קהילה - סיפורים ושירים
טימקו
148

הגיבור המסוכן 07/06/2017

אז אחרי שאני הפכתי להיות הגיבור של מיקמק סיטי אני הייתי שמח מאוד וגם תושבי העיר היו מאוד שמחים עד ליום הגורלי.
פרק-1 אני לא גיבור.
אז ביום אחד הייתה סכנה במצעד לכבוד יום המיקמק סיטי היום שמיקמק סיטי נוסדה אז אני התעניינתי איך מיקמק סיטי נוסדה ותמיד רציתי לראות את זה בעיניים
שלי אבל עד עכשיו כבר לא כי בטיול משפחתי נפלתי ממפל ואז מים סחפו אותי אל מעבר למפל ושם ראיתי שער נכנסתי לשער ויצאתי בתקופה אחרת בתקופה שבה ייסדו את מיקמק סיטי.פרק-2 שיניתי את העבר.
שמחתי ואז ראיתי את מייסדי העיר AceEX וAVIGAL הם הלכו באזורואז פתאום תקפה אותם מפלצת מיד הם ברחו אני נלחמתי במפלצת בעזרת אחת ההמצאות של אחותי הקטנה ובזכות ההמצאה של אחותי הקטנה ניצחתי את המפלצת אסי ואביגיל הסתכלו עליי במבט מופתע ולאחר מכן נפתך שער חזרה לזצן שלי אז נכנסתי חזרה לשער וחזרתי לזמן שלי.פרק-3 אין מיקמק סיטי.
אבל כשחזרתי לא הייתה מיקמק סיטי הייתה עיירה שנראית נטושה ואני חשבתי שחזרתי לזמן אחר ואז ראיתי את אמא שלי והיא אמרה טימקו הנה אתה מיד הבנתי ששיניתי את העבר ועכשיו בגלל זה אין מיקמק סיטי.פרק-4 הרעים חוזרים .
אז מיד ברחתי חזרה לשער אבל בדרך עצרו אותי
האויבים שלי מפעם זה היה גוני מהסיפור מהסע למיקמק סיטי וגם סגני המערב מהסיפור חלומו של שריף וגם רוחות רפאים מהסיפור החיים כרוח והם רצו לנקום בי על זה ששיניתי את העבר רק הם ואני ידענו על שינוי העבר שלי אמרתי להם תקשיבו לי אולי אתם לא מאמינים לי שאני יכול לשנות חזרה את ההווה למה שהיה קודם אבל אני מאמין ואני אציל את מיקמק סיטי
רצתי לעבר השער ואני עברתי את כול הרעים וכמעט נכנסתי לשער אבל אז רוח שהפכה לבלתי נראית תפסה אותי וזרקה אותי רחוק מהשער ואז השער נסגר.
פרק-5 הכל אבוד. למחרת בבוקר אנשים עשו מסביב למקום בו ישנתי הפגנה כי הרעים סיפרו לעיר על שהייתה אמורה להיות עיר בשם מיקמק סיטי אבל בגללי אין עיר פתאום נשמעו קולות שאמרו בלחש מפחיד טימקו טימקו בוא הנה ואני כיסיתי את האוזניים עם הידיים ואמרתי לא לא לא די ואז הקולות שוב אמרו טימקו טימקו בוא הנה ואז התגברתי על הפחד ואמרתי בקול אמיץ מי זה הקול ענה אתה מכיר אותנו ואתה תהיה מופתע.