קהילה - סיפורים ושירים
נינט333
1

מיקי בארץ הפלאות 25/06/2017

ערב אחד כשמוקית לא הרגישה טוב אימא של מוקית הכינה למוקית תה מתוק עים לימון.
מוקית פחדה לישון לבדה בחדר שלה ולכן ביקשה מאמא שלה לספר לה את הסיפור האהוב עליה מיקי בארץ הפלאות. הסיפור הולך כך:יום אחד חורפי מיקי ראתה בחלון שלה שיורד גשם.היא רצה לאימא שלה וביקשה לצאת החוצה לשחק בשלוליות במגפיים החדשות ואמא שלה הסכימה בתנאי שהיא תבטיח שהיא לא תלך רחוק ומיקי הבטיחה.
מיקי חבשה כובע חורפי חולצה ארוכה סוודר ומעיל כדי שלא תיהיה רטובה היא לבשה עם את המיכנסיים העבים כדיי שלא יהיה לה קר והכי חשוב היא נעלה את המגפיים החדשות שאמא שלה קנתה לה. מיקי הלכה לשחק בשלוליות קרוב לביתה. היא קפצה בשלוליות,היתגלגלה בשלוליות והחליקה לא פעם ולפתע היא ראתה שלולית גדולה רחוקה היא כול כך רצתה ללכת אליה אבל הבטיחה לאמא שלה שלא תלך רחוק.אחרי 2 דקות היא החליטה ללכת את השלולית הגדולה .
כשמיקי הגיעה היא התחילה ליקפוץ בשלולית לאחר הקפיצה הראשונה היא נפלה לתוך השלולית .
מיקי לא הבינה לאן היא הגיעה אך כשהיא הגיעה למטה היא הביטה למעלה וראתה שלולית שקופה היא הבענה שזה השלולית הגדולה שראתה .
מיקי הביטה בצדדים וראתה המון דלתות בגדלים שונים מהדלת הכי גדולה ועד לדלת הכי קטנה היא בחרה דלת שמתאימה לגודלה וניכנסה. מיקי ראתה עולם קצת מוזר שבו חלק מהחיות יכולות לדבר הפרחים שם מדברים ואפשר ליצבוע את הפרחים באיזה צבע שרוצים מיקי לא הבינה לאיזה עולם היא נפלה ולפתע הופיע סיימון הארנב מיקי שאלה את סיימון: מאיפה יוצאים מפה וסיימון אמר: בלי שאלות בואי אחרינו ומיקי אמרה: אחרינו מה יש פה עוד מישהו. סיימון הוביל אותה למקום שבו נימצאים מייק המכונה המיקמקון המטורף, מקמק העכברה והמינימיק שיכול להיעלם היא לא הבינה איפה היא נמצאת ושאלה איך יוצאים מכן אך כל האחרים היתלחששו ביחד עים סיימון הם דיברו על הנבואה הם ראו שהכול מתרחש לפי הנבואה לאחר מכן מקמק היסתובבה וסיפרה לזואי שקוראים לארץ הזאת ארץ הפלאות ואת כול הסיפור שמונדו הדרקון היא החיה של מיקיאוולי המירשעת ומיקיאוולי המרשעה תפסה את מקומה של אחותה הטובה זואי. מקמק העכברה הסבירה למיקי שהיא צריכה לחסל את מונדו הדרקון ואז לקחת את מיקיאוולי למעצר ואז להחזיר לזואי את הכתר כדי שזואי תחזור למלוך בארץ הפלאות מקמק הסבירה למיקי את הדבר הכי חשוב שאים היא לא תקבל החלטה עד מחר היא נישארת בארץ הפלאות לנצח אבל אים תקבל החלטה עד מחר ותחסל את מונדו היא יכולה לצאת מארץ הפלאות מתי שהיא רוצה ולבוא לארץ הפלאות מתי שהיא רוצה. למיקי זאת היתה החלטה קשה מאוד אבל לבסוף היא קיבלה החלטה היא הולכת לחסל את מונדו מחר היא היתכוננה בזמן שנותר לה. כשהגיע היום הגורלי היא הגיעה עים צבא חזק שילחם מול הצבא של מיקיאוולי ומיקי תילחם מול מונדו הדרקון כשמיקי ומונדו נילחמו מקמק צעקה למיקי שהיא צריכה לערוף את ראשו. מיקי הבינה שזה קשה לה מדי אבל אמרה לעצמה בלבה שהכול אפשרי והיא לקחה את הסיכון ואז כשהם נילחמו מונדו הדרקון העיף את מיקי ומיקי קיבלה מכה חזקה אך לא מתה היא העמיזה פנים שהיא מתה וטז כשמונדו הדרקון עלה על המגדל הגבוהה מיקיאוולי והצבא שלה הריעו למונדו הדרקון ובזמן שהם מריעים לו מיקי קמה בלי שיסימו לב היא עולה על המגדל ועורפת את הראש של מונדו הדרקון זואי מקמק מייק והצבא של מיקי מריעים לה. השומרים של מיקי לקחו את מיקיאוולי למעצר לקחו לה את הכתר והביאו למיקי מיקי לקחה את הכתר והכתירה את זואי כעל המלכה החדשה של ארץ הפלאות זואי הודתה למיקי והביאה לה שרשרת שתאפשר למיקי לצאת לחזור לארץ הפלאות מיקי הודתה לזואי וחזקה לעולם המיקמק לאמא הדואגת של מיקי אימא של מיקי שאלה את מיקי איפה היא היתה יום שלם כי היא הבטיחה לאימא שלה שהיא לא תלך רחוק ומיקי הסבירה לאמא שלה את כול הסיפוק מההתחלה ועד הסוף. לאחר כמה ימים מיקי חזרה לבקר בארץ הפלאות אבל הפעם לא לבד היא הגיעה עים אימא שלה ואז מאוחר יותר מיקי ואמא שלה חזרו למיקמק שמחים ומאושרים.
ה ס ו ף

מוקדש ל מוקדשלכולהמיקמקים
19
1
147


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/06/2017   09:30 כדור200  1
זה בדיוק כמו בסרט המקורי , לדעתי את צריכה להמציא סיפור משלך.