קהילה - סיפורים ושירים
אביה801
186
18

סיפור - היומולדת המוזר! 31/10/2017

שלום לכולם!
היום אני יספר לכם על היומולדת שהיה לי!
אבל לא נקדים את המאוחר. אני יציג את עצמי.
קוראים לי נוגה ולפני כמה ימים היה לי יומולדת 13. אני גרה במיקמק סיטי בשכונת המיקפה. ליד הבנק.
אני ילדה סקרנית שאוהבת הרפתקאות ותעלומות, אוהבת לשחק במחשב ובכדור ומעדיפה לחלום מאשר להקשיב למורה בבצפר. ;)
אה ויש לי חברה הכי טובה שקוראים לה ליה. ליה היא בדיוק כמוני. שתינו אוהבות את אותם דברים וגם היא סקרנית ואוהבת הרפקאות!
וכשחושבים על זה אז זה די אשמתה שה- רגע! פשוט בוא נתחיל לספר:
-------
פרק 1:
בוקר אחד בסתיו קמתי בישנוניות והתכוונתי להתארגן ללימודים. הסתכלתי על השעון וראיתי שכבר די מאוחר ושאני מאחרת. סיימתי להתארגן והתכוננתי ללכת אך לפתע שמעתי דפיקות בדלת.
לא הבנתי מי דופק בשעה כזאת מוקדמת? פתחתי את הדלת וראיתי...
-------
פרק 2:
איש מפחיד ומוזר למראה. למרות שהיום היה דווקא חם האיש היה לבוש במעיל שחור, מגפיים שחורים, כובע גרב כפפות וטרנינג שחורים.
עמדתי על מקומי ולא יכולתי לזוז.
לא הצלחתי להבחין בפניו כי פניו היו למטה.
היא צעד צעד לכיווני. לא העזתי לנשום. הוא הוציא פתק מכיסו והניח בכף ידי. הרגשתי שגופי משותק. האיש הסתובב והלך.
-------
פרק 3:
רק אחרי כמה דקות הצלחתי להתנער מקיפאוני. נזכרתי בפתק המונח בידי ופתחתי אותו. בפתק היה כתוב: 'אם את אמיצה, ניפגש בקרחת היער בעוד שעה. בואי לבד' לא הבנתי מה זה אמור להיות. אלפי שאלות צצו במוחי. מי האיש הזה? מה הוא רוצה ממני? למה? במשך זמן רב התלבטתי אם ללכת או לא. מצד אחד זה איש שאני לא מכירה והוא עלול להיות מסוכן. מצד שני אני ילדה סקרנית וחובבת הרפתקאות כמו שאמרתי בהתחלה. בסוף החלטתי.
-------
פרק 4:
החלטתי להתקשר לחברתי הטובה ליה ונלך ביחד. הרמתי את השפורפרת וחייגתי אליה. ''היי נוגה! מה קורה?'' שאלה. ''הי ליה,תקשיבי מה קרה...'' סיפרתי לה את כל הסיפור. ''אמממ...'' חשבה ''טוב אני יבוא איתך. ניפגש בעוד רבע שעה בנדנדה האדומה.'' ''ניפגש'' עניתי וניתקתי את השיחה. מי שלא יודעת הנדנדה האדומה היא מקום מפגש ישן שאנחנו תמיד נפגשות שם.
כעבור רבע שעה ירדתי למטה.
-------
פרק 5:
ליה כבר היתה שם. מצוידת בתיק גב קטן. ''נוגה! יופי שבאת. תראי הבאתי כמה דברים שימושים...'' תוכן התיק הכיל חבל, פנס, מים, קצת אוכל, וחומר שלא זיהיתי. ''מה זה החומר הזה?'' שאלתי. ''אה זה חומר מיוחד לטביעת אצבעות. כמו שיש לבלשים!'' ''חומר לטביעת אצבעות? איך זה עובד?'' עדין לא הבנתי. ''הנה תיראי,'' היא החלה להסביר ''עוקבים אחרי החשוד ומחפשים טביעת אצבע או רגל או יד, שופכים את החומר ואחרי כמה שניות זה מתייבש ואז אפשר לזהות את טביעות הרגל\יד\אצבע שלו וככה לעקוב אחרי. הבנת?'' ''כן תודה'' עניתי.
