קהילה - סיפורים ושירים
סשה01
34

יום בשדה~סיפור לכתב אורח~מקווה שאהבתם 21/08/2017

היה זה יום שבת בבוקר. וזואי ומקס תכננו מלא זמן את היום הזה, פיקניק בשדה ליד הנחל ביערות המיקמקית!! אגב,זו מסיבת הפתעה לגימבו!הזדמנות בשבילו לנגן בגיטרה את יצירת המופת שלו!. מקס וזואי ארגנו שטיחים,קנו תפוחים ועוד מאכלים טעימים,קנו עפיפונים, בועות וכרטיס ברכה ליום הולדתו של גימבו. ועוד הפתעה מסאני!! הרבה זמן שבו גימבו עשה חזרות עם הלהקה שלו במרתף ראש העיר, מקס זואי וסאני עבדו על ההפתעה של סאני (עריכה והכנת קליפ ליום הולדת עם השיר שחיבר והלחין ג׳ימבו). מקס וזואי הלכו ליערות מיקמק סמוך לנחל וארגנו את המקום. בנתיים,התקשרו לרייני שתגיע עם ההפתעה הנוספת,שיר שחברו לסאני ושתביא את המפוחית.
סאני סיים את ההפתעה ועמד לצאת ליערות מיקמק. לביש מזלם,גימבו בדיוק חזר מהחזרות ״סאני,מה זה?״ אמר ג׳ימבו ״משהו חשוב,אני חייב לצאת עכשיו נתראה בקרוב״ אמר סאני וברח. הוא שם לב שגימבו עוקב אחריו אז הוא רץ במהירות והתחבא בחנות הקסמים. גימבו המשיך למיקפה וסאני ניצל והלך ליער. ״הגעתי״ אמר סאני ומתנשף. ״איפה הדיסק?״ שאלה זואי בזמן שרייני ומקס ארגנו את הפיקניק. ״אוי!הדיסק!״ אמר סאני ורץ בחזרה לעבר חנות הקסמים. ״אוי,ג׳ימבו פה״ מלמל סאני וגימבו כבר השיג אותו והתקדם לעברו. ״סאני!סאני!״ צעק גימבו ״הפלת את זה״ אמר גימבו והביא לו את הדיסק. ״תודה,חייב לזוז!״ אמר סאני ורץ ליערות מיקמק. ״אפשר לבוא?״אמר גימבו. ״לא מתנצל,זה כנס למדענים נתראה אחר כך״ אמר סאני והלך. גימבו היה עצוב והלך למיקפה.
סאני הגיע ליערות מיקמק עם הדיסק היער כבר היה מהמם ומוכן לכבודו של גימבו. סאני ארגן את המקרן עם ההפתעה המיוחדת. וזואי אמרה ״הגיע הזמן לתוכנית השנייה״ ״אני אלך למעבדה ואקרא לגימבו תהיו מוכנים!״ אמר מקס ורכב על הסקייטבורד. כעבור עשרים דקות הגיע מקס עם גימבו מכוסה עיניים. הבלונים היו מוכנים. ״שלוש ארבע ו״ אמר מקס והוציא את הכיסוי עיניים. ״טה דם!״ אמרו החבורה ורייני.
״ואוו״ אמר גימבו והוציא את הגיטרה וניגן מנגינה קצרה שחיבר והלחין. ״ואוו יפה מאוד״ מחאו לו כפיים חבריו. ״ועכשיו בואו נראה״ אמר סאני ולחץ על כפתור בשלט שמקרין את ההפתעה. ״אז זה כל עניין הדיסק!!״ אמר גימבו וצחק. ״בדיוק״ אמרה זואי.
במצגת שמעו את שירו של גימבו וזואי מקס וסאני רוקדים בעולם של מיקמק ומארגנים ברכה יפה מאוד. לאחר המצגת מחאו כפיים העיפו עפיפונים הפריחו בועות סבון ושרו. ״והינה העוגה״ אמרה זואי והם טעמו מהעוגה. ״טעים מאוד״ אמר סאני.
מזל טוב גימבו!!

מוקדש ל גואי45, גוגסטר7844, ול, כל המיקמקים
13
4
160


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/08/2017   23:04 סשה01  4
מהמם!!לא מפסיק לקרוא את הסיפור כי הוא מהמם!
22/08/2017   14:51 סשה01  3
תודה רבה!!
22/08/2017   09:50 נעה77הארנב  2
סיפור מעולה!
21/08/2017   21:25 גואי45  1
מהמם!! סיפור יפה ומזל טוב לגימבו