קהילה - סיפורים ושירים
popi987
574
36

חזרה לעבר 27/07/2017

חזרה לעבר ולא נגמר
פרק 1 – ההמצאה של פרופסור קוואק
אני יראה לכל מי שצחק עליי, לכל מי שהעליב אותי שאני יכול להמציא מכונת זמן!!! אמר פרופסור קוואק. פרופסור קוואק נפל על המכונה שלו ושבר אותה. אוי לא!!! הוא אמר. עבדתי על זה שניות, דקות, שעות, ימים, שבועות, חודשים, שנים!!!! למה זה קורה לי?!
פרק 2 – חברים עוזרים בכל דבר
היי אבא! אבא? אמר הילד של הפרופסור. מה דן? שאל פרופסור קוואק. אתה בסדר? נפלת על מכונת זמן שבנית במשך שנים... אמר דן. כן אני חושב שאני בסדר, אתה לא צריך לדאוג לי בן. אמר פרופסור קוואק. אני יעזור לך! אמר דן. דן הרים את פרופסור קוואק וטיפל בו.
פרק 3 – המכונה עובדת
אבא, למה הכפתור הזה מזמזם וזוהר? שאל דן. מזאת אומרת בן? אמר פרופסור קוואק. למה הכפתור הזה מזמזם וזוהר? אמר דן. אוי לא זה מתחיל לפעול!!! אמר הפרופסור. OMG! אמר דן. לא!!! אמר הפרופסור.
פרק 4 – חברים חדשים
דן ופרופסור קוואק הגיעו לעולם אחר. מה זה? יש שם בית אבא! אמר דן. בוא ניכנס... אמר פרופסור קוואק. דן והפרופסור נכנסו לבית וראו שני ילדים. שלום, איך קוראים לכם? שאל דן. אני עידו וזאת ליהי. אמר אחד הילדים. ואיך קוראים לכם? שאלה ליהי. אני דן וזה אבא שלי, פרופסור קוואק. אמר דן.
פרק 5 – חזרה לעבר ולא נגמר
באיזו שנה אנחנו, זה נראה ממש ישן! אמר פרופסור קוואק. ברור שאנחנו בשנת 1967. אמרה ליהי. מה?!?! המכונה החזירה אותנו חמישים שנה אחורה!!! אמר דן. איזו מכונה? שאלו עידו וליהי. מכונת הזמן שהמציא אבא שלי. אמר דן.
פרק 6 – אידיוטים
מה זה מכונת זמן? שאלו עידו וליהי. זה כזה דבר מברזל שמחזיר אותך לעבר ומביא אותך להווה. הסביר פרופסור קוואק. מה זה הווה? שאלו עידו וליהי. הווה זה עתיד. הסביר פרופסור קוואק. מה זה עתיד? שאלו עידו וליהי. אתם אידיוטים?! זה משהו שיהיה בעוד הרבה מאוד שנים!!!
פרק 7 – חוזרים
טוב היה נעים להיות כאן אבל מכונת הזמן פועלת ואנחנו חוזרים, ביי! אמר פרופסור קוואק. OMG! אמר דן. לא!!!! אמר פרופסור קוואק. ו... חזרנו. אמר פרופסור קוואק. זה היה ממש קצר. אמר דן. כן מאוד קצר... אמר פרופסור קוואק.

מוקדש ל reuven, יומיקמק205, איריסופה3, אמיליXDX, נדין111
13
2
455


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/08/2017   11:45 טליהר  2
מצוין
03/08/2017   18:26 לול394  1
מעניין!!!!!