קהילה - סיפורים ושירים
זואי1י234
48
2

"המעגל"- המשך 07/06/2017

אז הנה ההמשך שכולכם חיכיתם לו בקוצר רוח (:
בלי שום חפירות, בואו נתחיל!

פרק רביעי- חזרה לאחור
"הי, סוף סוף התעוררתם..." אמר אחד השומרים. נרתעתי לאחור, הייתי חלשה, ללא אוכל, מים וכלום. אליזבת' ניסתה גם להרתע לאחור, אך לא הצליחה לקום, ופשוט נשמטה על פניי הקרקע, בהבעה של "אני לא אצליח." שיערה הבלונדי והארוך נגע ברצפה, הוא האיר כברק, רצתי אלייה עוד לפני שהשומר תפס אותי, "אלי!!! תתפסי אותי!!!!!" צרחתי היא הסתובבה אליי במהירות ובלחץ, התחבקנו, וחזרנו אחורה, אל בדיוק לפני שאני ואליזבת' יצאנו אל השירותים.
אנחנו בבית הספר, עם לינדי וריי, "תתחבאו," לחשתי, אף אחד חוץ ממני ומאליזבת' לא יכול לזכור את הציר זמן הזה, "למה?" לחש אליי ריי בחזרה, "שששש!!!" הם היו שם, באותו מקום שאם היינו נשארים היו לוקחים אותנו, הם רוצים משהו, והם מחפשים אותנו. הם מתקרבים אל מקום המסתור, אני בועטת בו ומרוויחה זמן לברוח, בעודו מתענק מן הכאבים.

פרק חמישי-
רצנו אל הכיתה, לקחנו את דבריינו במהירות, הרמנו את התיק, שמענו שומרים מחוץ לכיתה, רצנו מהר ככל שיכולנו וחמקנו מהם, הגענו לחוץ בית הספר, "כל אחד, לבית שלו! מהר!" צעקתי, הם הקשיבו לי, השומרים נכנעו מניסיון לרדוף אחרינו, והפסיקו. "לא סתם אני משלמת לכם, חבורת... חבורת... אוח! תתפסו אותם כבר, ותביאו אותם אליי! מובן?!" נשמעה אישה, שצועקת על השומרים, היא רוצה לתפוס אותנו, הסתתרתי מאחורי עץ, והאזנתי לשיחה. היא קלטה אותי, רצתי לביתי כמה שאפשר, וניצלתי. "ריילי! אוי לא... אני אצטרך לצאת שוב..." רצתי מן הבית, הגעתי תוך דקה אל הבית ספר שלה, הרמתי אותה אל הבית, נכנסנו, ונעלתי את הדלת בלחץ. "ריילי.. אני לא הולכת מחר לבית ספר!" הודעתי לה, "ג'ו, זה שאמא ואבא בצ'כיה למשך 4 חודשים, לא אומר שמותר לך לנצל את זה." היא אומרת, במבט שאומר "את מגוחכת." התעצבנתי, "את לא מבינה!" צעקתי, ועליתי אל החדר. התקשרתי אל לינדי, אליזבת' וריי. הזמנתי אותם לביתי, אני רוצה שהלילה הם יהיו איתי. הם אמרו שהם יבואו, 3 דפיקות בדלת, זאת אליזבת'. פתחתי את הדלת "היי.." אמרתי לה. "לינדי וריי בדרך." היא אומרת, וחיוך עולה על פנייה, היא תמיד נראתה כמו סברינה קרפטר, משום מה. היא עלתה לחדרי, עוד 2 דפיקות בדלת, לינדי וריי. "בואו," אמרתי להם, הם נכנסו, ועלו לחדרי, נעלתי את הדלת.
"הי.. אנחנו יודעים שאנחנו בקושי מכירים.. אבל אנחנו רוצים להתוודות...

ההמשך יבוא!
ואוו באיזה מתח עצרתי,
מי רוצה להתוודות?
במה הם רוצים להתוודות?
הכל תדעו בהמשך הבא!

מוקדש לכולם!
1
143


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה