קהילה - סיפורים ושירים

מה עשיתי בחו"ל?(לכתב אורח+מסופר על סיפור אמית 17/06/2017

גרמניה ואוסטריה:
פרק 1,הטיסה:
הלכתי לבית הספר למדתי למדתי למדתי ולמדתי לא ידעתי שיקרא שום דבר מיוחד,אחריי ההפסקה היינו בשעתיים הראשונות בשיעור שפה.,העתקתי למחברת את נושא השיעור,מטרת השיעור,ועוד דברים בלי משמעות..
ראיתי את אימא שלי נכנסת עם בלון ומלא בלונים אומרת "שלום ,אני כאן בשביל הבת שלי ," המורה ענתה "הא הים אתם נוסעים לגרמניה ואוסטריה, כיתה תאחלו טיסה נעימה!"
כולם אמרו לנו "טיסה נעימה" ואני התרגשתי כל כך כולם היו לבושים יפה(כל המשפחה שלי)אימא נתנה לי חצי שעה לסדר מזוודה,לאכול
ולהתלבש קפצתי על רגליי שמתי אוברול חדש,עשיתי לי צמות,ואכלתי.,לאחר מכן סידרתי את המזוודה ושמתי נעליים
כולנו נסענו לשדה התעופה בעזרת מונית הנהג היה נחמד עליי ונתן לי סוכריה,הגענו לשדה התעופה"דויד בן גוריון" בטרמינל 3 טסנו בחרת "אל על"וקיבלנו שירות מספק וטוב!
טסנו למינכן.

פרק 2:
12 בלילה מגיעים למינכן.
הגענו לשדה התעופה במינכן הייתי מאוד העייפה נהג המונית הגרמני לקח אותנו למלון.הגענו לחדר והאחיות הגדולות של בנות ה19 וה21 הלכו לחדר אחר,
אני אבא ואימא שלי,הלכנו לחדר אחר בקומה חמש.,ראינו על המיטה סוכריות גומי טעימות,והלכנו לישון.

פרק 3
ארוחת הבוקר.
קמתי מהמיטה התקלחתי צחצחתי צשיניים והלכתי לחדר האוכל.,ראינו שם מאפינס,עוגות,עוגיות,קפה,מיץ תפוזים,ריבות,ועוד,אפילו ראינו שם בשר!,אכלנו ארוחת בוקר טעימה,בצלחת שלי לקחתי לחמנייה עם גבינת ריקוטה ועגבניות שרי:))),מיץ תפוזים,מאפינס.

פרק 4
היום הכי טוב בעולם!

הלכנו לעיר העתיקה לסיבוב מושלם עשינו שופינג גדול,ראינו פסלים עתיקים והפיצה הכי טעימה בעולם:)))
לאחר מכן,הלכנו לקניון גדול וקניתי לי תיק יפה שרשרת,ומלא דברים.,הלכנו חזרה למלון לארוחת צהריים ולאחר מכן,הלכנו למפל והתחיל להיות ערב אז שוב חזרנו למלון לאכול ארוחת ערב.

פרק 5,
נסענו לאוסטריה.

קמתי,התקלחתי,התלבשתי,צחצחתי שניים,והלכתי לחדר האוכל לאכול אותה ארוחה שאכלתי ביום הקודם.,הלכנו לאוטו שאבא שלי קנה(עד שנחזור לארץ)ונסענו לאוסטריה כולנו נהנו באוטו דיברנו,צחקנו ועשינו חיים.
שהגענו לאוסטריה(לפלחו)הלכנו לצימר שלנו.ראיתי שם טרמפולינה גדולה,מטבח יפה חדרים גדולים
וממתקים בכל חדר כל כך שמחתי,והלכתי לישון בחדר שלי.

פרק 6,
הימים.
הלכנו כל יום להרפתקאות אחרות בכל יום במשך תשע ימים.,נהנתי כל כך כי הלכנו גם לבית הפוך!,למשל,נכנסים מראש הבית(שם נמצאת הדלת)
רואים בת רגיל עם חדר ילדים,מטבח,חצר,חדר שינה ועוד.רק שכאן היה משהו שונה,כלומר הבית היה הפוך!,הרהיטים היו על התקרה!
הכל..זה היה כל כך כיף,והיו עוד מלא דברים!

פרק 7,
עוברים עיר.

לאחר מכן,נסענו לזיפלד(עיר באוסטריה)
לצימר אחר.הבעלים של הצימר הייתה מישהי גרמניה ונחמדה.היא הביאה לנו ארוחת בוקר,צמידים,בובות ועוד.

פרק 8,
יום הטיסה.
קמתי בבוקר ועשיתי את אותו הדבר כמו שאני עושה בכל בוקר והלכתי לאכול ארוחת בוקר בצימר שלנו.עשינו שופינג נוסף,ונסענו למינכן חזרה ומי שם,לשדה התעופה אנחנו התרגשנו לראות את חברינו הקרובים ולתת להם את המתנות(אני בטוחה שגם חברים שלנו התרגשו לראות אותנו).עמדנו לבוא למטוס בתל אביב ולנסוע חזרה לארץ,הגענו לארץ נסענו במונית הביתה,חשבנו על ותם בימים וחיבקנו את הבית.

~הסוף~

מוקדש ל מבוססעלסיפוראמיתי, כלהסכויותשמורותל~♥♥♥מחליףצבעהפקותועיצובים♥♥♥~
349

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

22/11/2019   12:48 בלוברי22  5
מעניין
21/11/2019   23:06 מושיז501  4
סיפור ממש מענין
את הבת הקטנה במשפחה?(תעני פליז!)
איזה כיף לך!
הלוואי עלי!
זה טיסה קסומה פשוט!
וגם לי יש עשר אחים והורים
אז אין להורים שלי יכולת
30/06/2017   16:49 טופזי182  3
מקווה שנהנית שם! כל הכבוד :)
את כתבת ממש יצירתית ורואים באמת שהיה לך ממש כיף :)