קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

גיבורי-מיקמק - התליון 26/09/2017

את הסיפור שלנו על גיבורי-מיקמק נתחיל כאן, במיקמק סיטי. בצד המערבי של העיר. במקום הזה יש הכול!, בית קפה, חנות ממתקים, בנק, והחלפת פריטים (לבעלי כרטיס "מנוי") . במקום הזה יש שלושה בתים מיוחדים יותר מהשאר. שואלים למה? כי בשלושה בתים האלה גרים גיבורי-מיקמק - דן,אלה,מיה ואורי. דן ומיה אחים ולכן זה רק שלושה בתים. הם הלכו לבית הספר , בבוקר אחד והגיעו לשיעור הראשון- היסטוריה. שיעור היסטוריה של היום ערך בספרייה כי היה צריך לתת עבודה כתובה מודפסת על מיקחמת ששת הימים, והמורה אודי הרשה לתלמידים להשתמש בספרים של הספרייה ובמחשבים. למרות שהספרנית דליה ביקשה במפורש "נא לא להרעיש" אף אחד לא הקשיב לה, טוב אולי כי לא שמעו אותה מרוב רעש... אודי ביקש שכולם יעבדו ברביעיות או בשלישיות. דן, מיה, אלה ואורי החליטו לעבוד יחד כרביעיה. אלה הייתה גאונה בהיסטוריה, אבל הם עדין השתמשו בקצת מספרי ההיסטוריה על מיקחמת ששת הימים... עבודתם הכתובה הייתה כששה עמודים, ובסיומה לאחר שהדפיסו והגישו למורה אודי, קיבלו עליה מצוין פלוס (100+) טוב אין פלא.., לא רק דהם גיבורי-מיקמק, גם הם משקיעים בעבודות של בית הספר וחכמים מאוד. הנה לכם טעימה מהעבודה המצוינת שכתבו "מיקחמת ששת הימים הייתה מלחמה שנערכה מבוקר ה-5 ביוני עד ליל ה-10 ביוני בשנת 1967." היה שעתיים היסטוריה אז לאחר מכן הייתה הפסקה והרביעיה יצאו לשחק בחצר הקדמית משחק שנקרא "מכונת כביסה" (הסבר: כשאומרים "מכונת כביסה" צריך לומר אחרי מי שאמר "מכונת כביסה" ואז תוך כדי ללכת אחורה, "מייבש כביסה" זה להתקדם ויש גם ימינה ושמאלה. את הכול צריך לעשות תוך כדי שהידים שלכם לא עוזבות את החברים.) לפתע אלה מעדה ונפלה ארצה. אלה: "איה!!"
דן,מיה,אורי: "את בסדר?"
אלה: "לא כל כך.., נפלתי על משהו.."
דן: "על מה?"
אלה: "אממ.., זה נראה כמו שרשרת או תליון"
אורי: "תני לי לראות לרגע.."
אלה: "כך"
אורי הסתכל על התליון הזהוב
אורי: "מעניין מה זה.., ויש כאן עוד שלושה.., הם לא מהחנות תכשיטים של אימא שלי ולא מהחנות השניה.."

דן: "אז אם זה מיוחד כל כך למה שזה לא יהיו שרשראות החברות שלנו?"
מיה: "אני בעד!"
אלה: "זה יהיה ממש מגניב!, גם אני בעד!"
אורי: "טוב.., אבל להסתיר טוב-טוב כי זה נראה נשי"

כולם צחקו. שלושתם ענדו את התליונים, ולפתע הרגישו כוח חזק. הם הלכו לספרייה וחיפשו בספרי הקסמים. לפתע מצאו ספר סגול עבה שבעמוד ה-89 שלו היה הסבר על תליון בדיוק כמו זה שענד כל אחד מהם.
"זהו תיליון מיוחד בסוגו, יש ממינו רק 4, ברגע ש-4 ילדים מוצאים את התיליון סימן שהם המתאימים להיות גבורים. כל פעם שיקרה דבר רע, התיליון יזהר, ולכן צריך לשים לב טוב-טוב" ארבעתם פערו פיות
אורי: "אנחנו אמורים להיות גיבורים!?"
דן: "וואו, זה מפתיע.."
אלה: "מרגש!, אני עוד בשוק"
מיה: ".........ממממ"

מתי ירגישו הגיבורים החדשים את התיליון זוהר? מה יקרה? האם הם באמת המתאימים לתואר "גיבורי-מיקמק"? כל זה (בערך) בפרק הבא♥

מוקדש ל אלזה7898, כל_מי_שבלבו_גיבור:), יעלממית, מיקיי471, אמיליXDX, מולידה87, מיקמנייה
4
2
158


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/10/2017   12:33 מיקמיקי799  2
זה סיפור מאוד נחמד וכיף לקריאה
29/09/2017   16:56 מולאנלה  1
סיפור ממש חמוד ומקסים