קהילה - סיפורים ושירים
popi987
574
36

לתחרות הסיפורים - אין זמן לטייל... 09/06/2017

פרק ראשון – המשימה של 116אורלי ושלי
שלום, קוראים לי פופי987 )ככה זה בעברית) ויש לי לפחות 450 חברים! אני זוכר רק: 116אורלי ועוד המון. אני ו116אורלי יצאנו לטייל. פגשנו את pop1223 שהוא החבר הבן הכי טוב שלי. הוא אמר לנו: מהר! אורלי! את חייבת לבוא לכפר! אני ואורלי הגענו לכפר. פגשנו את רובי היא נתנה לנו פתק והלכה בריצה עם כל שאר המיקמקים שהיו שם. בפתק היה כתוב: אורלי, את חייבת ללכת למיקפה עם פופי כדי לעצור את הגנב!!
פרק שני – הגנב מוכר לנו
אני ואורלי הגענו למיקפה לא היה שם אף אחד. כאשר אני ואורלי יצאנו שמענו צחוק מרושע: הן כל-כך טיפשות! הן לא ראו את המנורה האדומה שעל התקרה? אכן כנראה שהגנב היה בתוך המנורה. מיד פתחתנו את הדלת ואמרנו באותה השנייה: למה אתה קורה "טיפשות" מנורה אדומה?! אז אני יריתי בחץ וקשת אל המנורה ונשמע קול בום עד שהוא העיר את... החבורה במעבדה. אז ראינו שהגנב הוא !pop1223
פרק שלישי – האם אנחנו טובים או רעים?
מיד קראנו למתקן מנורות כמובן. אז חשבנו אם לקראו למשטרה או לא. אם לא אז אנחנו ממש חברים טובים ואם לא אז ההפך מזה. אחרי שנייה אחת (זה היה קטע מצחיק) חשבנו שכדאי לא לדווח עליו. אבל אמרנו לו: אם אתה תגנוב אפילו אבן אתה תחטוף את העונש שמגיע לך!!!! סליחה, אבל מישהו אכריח אותי! הוא אמר.
פרק רביעי – מי אכריח את פופ לגנוב את המתכון?
רק ראיתי פתק על דלת הבית שלי אז נתתי אותו לראובן!!!! אני אומר לך!! הוא אמר שוב ושוב. או-קיי! אנחנו מאמינים לך! די! חפרת! אמרתי לו. הלכנו לכפר וראינו את ראובן בבגדים שחורים ושאלנו אותה: את אוהבת את המאכלים של המיקפה נכון?! היא אמרה: פופי, אני יודעת שאת יודעת שפופ אמר שהוא נתן לי את הפתק ואני מודה שאני ביקשתי ממנו. אבל יש לי הוכחה שהכריחו גם אותי לעשות דברים כאלה...
פרק חמישי – האם ראובן דוברת אמת?
היא אמרה הוכחה אז הלכנו אל נועהFבדם ורק מצאנו פתק ליד הדלת של הבית שלה: אני גנב מפורסם מאוד ואולי תדעו מי אני פופ פופי ואורלי אתם חכמים אבל אני יגלה סוד: %*$!~*P((*7%@!%7^6%;:"+/* זה סוף הסוד. האם תצליחו לגלות מי אני ומהו הסוד? רגע, רגע, רגע ראיתם את זה?! כתוב כאן "p"! אז זה אומר...
פרק שישי – מי הגנב?
בפרק הקודם: אז זה אומר... ועכשיו: אז זה אומר שיש עוד פתק בבית שלך פופ! אמרה אורלי. הבטנו זה בזה ורצנו אל הבית של פופ. ראינו עוד פתק מה יש בסיפור עם פתקים?! בכל מקרה הינה מה שהיה כתוב בפתק: יפה מאוד חנונים!!! אני עכשיו יגלה עוד סוד קטן ומוזר: /\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\///\/+P קפה. לפחות יש כאן מילה אמתית! אמרה אורלי. היה כתוב קפה נכון? אמרה אורלי כן ויש כן /\ שזה יכול להיות גם \/ שזה יכול להיות גם N אז במקלדת כתוב מ בעברית ואם זה באנגלית ולחוצים על מ אז יוצא N ו"מ" זה בטח קיצור למיק נכון? אמרתי. כן אז זה אומר שזה במיקפה!
