחתו על שתי בנות שכובות, אז זה די קל...

פרק רביעי: המצב רוח הטוב לא בא בקלות
העפתי את הטרולים ממני ועזרתי גם לtorxi50 להוריד אותם מעל פנינו. "בסדר.. ניסיתם לעזור זה לא קשור אליכם בכלל..." אמרתי ומשכתי בידה של חברתי שעד לפני שנייה עמדה להיות שוב במפולת הדגדוגים האיומה אבל בגלל משיכתי הרבה כעת עמדה באוויר.. טוב תכל'ס אני הרמתי אותה בידיי ודרכתי (בטעות) על כל טרול שניסה שוב לתת לה מצב רוח. כעת גם מצב רוחה הפך קודר היא כעסה כל-כך על הטרולים שאת פרצופה האכזרי החזירה להם בלי כל בושה. "עד לפני רגע הייתי סתם מצוברחת, כעת אני ממש כעוסה!, למה זה היה טוב לעזור לי," אמרה ועשתה במרכאות עם הידיים "היה עדיף סתם להיות טיפה עם מילת אנחה מאשר כרגע להיות במצב שרמוט עצום.." לא שהבינה מה זה שרמוט אבל עדין ידעה שקשורה המילה לדבריה כי הטרולים הבינו וברחו בעצב. torxi50 הרגישה רע יותר לאחר שראתה את המתוקים בורחים עם דמעות ירקרקות זולגות מעיניהן. "אני מצטערת.." אמרה בקול חלש ולא ברור. "היא מצטערת!" צעקתי לעברם בתקווה שאותי ישמעו. "בסדר, זה.., זה כלום, באמת.." אמרו הטרולים ולקחו ממחטה כל אחד בידו האחת ממחטה ובידו השנייה דמעה קטנה.

פרק חמישי: קללת ה..מה.. לא זוכרת את השורה שלי...
המשכנו ואז שמענו "ממ!!" אפל ומפחיד. צרחנו "זה כמו בסרט!!, קללת מסיסיפי!!" לא האמת שצרחנו "זה כמו בסרט!!, קללת... מה ... אממ... משהו עם ס'... אוי ווי..." ירדנו מהבמה ורצנו אל מורתנו חדווה "שכחתי את השורה שלי.." התאכזבתי וכך גם torxi50 "לא נורא עד הקטע הזה כל הקטעים עם היער, עם הטרולים, כשרק שירה7669 הייתה על הבמה ראתה את הסרט בשעמום.. הכל היה מושלם אני אגיד השורה שלכם היא: 'קללת מסיסיפי', זה מה ששכחתם לומר" אמרה וזינקה אותנו שוב לבמה "זה כמו בסרט!!, קללת מ..מסיסיפי!!!" צרחנו כל-כך חזק עד שהרמקולים שבאולם צפצפו בקוליי קולות. האמת שזה קורה ברוב הפעמים בתכל'ס זה כמעט קורה תמיד... אנחה אמתית הפעם זינקה מתוך פיה של torxi50 ולפתע ראינו את הלא יאומן מגיע.. זאת.. זאת..

פרק שישי: זאת.. זאת...
הייתה זאת לא אחרת מאשר מסיסיפי.. אבל לא הנסיכהדבשת בתחפושת, אלא מסיסיפי האמתית הרגשתי שזה חלום, לא, זאת מציאות וזוהי מציאת הדמות! "שלום!, אני קאילה מנסיטנה, השחקנית שמשחחקת את מסיסיפי האמתית בהיתי בהצגה שלכם כמה שעות טובות, זה פשוט ממש מקסים איך שאתם עושים קרדיט לחיי הסרט בראבו פשוט, בראבו!" אמרה מסיסיפי, סליחה קאילה מנסיטנה אחת השחקניות האהובות עליי "אפשר חתימה!" שאלתי בהתלהבות "ברור לתת קרדיט לסרט שלי זה ממש מופלא ולא מובן מאליו אתן לך גם חיבוקון!.." אמרה ורצתי אל... אליה היא נתנה לי חיבוק וחתימה רשמית!!

פרק שביעי: סוף טוב הכל טוב, גם עם זה נוגע להריסת ההצגה
גמרנו את ההצגה בחיבוק קבוצתי מהאחת והיחידה קאילה.. טוב.. לרשמיות האחת והיחיה מסיסיפי אבל לענייננו!!, קאילה מאז החברה הרביעית הכי טובה שלי אחרי חברות ילדות למינהיין וכו'

מוקדש ל אלזה7898, נעממה8, torxi50, הנסיכהדבשת, פיקאצו670
15
7
225


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/05/2017   14:00 שירה7669  7
ליבי123אל- שמחה שאהבת!♥
זורו131- תודה:)
דנימק9- באמת השקעתי תודה OK
priscila- חח טנקס♥
שומימק55- כל הכבוד גם לך...;)
תודה לכולם על כל התגובות♥♥♥
02/05/2017   19:28 ליבי123אל  6
וואו סיפור ממש מושקע ויפה
28/04/2017   17:59 זורו131  5
יפה (:
21/04/2017   15:46 priscila  4
יואו מושלם
21/04/2017   15:45 דנימק9  3
יפה, רואים שהשקעת!
21/04/2017   14:22 שומימק55  2
כל הכבוד לך
19/04/2017   15:26 שירה7669  1
השקעתי המון מחשבה והמון שעות בסיפור הזה♥