קהילה - סיפורים ושירים
58המהממת1
6
8

הכיף שהיה 01/09/2017

פרק 1: היכרות
אתם בטח חושבים שזה יהיה סיפור משעמם על חוויות שלי בחופש אבל אתם ממש טועים.
קוראים לי המהממת אבל תקראו לי מימי ומיד נתחיל בסיפור.
פרק 2: חופש של הפתעות
התחיל החופש! איזה כיף! חופש מלא בכיף! הכי כיף בחופש אלה ההפתעות שמחכות לי במיקמק יו הו יהיה ממש כיף! הלכתי למחשב וכבר הייתה הפתעה, אח שלי תפס את המחשב, אוף אי אפשר לשחק במיקמק איזה באסה. למחרת שוב הלכתי למחשב ושוב הייתה הפתעה האחיות שלי ראו סרט במחשב ואני כזה לא, באמת? זה היה מבאס שוב לחכות עד מחר.
למחרת שוב הייתה הפתעה וההפתעה הפעם היא שאין אף אחד במחשב איזה כיף! משחקים במיקמק.

פרק 3: אתם בחרתם
פתחתי את המחשב וגיליתי שיש שבוע אתם בחרתם איזה כיף! הייתי בעננים עוד רגע טוב וגם העולם של מיקמק היה בעננים, צירוף מקרים...
ולפני העננים היה גם מסיבת בריכה ועוד כל מיני דברים מסתבר שצוות מיקמק משקיע בנו יותר ממה שחשבנו, טוב הרבה יותר טוב ממה שחשבנו אבל זאת לא הנקודה הכוונה היא שזה ה''חופש מיקמק'' הכי טוב שהיה בחיים!!!

פרק 4: לא אחד ולא שניים אלא חמש
שנגמר שבוע אתם בחרתם לא האמנתי למראה עיני יום מיקמק לחמישה ימים? אני בשוק! לא רק שזה החופש הכי טוב והכי כיף זה גם החופש הכי מושקע בעולם אני מודה לכם צוות מיקמק!! יום מיקמק לחמישה ימים זה לא מרגיש כמו רק חמישה ימים אלא מרגיש כמו נצח של כיף זה היה כיפי במיוחד!! אני נהנתי יותר מכל חופש בחיים שלי, זה בלתי יאמן מיקמק עשה לי את החופש הכי נהדר שיש!

פרק 5: הסוף
לא!! חמישה הימים עברו וזה אומר שגם החופש עבר! וזה אומר גם שלא נוכל יותר לרכוש פריטים של מנויים או להשתמש במה שקנינו אבל הכי נורא זה בגלל שיש לימודים אי אפשר כל הזמן לשחק במיקמק! זה נורא זה עצוב! אבל משהו אחד עודד אותי והמשהו הזה הוא שמיקמק לא הולך לשום מקום.

מוקדש ל מוקדשלצוותמיקמק
4
1
47


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/02/2024   23:02 נטע791  1
איזה מושלם באמת