קהילה - סיפורים ושירים
5050אוראל
34
143

מיקסיפור - הפרק האבוד של מיקמק 09/10/2017

זהו הסיפור על הפרק האבוד והנסתר ביותר של מיקמק:
השיכפול.
סאני והחבורה ניסו להסתיר את הסיפור הזה יותר מכולם ותכף תראו איך זה נהיה אבוד ונסתר ואיך אף אחד לא זוכר את זה?
וכאן מתחיל הסיפור:
בעולם מיקמק. לא זה שאנו מכירים, אלא מלפני חמש מאות שנה בדיוק ואלה לא סאני והחבורה הרגילים אלה סב סבי סבות הסבי רבא שלהם ושמם אותו דבר!
סאני תמיד היה חכם ותמיד יהיה חכם אלא ההמצאות שלו יכולות קצת להשתבש ולשנות דברים. וזה בדיוק מה שקרה בסיפור הזה:
מיקמק סיטי הייתה עיר קטנה, ושמה לא היה מיקמק סיטי, אלא מינימיקמק לנד תושביה היו מעטים: רק 200 מיקמקים (לא כולל השכפול) אז ככה זה התחיל
בתוך המעבדה של החבורה כל החבורה ישבו משועמים מקס היה על הספה קורא עיתון מלפני חודש, זואי מלטפת את אלביס והוא כבר נרדם וג'ימבו? משועמם כמו תמיד אבל סאני, שתחושת השעמום לא קיימת אצלו, המשיך לחקור לגלות ולהמציא דברים, סאני עבד על איזה המצאה שבוע ללא שינה והיה עייף מאוד, ראשו נרדם ונפל על כל הניסויים שעשה וכולם התערבבו...
(אחרי 10 שעות):
שכולם כבר הלכו לישון סאני כבר התעורר משנתו וגילה את האסון אך לא ידע מה היו התופעות לוואי המסתוריות והמשיך להמציא המצאות, שכולם התעוררו, כולם שמעו רעש מוזר את הקולות שלהם!
הם לא ידעו מה קורה עד שראו את מה שקרה - ההמצאה של סאני בטעות שיכפלה את כל מינימיקמק לנד! כל טיפה שכפלה מיקמק ל10 מיקמקים, על כולם נשפך בערך (על כל אחד) חמישים טיפות!! כך תעשו חישוב 50 כפול 200 שווה 10000 מיקמקים!
בתוך העירה הקטנה כולם הצטופפו ולא ידעו מה לעשות,
ראש העיר רתח מזעם על החבורה ומיקיוואלי המבוגרת הציעה להשמיד המעבדה ולסלק את החבורה והשכפולים שלהם! ראש העיר החליט ואם לא יעצרו את השכפולים תוך שבוע דבריה של מיקיוואלי יתקימו!
החבורה דאגה מאוד ולא ידעה מה לעשות! עד שסאני בה ואמר: ''אם אעשה את כל מה שעשיתי הפוך, זה אולי יהיה שיקוי נגד'' אך רעיונו של סאני לא הצליח, אך רעיונו של ראש העיר היה טוב:
''אם נבנה לשיכפולים עיר משלהם יהיה לנו יותר טוב'' וכך היה: השיכפולים בנו לעצמם עיר אחרת וחיו באושר ועושר! אך זהו לא סוף הסיפור. איך כולם שכחו מהסיפור הזה? משום שהתוצר לוואי של השיקוי היה מחיקת זיכרון, וכולם שכחו מן הסיפור הזה ובגלל שהסיפור סופר מחדש החברים נזכרו בו שוב...
(פריט מיקסיפור: קסם שכפול)

מוקדש ל מיקמק1, AVIGAL, AceEX
3
3
180


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/10/2020   13:50 הלל24684  3
מעניין
02/01/2018   13:08 קשתבענן145  2
סיפור מהמם ממש יכול להיות פרק בסדרה!
אהבתי מאוד:)
10/10/2017   21:24 גואי45  1
יפה מאוד!