קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

מסיפורי מנהלי מיקמק- חלק 1-קפה ג'יני 23/06/2017

הקדמה-
טוב.., אז בסיפורים הבאים המנהלים האלה- אביגל, אסי וליאת השתתפו (אני מצטערת בפני כל שאר המנהלים...)
יקרו להם דברים....
-----------------------------------פרק ראשון- בוקר אור!

אסי שכב במיטתו (הכחולה) וחלם על כבשים, כנראה בגלל שבאתו לילה שנרדם ספר כבשים..., אז אביגל וליאת העירו אותו בשירה עליזה, כרגיל, וקראו "בוקר אור!" אסי קפץ ממיטתו והסתכל בבלבול במיטה של אביגל (הלבנה) ובמיטה של ליאת (הסגולה). "הכנתי לארוחת בוקר סלט וכריכים עם חביתה" אמרה אביגל והביאה לכל אחד צלחת עם כריך חביתה אחד וקערת סלט עם כפית. "תודה.." נאנח ופיהק אסי "אה!!" צהל, "אני יודע מה היה חסר לי כדי להתעורר. קפה!" אסי חייך ירד ממיטתו ורץ להכין לעצמו קפה. "כפי שראיתי את זה עכשיו, הוא יותר ער מהתרנגול שבחוץ" גיחכה ליאת, ואתה צחקה גם אביגל, וכוס של תה בידי כל אחת מהן.

פרק שני- הקפה של הבוקר
אסי תרך להכין לעצמו קפה ושיהיה טעים, אז הוא השתדל לשים את כמות החלב המתאימה, המים, והסוכר (כפית וחצי) ואז יצא לו קפה טעים. הם התיישבו לאכול בשולחן העץ, אסי קידם את הכיסא שלו ואמר "ממ.., זה הארוחה הטובה שאכלתי מימיי!" חייך ועצם עיניו "זאת אותה ארוחה בכל פעם.." אמרה אביגל ולקחה חופן סלט בכפית.
"נכון.." חייך אסי "אבל זה באמת טעים מאוד!" הוסיף והוא נראה מאוד מרוצה.

פרק שלישי- או שלא הקפה הרגיל
לפתע נשמע קול מאחת הכוסות "או כמה שאני עייף!" נשמע בלחש "מאיפה זה מגיע?" שאלה ליאת ופרצופה חשד בכוס של אסי "אני הג'יני שבכוס הקפה!" חייך ג'יני, שכעת קפץ מתוך הכוס וזנב החלב שלו הדביק אותו לכוס, שם נשאר כמו כל ג'יני "מה??" שאלה בפליאה ליאת "נו טוב..., לא היה בשבילי עוד קנקן או כד או מנורה, אז הכניסו אותי לכוס קפה..." אמר באנחה אך מיד הוסיף "אבל אני ג'יני מביע משאלות!" אמר בחיוך ופתח את ידיו לרווחה "כל משאלה בעולם??" שאלו שלושת המנהלים יחדו "כל משאלה, וזה תלוי!" הזהיר הג'יני 'של כוס הקפה' "תלוי במה?" שאלה אביגל "תלוי מה המשאלה.." ענה. אסי בחן אותו "אז זה לא כל משאלה בעולם" שוב הג'יני נאנח "תפסתם אותי, אסור לי להביע משאלות אהבה ולא משאלות ניצחון.." "אז אתה כמו כל הג'ינים??" שאלו המנהלים "לא!!, מה פתאום אני מיוחד נורא!!, נכון.. אני כמו כל ג'יני אחר.." אמר והשאיר את המנהלים מבולבלים ללא תשובה "די!, דממה ומתח עושים לי אלרגיה" פתח לפתע את פיו הג'יני "טוב, בעולם של מיקמק אתה אף פעם לא יכול לדעת מתי דממה ומתח יתרחשו..
פרק רביעי- דממה ומתח מתרחשים
השלושה (ארבעה) טיילו בסיבובים בכל מיקמק כל המיקמקים שבדיוק התחברו צרחו משמחה ובקשו נדיר כלשהו, ואז מיקמקית אחת קראה "הצילו!!!!" אסי אביגל וליאת הסתובבו אחורה וראו....~המשך יבוא~

מוקדש ל הנסיכהדבשת, נועהFבדם, נעממה8, איריסופה3, אלזה7898, ליהדוד, לואי, למנהלי מיקמק, נועושהXיפה
8
2
177


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/06/2017   19:48 אמיליXDX  2
אני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך ובבקשה תקדישי לי כמה סיפורים שלך כי אני אוהבת לקרוא!
מקווה בעתיד לקרוא עוד סיפורים
23/06/2017   15:47 נועושהXיפה  1
אהבתי!