קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

הרפתקאות החבורה ואני- הטעות של סאני 08/07/2017

פרק ראשון: המחלה
יצאנו לאכול במיקפה היינו: מקס,זואי,ג'ימבו,סאני,רומי ואני. לפתע נשמע צלצול הטלפון שלי (כנראה בגלל שכל השאר חוץ מרומי לא הביאו את שלהם..) עניתי ושמתי על רמקול, קול מבוהל של ראש העיר דבר אליי "אני על רמקול?" שאל "כן" עניתי לו ואז הוא הכריז "חליתי במחלת המקמקת!, סאני אני חייב שתכין לי תרופה תכף המיד *שיעול*" סאני אחל לגמגם וענה "בסדר" נשמע ניתוק הטלפון. "מה כן??!?!?!" שאלתי בצעקה "אתה יודע שחלית בשגעת (מחלה שבה מתבלבלים בהכל) איך אתה רוצה ככה להכין לו את התרופה, לראש העיר!!!" סאני אחל לגמגם "אממ.. אני אמצא איך לעשות משהו נכון, קודם אני אפתור את בעיית השגעת שלי.. בואו נלך למעבדה". חזרנו למעבדה, בדרך סאני ניסה ללכת על הידיים השבתי אותו למקומו והכל בגלל השגעת הזו!!

פרק שני: התרופה (לא אמרתי המתאימה)
סאני אחל לערבב חומרים כחולים, ורודים, כתומים, אדומים וסגולים. בהתחלה חשבתי שהוא התחרפן לגמרי, אבל המבט בעינייו גרם לי להבין...
הוא היה כל-כך עסוק בלהכין תרופה לשגעת שלא שם לב ששפך את ספריי הטיפוח שלי ושל רומי לתוך התרופה. כשגמר להכין אותה שתה ממנה מעט וגילה את מה שקרה לו במול המראה.

פרק שלישי: הנסיך של זואי
סאני נראה שונה לחלוטין, לטובה. אני ורומי התחלשנו "תגידי נראה לך שזה יכול לקרות גם לנו בצורת בת אם נשים כזאת קמות ספריי טיפוח ונשתה?" שאלה בגיחוך רומי "אמ'לה איפה סאני??" שאלתי אותה ונחשתי שפה. סאני נראה כעט עם שיער קצת קצת יותר ארוך עם פנים חלקות ועיניים זוהרות היה לו סווצ'רט שחור וחולצת ברק לבנה ונעליים שחורות אפורות וג'ינס כחול. לפתע עינייה של זואי זהרו. "תגידי.........את חושבת מה שאני חושבת??" שאלתי את רומי "בהחלט.." ושתינו צהלנו (בלחש) "זואי מתאהבת!" משכנו את זואי לחדר ונעלנו "תגידי גבירתי הצעירה, והנאה, יש לך מישהו מחוץ למקס??" שאלנו ביחד "אממ..." זואי החלה מגמגמת "למה אתן חושבות?" עניתי לה בחיוך "בגלל המבט שלך בסאני!!" זואי הסמיקה והרכינה ראשה "צודקות, אבל אל תספרו לאף אחד" אמרה "ברור" הבטחנו. לפתע נשמעה דפיקה בדלת.

פרק רביעי: הטיול
סאני ביקש בקול מבולבל "זואי, רוצה ללכת לטייל קצת?" זואי ענתה "בסדר" ואנחנו אני ורומי הבטחנו שננסה לעזור לראש העיר ונסביר לו מה קרה לסאני (כלומר השגעת). הלכנו לראש העיר ונתנו לו מיץ לימון ודבש, הוא הבריא בשנייה ואמר תודה רבה. אחרי זה דיברנו עם מקס שהתעצבן על שזואי וסאני הלכו ל"טיול" אז הבטחנו שנעקוב אחריהם. אנחנו- ג'ימבו, מקס, רומי ואני הלכנו לצפות, הם היו בקרחת היער ועשו פיקניק. מקס מרובכעס נתן לי אגרוף בבטן "אוו!!!" צעקתי "אני מצטער, פשוט, בטעות.." הוא ענה, הוא לא יכל להגיד אני כועס שהם ביחד, כמובן... ראינו שהוא מדבר איתה וכשניסינו לשמוע.

פרק חמישי: החברה החדשה של סאני
גילינו שהוא מציע לה חברות, אוי השגעת!. זואי הביטה לצדדים, כבר ידעה שמישהו יכול לעקוב במקרה כזה וענתה "כן!!, אתה מקסים, איך שאתה מדבר אליי וזה.. אני ממש מרגישה שאנחנו יכולים להיות ביחד 10 שנים!" הם התחבקו ברגע הזה מקס לא יכל יותר.

פרק שישי: הסבר ומסקנה
מקס רץ אליהם ואמר "אתם לא יכולים להיות ביחד!" זואי התעצבנה ולא הבינה "למה?, כי אתה מאוהב בי?!?!!" כעסה. "לא, כי זה לא סאני הטבעי, כי הוא צריך לחזור לעצמו, הוא," אמר והצביע על סאני "הוא תופעה.., אני מצטער חייבים להחזיר אותו לקדמותו.." גמר. זואי הזילה דמעה ואמרה "נכון..., בואו נחזיר אותו לקדמותו" כולנו יצאנו ומחאנו כפיים "אתם הצצתם עלינו??" שאלה בכעס זואי "הוא אשם!" אמרנו כולנו והצבענו על מקס "פשוט לא יכולתי לסבול את זה שאתם ביחד ...ואנחנו.....לא.." זואי חיבקה את מקס ונתנה לו יד, מקס הסמיק. זואי הסמיקה. הכל היה מושלם!!

פרק שביעי: כמו סוף של סרט
החזרנו את סאני למצבו וזואי ומקס "חיו להם באושר ועושר עד עצם היום הזה" טוב להתראות!!

מוקדש ל רומוש206, נועושהXיפה, מיליSיפע, נועהFבדם, איריסופה3, פיקאצו670, הנסיכהדבשת, אלזה7898, שירזי1233
6
5
263


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/07/2017   23:16 רומוש206  5
סיפור מהמם! החלק שזואי מתאהבת בסאני הכי טוב..(;
אגב , חדשות טובות. הצלחתי להכניס אותך ללו"ז! את מופיעה בסיפור הבא שלי(:
יום טוב3>
08/07/2017   19:03 שירזי1233  4
מוש את כותבת מדהים יש לך הרבה פוטנציאל
08/07/2017   17:06 nikolika20  3
סיפור יפה
08/07/2017   16:10 מיליSיפע  2
מאלף
08/07/2017   12:34 נועושהXיפה  1
מהמם!