קהילה - סיפורים ושירים
חיימשליTV
58

המלכה חנה 06/07/2017

לפני שנים רבות הייתה המלכה חנה,
למלכה חנה היה הכול!
מהכול!!
יהלומים, תכשיטים, אוצרות, בגדים וכמובן המלכה של הממלכה שלה.
אבל למלכה חנה היה כל כך משעמם ולא כיף להיות לבדה בארמון רק עם שלושה משרתים יועץ אחד ואלפי אבירים בחדרי עובדים שלהם כולם ולא יצאו כלל אף אחד מהארמון.
יום אחד למלכה חנה היה נמאס!! היה נמאס לה להיות לבדה !
קראה חנה ליועץ סיפרה ליועץ שמאוד משעמם לה להיות לבדה ואיך הוא יעזור לה. היועץ הציע לחנה לקנות חית מחמד!
חנה התפעלה מהרעיון וקראה מיד לאחד מהמשרתים וקראה: משרת!!!
משרת!!! בוא הנה מיד!!!!!!!
המשרת מיהר אל חנה ושאל מה תצטרכי הוד מלכותך? והתשחווה,
המלכה חנה ביקשה ארנב לבן המשרת בדרכו לשוק וחזר לאחר רבע שעה עם ארנב לבן יפה עם עיינים חומות , חנה התרגשה כל כך שיהיה לה מאושר כל כך קראה לארנב ליצ'י. אבל יום גורלי אחד חנה טיילה עם ארנבה ברחבי הממלכה והארנב ברח מידה של המלכה חנה.
חנה כעסה כל כך!!!
חזרה לממלכה עם הכרכרה המוזהבת שלה ומועטרת עם אבני פנינה ואבני ברקת ירוקות וזוהרות. חנה צעקה וציוותה ליועץ לבוא מיד!
היועץ מיהר למלכה חנה במהירות רבה ושאל : מה להציע לך המלכה חנה? המלכה חנה אמרה ליועץ שחית המחמד שלה ברחה כשהיועץ היה שקוע במחשבות לרעיון לאחר שלושה דקות שאל את חנה למה את צריכה להיות מאושרת? הרי יש לך הכל!
חנה לא ענתה .
לפתע נכנס איש זקן מאוד רצה להודיע לחנה על עץ התפוח הרקוב שמע שהמלכה חנה לא שמחה לפי שיחתם של היועץ ושל המלכה האיש הזקן התפרץ באמצע ואמר שיש הרחק מכאן את יהלום האושר תאכלי אותו ותהיי שמחה מאוד!! היועץ מיהר לאמר המלכה חנה זה מסע מסוכן! אל תצאי!! למזלנו המלכה חנה מאוד אמיצה והתגרתה בגורל שלה. חנה בחרה את אחד מהחיילים הכי טובים שלה שהיא הכי סומכת עליהם. חנה חיפשה מפה בחדר האוצרות שתתאים למסלול שלהם בעזרתו גם של האיש הזקן .
כשהכול מאורגן חרב בידו של האביר קשת אצל המלכה חנה ושריון פלדה לכל אחד.
המקום הראשון הוא יער החזיונות המלכה חנה והאביר פחדו אבל גברו על יער החזיונות , לאחר מכן היה את ההר השקרן ההר השקרן אמר למלכה חנה ולאביר: "אני הר שקרן אני אבל זכרו אני שקרן!, ולכן תלכו לצד שמאל!!"
האביר התבלבל והרהר לעצמו עם ההר משקר על זה שהוא משקר וצריך ללכת לצד שמאל או שהוא שקרן וצריך ללכת לצד ימין? במפה היה כתוב שצריך להישאר במקום אבל האביר לא התייחס הלך לצד ימין והמלכה חנה חיכתה לאחר עשרים שניות בדיוק!
הרצפה מתחת למלכה חנה נפתחה! המלכה חנה חטפה מכה כואבת בראש אבל התגברה על זה כמו לשפשוף קטן . לפתע ראתה דלת, הדלת עשויה מעץ וחורקת רעשים חזקים וגורמים לעור ברווז(צמרמורת) חנה דופקת בדלת חנה מחכה המון זמן ורואה בנתים שטיח שכתוב עליו ברוכים הבאים! ול הדלת כתוב המכשפה מרגריטה , חנה לא הבינה היא הרי מכשפה אסור שיגלו אותה. והדלת נפתחת מברכת את חנה מכשפה ירוקה עם שיער לבן .
ומארחת אותה לעוגיות קינמון וכוס תה נענע. חנה שואלת איך את מלאת אנרגיה ושמחה כל כך?? המכשפה עונה הרי אכלתי את יהלום האושר! חנה התאבסה ופניה נפולות המכשפה ראתה את חנה במצב שכזה והביאה לה את פנינת החוכמה תשאלי את פנינת החוכמה מהו מקור האושר ענתה המכשפה.
חנה שאלה את פנינת החוכמה מה מקור העושר הפנינה ענתה שמקור העושר הוא ילדים!
חנה ראתה בממלכה לפני שיצאה שלט של דרושה מורה לכיתה ה'1 חנה חזרה לממלכה והפכה למורה של כיתה ה'1! וכולם חיו באושר ועושר עד עצם הגלגול הזה! (כתבתי את זה לברכה של סוף שנה למחנכת שלי חנה מקווה שאהבתם!)
10
1
152


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/08/2017   18:50 נועהע654  1
ואוו איזהה סיפור מהמם!!!
את יודעת שלמיקמקית השנייה שלי גם קוראים חנה?
סיפור מושלם!