קהילה - סיפורים ושירים
cheerleade
6

רייני נסיכת הפיות 10/06/2017

לפני שנים רבות ישבה רייני על הפטריה שלה בקרחת היער חרפית ונאנחה בעצב. אפילו פתיתי השלג הצחורים שריחפו סביבה ודיגדגו את עורפה, לא הצליחו לשמח אותה. רייני ישבה לבדה כל הבוקר בין גבעות השלג הלבנות וחיכתה שמשהו יקרה. היא הביטה בעצב בעצים החשופים והבינה שגם הם מחכים. אולי כשיגיע האביב כולם יהיו פחות בודדים ויותר שמחים. רייני קיבלה מכתב שבו כתוב:"את מוזמנת למסיבת פעמוני המיקמקים השנתית. את יכולה להביא חבר, אבל אם אין לך חברים אל תדאגי. תפגשי במסיבה חברים חדשים.
השעה: צהריים התאריך: יום השמש הראשון בחודש אפריל המקים: חורשת המיקמקים על החתום: מועצת הפיות."
האביב הגיע ואיתו השמש החמימה והעצים המלבלבים. הנסיכה רייני התייצבה במסיבת פעמוני המיקמקים השנתית שבקצה היער. שם פגשה את מאות הפיות המוזמנות האחרות, רצות, מצחקקות ומפטפטות. לילי הייתה ביישנית והסתכלה על כולן מהצד. היא חייכה לעצמה כשראתה את פיות היער הצעירות מתחילות לחפש את פעמוני המיקמקים לפני שהכריזו על תחילת התחרות.
היא ידעה שהפיות הבוגרות עדיין לא החביאו את הפעמונים, כי חששו שהפיות הצעירות וחסרות הסבלנות ילקטו אותם לפני הזמן. כשהתחרות הרשמית התחילה, התגברה הנסיכה רייני על ביישנותה והצטרפה לחיפוש. כשהכריזו על הזוכה המאושרת, הופתעה רייני לגלות שזאת היא, ופתחה בזריזות את המעטפה שקיבלה. "זכית בפרס מיוחד. בכל שנה השדון ג'ימבו עורך מסיבה סודית בחצות הלילה. רק בנות מזל מעטות זוכות להשתתף במסיבה. היום המזל נפל בחלקך. השעה: חצות התאריך: היום הארוך ביותר בשנה בחודש יוני. המקום: לב היער על החתום: הגברת של השדון ג'ימבו."
סוף סוף הגיע היום הארוך ביותר בשנה, והנסיכה רייני התכוננה למסיבה הסודית. היא ידעה שהשדונים כמעט ואינם נראים במשך היום, כי הם נגלים רק בחשכת הלילה כשהפיות ישנות. המשימה שלהם היא לשמור על היער ולפזר את הקסם בין העצים, כדי לגרש חיות יער גדולות שמסכנות את פיות היער העדינות. מסיבת שדוני הלילה הייתה מסיבה מיוחדת, כי השדונים דיברו בשקט, אבל צליל קולם היה צורמני. אף שרייני הרגישה שהיא בת מזל, היא שמחה מאוד כשעלה השחר והמסיבה הסתיימה. רייני הודתה לכולם בנימוס ונפרדה מהם לשלום, כשלפתע הופיע מולה שדון קטן ונתן לה מעטפה. "כהוקרה על שזכית במקום ראשון בתחרות חיפוש פעמוני המיקמקים את מוזמנת להצגה שהכינו מינימיקי היער. השעה: שלוש אחר הצהריים. התאריך: ראשית חודש ספטמבר. המקום: תאטרון הפיות. על החתום: הגיריות."
היום המיועד הגיע במהרה, והנסיכה רייני ריחפה בין ענפי היער הסבוכים לעבר תיאטרון הפיות. כשהיתיישבה באולם הבחינה שרבים מהנוכחים בקהל מוכרים לה ממסיבת השדונים הסודית. בזווית עינה הבחינה רייני בנסיך צעיר יפה תואר שלא ראתה מעולם. כשזוג הגיריות עלו לבמה וביקשו מהקהל לקבל במחיאות כפיים את חברי להקת מינימיקי היער הסמיקו מרוב בושה וגאווה. כשרייני הייתה בדרכה החוצה, היא הופתעה לקבל לידיה מעטפה מאחת הפיות בקהל. "אני מקווה שאינך מתנגדת שאכתוב לך, אני משוכנע שנהינת מההצגה כמוני. אולי תרצי להיפגש ולדבר על ההצגה ולשתות כוס צוף מתוק? השעה:11 בבוקר. התאריך: מחר. המרום: קרחת היער. על החתום: הנסיך סאניאל."
כמובן!! הנסיכה רייני קפצה משמחה. נסיך!! היא מיהרה לביתה, הסתכלה בבגדים שבארון, בנעליים ובשיער שלה, והתחילה לתכנן מה תלבש ומה תנעל, ואיזו תסרוקת היא תעשה לכבוד הפגישה המרגשת.
למחרת בבוקר הייתה רייני נרגשת כל כך עד שכמעט ואיחרה לפגישה עם הנסיך. כשריחפה בזריזות בין העצים הסבוכים לעבר קרחת היער החשופה, העמידה פנים שהיא נינוחה ורגועה. הנסיך כבר חיכה לה. למעשה הוא חיכה כבר זמן רב, כי גם הוא היה נרגש לשוב ולפגוש אותה. בשבועות הבאים הם נפגשו מידי יום, ולאט לאט התאהבו זה בזה. הם הודיעו למשפחות על רצונם להינשא ושלחו הזמנות לכל פיות היער. שבועות רבים עסקה רייני בהכנות לקראת היום המיוחד.
"את מוזמנת לחתונה הקסומה של רייני, פיית הנסיכות יפת התואר, ובחיר ליבה, הנסיך סאניאל. השעה: 8 בערב. התאריך: 21 באוקטובר. המקום: ארמון הכוכבים. על החתום: המלך והמלכה."
החתונה הקסומה ביותר בעולם התקיימה בארמון הכוכבים. כל מינימיקי היער הצטופפו כדי לצפות בזוג המלכותי המאוהב שבא בברית הנישואים. כשהסתיימה החתונה, ליוו הנסיך והנסיכה האל חשכת הלילה, כשפיות היער הקטנות נושאות בידיהן פנסים ועששיות ומאירות את הדרך לאורחים. כשרייני הסתכלה לאחור וראתה את מאות האורות המנצנצים, היא נזכרה כמה הייתה בודדה בחודשי החורף הארוכים, ונדהמה לגלות איך הפכה בדידותה לאושר גדול כל כך.

מוקדש ל גנדרנית12, מר81יאנה12, פלסטלינה27, frogi5
10
3
217


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/05/2022   17:53 יערה239  3
מהממת סיפור מושלם
12/09/2020   10:08 אלינור1625  2
יפה
03/10/2019   18:05 אתוש9  1
מהמם!!