קהילה - סיפורים ושירים
מלכה5859
3

הרפתקת החופש הגדול 21/07/2017

פרק ראשון לאן נלך?
מי לא אוהב את החופש הגדול?
מי כן?! שלום אני דוד ואני לא אוהב את החופש הגדול, משעמם בבית. מה שיש לעשות זה להיות בחום הזה, וואו!!!
אוקיי יש לי רעיון מה אני יעשה, הרפתקה עם כל חברי.
אוקיי חזרתי מההרפתקה אני אספר לכם מה היה:
אני הזמנתי את מיקה האוהבת שכלם שמחים ומאושרים, שרון האוהב כדורגל ואלעד האוהב טייולים הזמנתי אותם להרפתקה. הסתקלתי על מקום מעניין במפה, ואז מיקה אמרה; "יער המוות!" פתאום שרון אמר "כן יער המוות!" אני לא רציתי ואז אמרתי לעצמי "רגע אלעד לא אמר כלום, אולי לא נלך לשם." ואז שמתי את אלעד אומר; "בוא נלך" הלחנו להתחלת המסלול ואז ראיתי את כוכב שביט שאמר לנו, "היי יש לי משימה בשבילכם, אתם צריכים ללכת ל..." ואז הוא נעלם! שרון אמר שנלך ליער המוות, ואני אמרתי שנצתרך ללכת למקום אולי אחר. אף אחד לא הסכים איתי אמרתי זה לא שם, ואז היה ויכוח. אז אני הלכתי למקום אחר והם הלחו ליער המוות.
פרק שני פגישת הכוכבים
הלכתי לים ואז ראיתי את כוכב שבתי, הוא אמר לי אתה צריך ללכת לים הש... אני להבנתי כבר כלום, ל... לים הש... מה שכן זה לא ביער המוות.ואז אמרתי רגע, אולי זה מקום שקשור לכוכבים? אז אמרתי, נלך לים השקט בלילה או בערב. הלכתי ליער המוות וגיליתי שהחברים לא שם...
פרק שלישי המכשפה יוריו.
חיפשתי בכל היער ולא מאצתי! פתאום אני רואה משהו שחור ואז צץ משם מכשפה. אמרתי "מה את רוצה?" והיא אמרה; "מה אתה רוצה את ההרפתקה ואת מה שהכוכבים אמרו פלוס מיליון שקל? או החברים שלך? אמרתי לה שאני לא מאמין שהיא תתן לי את החברים. ואז היא הרתה לי את חברי הרוגים!!! אמרתי שאני רוצה את החברים שלי. והיא אמרה תצתרך להשלים את ההרפתקה. אז אמרתי "בעצם את האופציה הראשונה אני רוצה." והיא אמרה "אז לא תקבל את חבריך" ואז הבנתי: קוראים לזה יער המוות כי בסוף הורגים אותך. יצאתי להרפתקה מיד!
יצאתי להרפתקה ואז שמתי דוד, דוד, אמרתי "מי קורא לי?" והתשובה שלי היתה אני כוכב צדק. מה אתה רוצה? אמרתי. אני רוצה להגיד לך, שכל הכוכבים חוץ ממני כשופים מיוריו. מי זאת יוריו? אמרתי. יוריו זאת המכשפה שהרגה את חבריך אמר צדק. אתה צריך ללכת לים ולברכה ולעשות כיף בחופש הגדול. אמרתי, "עכשיו שחברי הרוגים?!" כן אמר הכוכב. אז עשיתי את כל הכיף שבעולם ולא הבנתי למה כלום לא קורא
פרק רביעי שרון חזר.
הבנתי מה קורה... אמרתי. היא גם כישפה את צדק. הוא בא לעבוד אלי. פתאום דנה באה ואמרה שנלך לשחק כדורגל. אמרתי שלא ואז היא התעקשה. הלכתי לשחק ואז ראיתי את שרון. לא הבנתי למה רק שרון?
פרק חמישי החופש הגדול
הלכתי הביתה אם שרון וראינו שהמפה מהבהבת! אז אמרתי: "נלך לטייל." טיילנו וכלום לא קרה! פתאום אני רואה את אלעד. כבר לא הבנתי כלום. מה????? אולי... לא אין סיכוי. אבל רגע... לא... חשבתי וחשבתי ולא הבנתי מה קרה פה? אלעד אמר לנו. טוב אולי מיקה לא תחזור. וילינו את החופש הגדול בעצב והיא לא חזרה. יום אחד בא דני וסיפר לי לשרון ולאלעד בדיחה, צחקנו כל כך! ואז הלחנו לבריכה והיינו כל כך מאושרים ואז אכלנו גלידות והיה לנו ספם מהגלידה. בסוף זה לא היה כזה רע.
כולנו בסוף היינו מאושרים. פתאום ראינו את מיקה! בסוף הבנתי שהחופש הגדול זה לא דבר רע כל כך.

מוקדש ל זואי8269
6
2
165


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/08/2017   18:55 אילת6543  2
מושלמי
29/07/2017   06:35 n443s  1
נהדר