קהילה - סיפורים ושירים
נו5556

סיפור לסתיו שמתקרב:-( 08/10/2017

פרק ראשון- אני
אני ראובן. אני בן שתים עשרה. האוכל האהוב עלי הוא חביתה ממקמקת של אמא שלי, והעונה האהובה עלי זאת הסתיו. אני אוהב לראות את צבעי השלכת, אוהב את מזג האוויר ולא איכפת לי שאומרים שסתיו זאת עונה משעממת. לי היא כיפית.

פרק שני- חלומות אצלי
אצלי החלומות הטובים באים רק בסתיו. בחורף, בקיץ ובאביב יש לי חלומות מפחידים, על פרחים שתוקפים אותי או גלידה שנושכת לי את הלשון או רעמים שגורמים לי צלצולים ענקיים באוזניים. אני יודעת שזה הזוי, אבל אני לא אחראית על חלומות. רק בסתיו אני חולמת על דברים טובים. פעם חלמתי שאני משחקת עם אחי בעלי שלכת, ופעם חלמתי שטסתי על עפיפון לשמיים. החלומות שלי כל כך טובים בסתיו, שאני מבקשת משאלה כל לילה (גם לא בסתיו) שהם יתגשמו. אולי זה יקרה.

פרק שלישי- העפיפון במעבדה
יום אחד בסתיו טיילתי לי ליד הבית שלי ונכנסתי למעבדה. בכניסה למעבדה היה כתוב על שלט: "אתגר העפיפונים: חפשו עפיפונים במעבדה. כל הקודם זוכה!!"
"יאללה," חשבתי לעצמי, "בואו נעשה את זה". ונכנסתי למעבדה. דבר ראשון, חיפשתי מתחת לשולחן. לא היה. חיפשתי מאחורי הטלוויזיה. גם לא היה. חיפשתי בתוך הקסדות של החבורה. גם לא היה. הסתכלי סביב. מרוב שעימום פתחתי אחד מהניירות ליד השולחן של סאני. היה שם פתק בו כתוב:

פרק רביעי- הפתק
"שלום" היה כתוב על הפתק "הצלחת למצוא רמז 'לאתגר העפיפונים'. העפיפון נמצא מתחת למשהו שנוח לשבת בו, עם כריות נוחות. הלוואי שתמצאי, החבורה". מיד הבנתי: הספה!

פרק חמישי- זה עפיפון מיוחד
אכן, צדקתי בניחוש שלי. העפיפון היה מתחת לספה. לקחתי אותו בשמחה. "מצאתי אותו" חשבתי, "בואו נבדוק אותו ביער, איפה שיש הרבה רוח".
הלכתי ליער. החזקתי את המקל ביד שלי וביקשתי מריילי, חברתי שעברה במקרה במקום, שתיקח את העפיפון ותרוץ איתו. היא לקחה אותו, רצה איתו, ופתאום קרה משהו מוזר: ריילי עפה! כן כן, ריילי החזיקה את העפיפיון ועפה. זה נראה כיף! הסתכלתי למטה, וראיתי שגם אני עפה. איזה כיף! זה עפיפון קסום!

פרק שישי- לפעמים חלומות מתגשמים
החלום שלי התגשם. יש! אני וריילי עפות על העפיפון ומשקיפות על מיקמק סיטי מלמעלה. וואו! איזה נוף מדהים. "אז לפעמים חלומות מתגשמים" חשבתי לעצמי, "איזה עונה נפלאה!״
1
27


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה