קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

אני ואחותי ענקית 05/08/2017

חפשששששששששששששש..........בום!
אהה, מה זה אתם שואלים? אז ככה. ככה נשמעת אחותי כשהיא ישנה... לא סתם נוחרת, על אחותי הוטלה קללה ומאז היא הפכה לענקית! הרחבנו והגדלנו את הבית פי 4 והחדר שלה הוא יותר מחצי מהבית כולו! היא מסכנה ואני..., היא עכשיו נוחרת פי 4 יותר חזק ואני המסכנה לא יכולה להרדם בכלל כל לילה! אוקיי אבל לפני שאני ככה מדלגת מלא כל כך בואו נתחיל ממש ממש מההתחלה.... :

הכל התחיל ביום שבת בצהריים.
אחותי ואני יצאנו לטייל ביער וכל הפרחים פרחו והפכו את היער ליפייפה! טיילנו במשך השביל כשלפתע אישה זקנה בקשה מאיתנו "אתן יכולות להרים לי את המקל?" כלומר מקל ההליכה שלה נפל ארצה בזמן שהתהלכה על ידינו. "בוודאי!" אמרה אחותי
והלכה להרים את המקל אל הזקנה האומללה. לפתע התעופפה אחותי ואור ירוק מסביבה. היא התחילה לגדול ולהתפרע והיא בין רגע עקפה את גובה העץ הציפור ואפילו הענן!
אחותי הייתה ענקית-ענקית. הייתי צריכה משהו בשביל לעזור לה לחזור הביתה. ויומים היא באמת התגוררה בחצר כי לא הייתה שום דרך... אבל אז הרחיבו לנו פי 4 את הבית ולה את החדר פי 2.90% שזה די הרבה ביחסית לבית... ואז היא הצליחה להיכנס לבית, חוץ מזה שבחדר שלה אין גג, שהדלת של הכניסה ענקית ושכל פעם שהיא הולכת אני צריכה להרגיש בטרמפולינה, הייתי צריכה לגרום לאחותי אושר למרות זה שכעט היא גדולה מידי.. התנהגתי כאילו לא קרה לה כלום, ובהתחלה היא האמינה אבל אחרי כמה ימים שהייתה ממש שקטה היא התחילה לדבר.., ואז כבר לא יכלה להאמין לי.. קולה היה נמוך וכעוס. "אימא אפשר גלידה?" אמרה אחותי ויצא לה קול שכאילו הרגע הייתה בריב. אימא פחדה מאוד בהתחלה אבל אחרי זה התרגלה והבינה שזאת הבת שלה ורק הגודל והקול השתנה ומבפנים היא אותו הדבר... אז לכל המיקמקים, על תחליטו אם האיש נחמד או לא לפי היופי אלה אך ורק לפי האופי!

מוקדש ל הנסיכהדבשת, אלזה7898, יעלממית, נועושהXיפה, נועהFבדם, שקדXחדש, רiבי, reuven, נעממה8, לואי, כולם
5
1
141


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/08/2017   18:34 שירזי1233  1
!מהממם את כותבת מעלף