קהילה - סיפורים ושירים
היידושי

היום הראשון בבית ספר החדש במיקמק סיטי 24/09/2017

פרק 1: מי אני?
אתמול בערב ישבתי בבית ואימא אמרה ללכת לישון כי מחר היום הראשון שלי בבית ספר החדש אבל לפני כן אני רוצה להציג את עצמי. קוראים לי יובל ואני עולה ל-ו' אני גרה בשכונת מערב העיר במיקמק סיטי בשכונה שלי יש בית קפה, בנק, מרכז ההחלפות ועוד דברים. היה לי עצוב לעזוב את בית הספר הקודם. הלכתי לישון ושאלתי את אימא אם אולי לא יהיו לי חברים." מובן שיהיו לך. בהתחלה זה קשה אני מבינה, אבל אני בטוחה שתוכלי להכיר חברות חדשות " אמרה לי אימא והלכתי לישון.
פרק 2: הבית ספר החדש
היום הגעתי לבית ספר החדש הייתי בהתרגשות אני ההיתי אמורה להיות ב ו-2 אז שאלתי את אחד מהבנות שראיתי " את חדשה פה? " שאלה אותי אחת הבנות.אמרתי להן שאני ב ו-2 " היי, גם אנחנו ב ו-2. את בכיתה שלנו. בואי נראה לך את הבית ספר. " אמרה הבת השניה השמות שלהן היו רוזי ואגם הם הראו לי את הבית ספר " כאן הקפיטריה " אמרה אגם. והם הראו לי את הבית ספר כולו והיה סיור נחמד.
פרק 3: השיעור הראשון
הלכנו לשיכבת ו' ואנחנו לומדים בכיתה האמצעית ועמדתי במקום. " למה את לא יושבת? " שאלה רוזי. " כי אין לי מקום לשבת. " אמרתי. ופתאום המורה נכנס, המורה היה מונדו והוא לימד: מתמטיקה, מדעים, שפה ותנ"ך. " שלום לך. את יובל נכון? " שאל המורה מונדו. אמרתי לו שכן, " בואי שבי ליד טרייסי " אמר לי המורה. התישבתי לידה והתחיל השיעור הראשון במדעים הוא דוקא היה כיף.
פרק 4: ההפסקה
הייתי בהפסקה עם רוזי ואגם, הם שאלו אותי שאלות על המעבר שלי ועל הבית ספר הקודם שלי ולכל שאלה הייתה לי תשובה. " מהיום אנחנו החברות הכי טובות שלך. " אמרה רוזי והיה לי כיף איתן שיחקנו ביחד צחקנו ופתאום נשמע קול בפעמון. " יובל מיקסל, נא לגשת לחדר המנהלת " בעצם זו הייתה המנהלת של בית הספר. נכנסתי לחדר והמנהלת של הבית ספר הייתה מיקיאוולי. " אני מבינה שאת הגעת מבית ספר אחר " אמרה המנהלת והייתה לנו שיחה של חמש דקות ויצאתי.
פרק 5: סיכום
חזרתי הביתה ואימא חיכתה לי בבית ורצתי אליה בחיבוק גדול, " נו?, איך היה היום הראשון? ואמרתי לה שהיה כיף והכרתי מלא חברות. " אמרתי לך שאת תוכלי להכיר חברות".
1
39


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה