קהילה - סיפורים ושירים
תאריךושעון
20
2

סיפור לחורף 19/10/2017

פרק 1
תאריך ושעוןוסמליתוש נסעו במכונית למעבדה כי הם רצו שסאני, יעזור להם להכין שיקוי הרדמה כדי שהמינימיק של תאריךושעון לא יהיה חולה. כי כשאני מרדימה אותו, הוא רק משתולל!
פרק2
תאריךושעון וסמליתוש עדיין במכונית... כעת השמיים הבהירים נעלמו, וגשם חזק החל לרדת! "נעצור במיקפה ונאכל מרק!(: בסוף האוטו יהרס..." אמרה סמליתוש "את צודקת!" אמר תאריךושעון "בואו ניסע למיקפה..." לבסוף הם הגיעו למיקפה אכלו מרק חם, ושתתו שוקו חם. היה להם טעים שאפילו לקחו עוד מנה...
פרק 3
כעת סמליתוש ותאריךושעון שבעו, הגשם הפך לברד! "תראו יורד ברד! מעניין כמה מעלות!" אמרה סמליתוש "מעלה אחת" אמרה תאריךושעון "וואו עוד מעט זה עוד יהפוך לשלג!"אמרה סמליתוש "כדאי שנלך לפני שיהיו רעמים ברקים ושלג..." תאריך ושעון וסמליתוש נסעו למעבדה עם המינימיק, ופגשו את סאני וכל החבורה "היי סאני" אמרה סמליתוש "היי סמליתוש מה ניש?" שאל סאני "הכל בסדר..." ענתה סמליתוש "אתם צריכים עזרה במשהו?" שאל סאני "בגלל זה באנו..." אמרה תאריךושעון "הא... אז מה קרה פתאום?" "המינימיק של תאריךושעון לא מפסיק להיות חולה והוא לא מסכים להירדם... אז רצינו לבקש אם תוכל לעזור לה..."
פרק 4
"ברור רק צריך את המצרכים הבאים: בקבוקון שקוף,אבן קטנה, ונוזל ירוק ומבעבע." אמר סאני. " אין בעיה" אמרה תאריךושעון "בואו חב'רה" אמרו כולם וצחקו "חייבים למהר זה זמן מזג האוויר..." אמרה סמליתוש "נכון! ואני יודעת איפה יש את הבקבוקון! בבקתה שביער!" אמרה תאריךושעון "ניסע לשם מהר!" אמרה סמליתוש. הם נסעו והגיעו ליער ונכנסו לבקתה... "הנה בקבוקון! והוא גם שקוף!" אמרה תאריךושעון "בואו ניקח אותו" אמרה סמליתוש "אני יודעת איפה האבן בכוכב המינימיקים!
פרק 5
"בואי נטוס בחללית!" אמרה סמליתוש והם טסו בחללית הכתומה ומצאו את האבן! "הנה האבן!" אמרה תאריךושעון "יאללה למשימה הבאה" אמרה סמליתוש "אני יודעת איפה!" אמרה תאריךושעון "בג'ונגל על מקדש הצ'יטוס"
פרק 6
והם נסעו והגיעו למקדש הצ'יטוס
"מצאתי הנה זה!" אמרה סמליתוש "יששש! השלמנו את המשימה! בואו נחזור למעבדה! ומהר כי המעלות יורדות!" אמרה תאריךושעון. הם נסעו ונסעו והגיעו למעבדה "היי סאני חזרנו" " אמרו שוב ביחד "מעולה עכשיו רק נערבב ונשפוך על המינימיק את מה שיצא..." אמר סאני וערבב ושם את המצרכים ושפך על המינימיק... והמינימיק נרדם! "תודה רבה סאני!!!" אמרה תאריךושעון "הוא יהיה ככה עד מחר..." אמר סאני
פרק 7 "כדאי שנמהר כי המעלות יורדות כבר אפס מעלות! אני הולכת למכונית..." אמרה סמליתוש וגם האחרים הלכו למכונית והודו לסאני... הם נסעו מהר עד שהגיעו לביתם... "רוצים שוקו חם?!" שאלה תאריךושעון "ביום קר שכזה אני לא יכול לסרב!" אמר אוליקי וכולם צחקו " הנה שוקו חם" אמרה סמליתוש וכך,הם אכלו צחקו ונהנו! הסוף!

מוקדש ל סמליתוש
29
4
163


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/10/2017   17:09 לינה  4
מהמם
19/10/2017   20:57 תאריךושעון  3
תודה רבה לכם!!!
19/10/2017   20:24 גואי45  2
סיפור מדהים!
19/10/2017   20:16 סמליתוש  1
אני וצה להגיד תודה לתאריך ושעון
תודה רבה!!!