קהילה - סיפורים ושירים
מיקוש4499
2
2

האחיות הנסיכות עם כוח הקסמים 24/09/2017

היו היה פעם.....
שני חברות טובות שגרו בעיירת מיקמק סיטי קראו להן שני ואנסטסיה, הן היו עושות הכל יחד מטיילות ביערות מיקמק משחקות במחבואים ויום אחד קרא משהו לא רגיל הן קפצו בחבל ושני קשרה את החבל לעץ ואת הקצה השני היא החזיקה ושני לימדה את אנסטסיה לקפוץ בחבל ואנסטסיה התחילה לקפוץ וקפצה אחת ושניים ושלושה פעמים ונפלה.
שני אמרה לה לא נורא בואי ננסה שוב תמיד צריך לנסות אנסטסיה קפצה אחת שניים והינה מוכנים??? היא קפצה ו....
הגיעה עד לעננים שני הייתה מופתעת איך זה קרה ? הן היו ילדות שתמיד חלמו להיות חוקרות ועשו מה שהן הכי אוהבות חקרו את העיניין ניסו שוב רק שהפעם שני קפצה ואחת שניים ושלושה ושני עפה לשמיים הן היו מופתעות אפילו עוד יותר ואז הלכו למגדת עתידות הנמצאת ביער הנקראת גריזלדה הן הגיעו אליה מכתבה שקראו עליה במיקמקון וגריזלדה אמרה להן שבעתידן הן יעופו באוויר? זה היה מוזר!
היא ניסתה שוב וראתה אותן בכדור הבדולח עם כתר על הראש בממלכה? לא יכול להיות ....
לאחר חמש עשרה שנה האחיות גילו שלכל אחת יש כוח משלה לשני היה כוח כזה שהיא יכלה לעבור דרך קירות,ולאנסטסיה היה כוח שיכלה לקרוא למיקמקים את המחשבות ויום אחד יצאו האחיות ליער כדי לזכור כמה היה להן כיף כשהיו קטנות יותר,ופתאום לפניהם ראו אישה זקנה עם מעיל ענק ושחור! ובכלל היה קיץ היא היתה עם הגב מופנה אליהן והזקנה הביטה אחורה עם פרצוף שמח ואמרה בקול "בנותי כמה התגעגעתי אליכן!" והן שאלו מי את, אנחנו נפגשנו בעבר? הזקנה הפכה את פרצופה לעצוב. ואמרה גידלתי אתכם בילדותכם אימתכם לא סיפרה לכן עדיין? הילדות חשבו שהעניין מוזר וברחו והתחילו לבכות. לאחר מכן שקצת החשיך....
הן הלכו למיטה ושאלו את אימתן בקשר לזה והיא אמרה שהיא לא ממש זוכרת את זה והיא תנסה לברר עם השומרים מחר בבוקר .
כבר הגיע הבוקר,השמש זרחה,הציפורים מצייצות ונשלחה לכל רחבי הממלכה על מסיבה שתתארגן בממלכה בשעה 8:00 והמלכה הזמינה במיוחד את הזקנה כי בעצם ידעה מי היא הגיע הזמן להתחיל את המסיבה!!! שמו שירים כולם רקדו ושרו ורק המלכה נעלה את דלת חדרה ובכתה.... אתם שואלים למה? מפני שהמלכה חלתה במחלה מקמקת ומי זאת הזקנה? היא המטפלת של המלכה בסודיות.
אך למה לא גילתה לבנותיה? מפני שהמלכה בסכנת מוות! ואבא של הנסיכות מת במלחמה להגן על הממלכה..... סיפור עצוב נכון אבל על תדאגו הסוף יהיה טוב! לאחר כמה שבועות הלכה המלכה לבית החולים במיוחד למקמקת! ושם המומחים הכי גדולים בכל עולם המיקמק גילו שאפשר לטפל במקמקת רק בעזרת ניתוח והמלכה הסכימה לאחר כמה ימים בבית החולים למקמקת רגע רגע רגע האחיות לא חשדו? אז לא. אמרו להן שהמלכה היתה בחופשה ואחרי כמה ימים תחזור. טוב נמשיך? אז לאחר הניתוח כבר לא היה למלכה מקמקת והיא מאוד שמחה אבל כל יום היתה בוכה במיטתה מפני שהתגעגעה לבעלה המלך והחליטה לשלוח חוקרים לחפש אותו. וכשהאחיות שמעו זאת הן רצו לעזור להם לחקור הרי ידוע שהן רוצות להיות חוקרותאך לצערינו החוקרים לא נתנו להן לעזור,אבל הן לא הרימו ידיים הן חקרו לבד וחיפשו וחיפשו.....יום ועוד יום.
והגיעו לחורשה ושם מצאו בית מסתורי שלא פגשו לעולם דפקו פעמיים על הדלת טוק טוק.... והחזיקו אחת לשניה את הידיים כי פחדו נורא לאט לאט הדלת נפתחה וחרקה ופתאום ראו איש עם חיוך ענק על הפנים!!! קצת מוזר לא? רק שלאחר מכן גם להן היה חיוך על הפנים והאיש התחיל לבכות מרוב שמחה מי אתם חושבים שזה ? אז כן עם חשבתם שזה אביהם.....
חשבתם נכון!!!!! הן כל כך שמחו ולאחר מכן סיפרו לאימתן והיא ממש שמחה !!!!!
הן הגיעו הביתה.
וסוף טוב הכל טוב זה הפתגם לסיפור....

מוקדש ל mehmmt
4
1
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/09/2017   19:09 מיקוש4499  1
יש פרסים?