קהילה - סיפורים ושירים
שירני185
2

המשימה החודשית- שמירה על הסביבה סיפור. 01/06/2017

שמירה על הסביבה/ מאת שירני 185
היה היו ביער אחד חבורת בנות , שממש אבל ממש אהבה ללכלך, אז הן הלכן לפיקניק , מיד כשזה הסתיים , ילדה בשם טלי זרקה נייר בכוונה על חיה . ואז ילדה בשם נילי שממש דאגה לסביבה ואהבה חיות , צעקה בקול גדול: :" היי סליחה, מה אתן זורקות נייר על חיה ? היא יכולה למות, איזה משוגעות" . ואז נילי שיחררה את השקית וזרקה לפח וראתה שהחיה עומדת למות." יופי לך, עכשיו היא עומדת למות, בגללך, תשמרי על הסביבה ". " ואוו, היא עומדת למות, לא אכפת לי ".
פרק 2
בביתה של נילי נכנסה נילי לפייסבוק ורשמה לכולם:
היי אנשים , היום ביער ראיתי מקרה חמור מאוד, ילדה זרקה נייר על חיה, והיא עומדת למות, תעזרו לי , מי שמסכים איתי שיגיד , ויבוא ליער , נעשה קבוצה של שומרים על הסביבה, הודה לכם מאוד.
איש אחד ענה : לאאאאאא.
אישה : לאאאאאא.
ורק לנער אחד היה את האומץ להגיד זאת: תגידו מה אתם נורמליים??.??.? מה לא ? זה הסביבה , אתם לא רוצים לשמור עליו? זה הבית של החיות , תשמרו על החיות, אם אתם אוהבים חיות אתם צריכים להסכים ואני מסכים , תגנו על החיות שלכם מהליכלוך הזה, בא לנו שהמדינה תהיה נקייה , לכולם, שלא ימותו, מי שמסכים שיגיד לי , כל הכבוד נילי את אמיצה .
אישה: אני איתך.
איש: אני איתך
איש: אני איתך
נערה: אני איתך.
וכולם היו איתו, הוא היה מאוד מוצא בעיני נילי כי הוא סחף אחריו את כולם לשמור על הסביבה מהליכלוך.
ואז ענתה נילי: ניפגש ביער , ותודה רבה עידו .
עידו : בבקשה.
פרק 3.
נילי שמחה מאוד היא ספרה את כולם כולל עידו והם היו עשרה אנשים , זה הספיק לה מאוד.
נילי אמרה בקול עז: עידו, אולי תהיה אתה המנהיג ?
אך עידו סירב כי רצה שהיא תנהיג .
נילי אמרה בקול עז: האם אתם מסכימים איתי שחשוב מאוד לשמור על הסביבה ? על החיות? על אנשים? אני תמיד אהבתי את הסביבה, אהבתי לטייל בו, אבל אם יהיה לכלוך לא יהיה נעים לכולם, וחיות ימותו, אני צריכה שתתחלקו לזוגות , ותפרסמו הודעות בלוחות בעיר שיודיע שמהיום נשמור על הסביבה ". וכולם הסכימו ומיד החלה המשימה.וכולם תלו הודעות שכתוב בהם כך: אוהבים את הסביבה? מאוד פסולת מגיע הנה לסביבה בכל יום ופוגעת בחיות רק בגלל שאתם זורקים על הסביבה , אם אתם מסכימים, תעבירו את זה הלאה , ואנחנו קבוצת שומרים על הטבע מבקשים מכם, לשמור על הסביבה, ממחר בבוקר נתחיל עם זה , תבואו ליער בן שמן , ממנו קבוצת שומרים על הטבע.
נילי: כל הכבוד לכם.
וכולם שמחו נורא שכל האנשים באו למנוע פגיעה בסביבה ובחיות ובטבע, ככה למדו הבנות לקח לא לפגוע בחיות וזבל זורקים לפח.

מוקדש לוסיה7890, דונטלו81, אורורה0, מיקמקיה0, מיקסיטי0, ומאיהק
4
3
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/06/2017   23:31 יעלממית  3
כתיבה נהדרת!!
כל הכבוד;)
02/06/2017   18:01 אורות57  2
בל הכבוד!!
01/06/2017   16:55 מורליס  1
כתיבה טובה