פרק שביעי – עדיין בחיפושים...
דווקא לא הלכנו או רצנו או נסענו אל המיקפה ובטח שלא טסנו או שתנו... פשוט מאוד זה בטח אחד העובדים במיקפה! אחר זמן מה הלכנו לאט לאט ליד המיקפה וראינו את רשימת העובדים היו כמה נקודות שחרות על פנים של טבח כאילו יש לו מסכת גנבים. ברור שזה הגנב! אמרה אורלי. כן אבל כדאי לראות את הפנים שלו... אמר פופ.
פרק שמיני – האם זה הגנב?
נכנסו למיקפה וראינו רק 2 עובדים כאילו שכולם חס וחלילה מתו. ראינו את הטבח וגם מלצר. עצרנו לחצי שעה לאכול אבל לא במיקפה... (קטע מצחיק) כבר שכחנו את הרעיון של פופ, נכנסו לחדר ה"מנוחת עובדים אז מותר לכולם להכינס" זה לא נשמע קצת מוזר? ראינו את כל העובדים קשורים בחבלים וגם את מנהל המיקפה.
פרק תשיעי – המשפט האחרון של אורלי
אני יציל אתכם! אמרה אורלי והצילה את כל העובדים כולל המנהל. היא נכנסה לבור הלבה והמשפט האחרון שלה היה: עדיף מות אחד מאשר מות עשר וחמש. והיא ירדה אל בור הלבה. לא!!צעקו כל מי שהיה בחדר חוץ ממני שסתמתי אוזניים... (קטע מצחיק)
פרק עשר - עדיף מות אחד מאשר מות עשר וחמש
זה היה משפט ממש נכון אני הייתי מעדיף פשוט לקשור את עצמי לחבל ולהציל אותם במקום למות אבל אם היא רצתה את זה היא רצתה את זה אף פעם אי אפשר לעצור אותה...
פרק אחת עשרה – היא חוזרת לחיים!
היא חזרה מבור הלבה ואמרה: זאת לא לבה! זה מיץ תפוזים! פעם הבאה אני חייב לקרוא את מה שאני כותב בחנות בגוגל... אמר הטבח או יותר נכון הגנב! קראנו למשטרה ובכלא הוא אמר לנו: אבל מישהו שלח לי פתק!! בבקשה! נו באמת... אמרה אורלי והוציאה קלטת דיבור: פעם הבאה אני חייב לקרוא את מה שאני כותב בחנות בגוגל... כולנו צחקנו אני ואורלי חזרנו לטייל ביער ואז ראינו פתק שהיה כתוב בו (זה קטע מצחיק ומתח) היה כתוב בו: הסוף של הסיפור הגיע... באמת? שאלה אורלי לפי מה שכתוב בשמיים אז כן... אמרתי לה.
פרק אחרון – הסוף
הסוף!
אם אתם רוצים המשך תבקשו בתגובות...

מוקדש ל סייני9, קואור, REUVEN, זואי89103, נועהFבדם, חמודי19028, sheina, פיקאצו670, 6שירנועה, סופרלילי5
5
4
180


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/06/2017   08:01 popi987  4
ברור! גם אני לא הולך עדיין לבית ספר אני קצת חולה...
21/06/2017   07:13 רוקסי2007  3
ממש יפה אפשר המשך?
11/06/2017   16:05 זואי89103  2
מהמם!!
תודה על ההקדשה:)
10/06/2017   11:58 סייני9  1
ממש יפה!
אני אשמח להמשך...