''כבר מאוחר בואי נתחיל ללכת.''
-------
פרק 6:
התחלנו ללכת. כעבור עשר דקות הגענו. האיש כבר היה שם. חיכה לנו. דילגנו בזהירות מאחורי העצים נזהרות שלא נתגלה. ''אוקי תקשיבי מה התוכנית.'' פתחה ליה ''אני יבוא לאמצע לעשות הסחת דעת בזמן שאת תקפצי עליו מאחור תחסמי לו את הה ותקשרי אותו. הכול מובן?'' שאלה ''כן הפקד!'' עניתי ושנינו צחקנו. ''מתחילים''
-------
פרק 7:
ליה צעדה קדימה והתחילה לטפס ולעשות גלגלונים מול פרצופו של האיש הנדהם.
האיש הסתכל עליה כאילו נפלה מהירח. היא סימנה לי להתקדם. זינקתי על האיש חסמתי לו את הפה וקשרתי אותו. ליה הצטרפה אלי ובתוך שניות הוא היה מוטל על האדמה הקשה.
''מי אתה? ומה אתה רוצה מנוגה? ספר הכול אחרת לא היה טוב!'' צעקה ליה. ''את לא קשוחה מידי ליה?'' שאלתי ''אל תדאגי אני שולטת במצב.'' ''אל תפגעו בי! אני יסביר הכול!'' צעק האיש בכניעה. ''תתחיל לספר וכדאי שהיה היה סיפור יפה.'' ענתה ליה והתישבה.
''הכול התחיל לפני שבוע בערך...'' התחיל האיש לספר.
-------
פרק 8:
''אמך התקשרה אלי ואמרה כי היא רוצה לארגן יום הולדת מיוחד בשבילך. היא רצתה רעיון מקורי ומיוחד. משהו שלא כולם עושים. התחלנו להציע רעיונות. רק אחרי המון המון רעיונות היא מצאה רעיון שירצה אותה. היא החליטה שאני יבוא ואמסור לך פתק להיפגש כאן. ואז אני הייתי אמור לקחת אותך למקום סודי ששם כל החברות שלך יהיו שם ונחגוג לך יומולדת מהסרטים. הכול היה מתוכנן אבל לא ציפיתי שתיקחי איתך חברה שאוהבת לעשות אקשן...'' הוא סיים ונאנח.
''אוי אז זאת אומרת ש...'' אני וליה הובכנו והסמקנו ל כך עד שנראנו כמו עגבניות בשלות. ''אנחנו נורא מצטערות ו...סליחה.'' ''אח זה בסדר. אני יודע שלא התכוונתן.'' הוא אמר.
''אז שנלך לשם?'' שאל אני וליה הנהנו והתחלנו ללכת.
-------
פרק 9:
הלכנו בשתיקה עד שהגנו לדיסקו. ''הינה הגענו. כנסו'' אמר האיש ונכנס. נכנסו ולא האמנו למראה עיננו. המקום היה מקושט ויפה עם מלא בלונים אורות ונצנצים! על השולחנות היו בר מתוקים ומלא חטיפים ושתיה! על שולחן בצד היו כמון מתנות וכל החברות שלי היו שם! היה שלט גדול שהיה כתוב עליו בגדול 'מזל טוב לנוגה!' ועל שולחן עמד הדבר הכי מיוחד במסיבה, עוגה בגודל שלי בעלת עשר שכבות עם קצפת ודברים טעימים! התחלנו לרקוד עם שירים מקפיצים.
-------
פרק 10- סוף דבר.
המסיבה הסתיימה. קיבלתי המון מתנות ואני וליה הלכנו להתנצל בפניו של האיש והבאנו לו חתיכה מהעוגה שנשארה.
טוב, אין מה לומר. זאת היתה המסיבה הכי מיוחדת ומפתיעה במינה.
הסוף!

מוקדש ל יעלממית, מיקיי471, שירונת345, יומיקמק250, רiבי, לואי, ולכולם!פיצהגבינה, טוסט
13
5
211


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/11/2017   16:52 צופיסטי  5
את מדהימה
09/11/2017   20:26 6100חמודון  4
וואו:)
02/11/2017   16:27 שירונת345  3
מהממיי!!
31/10/2017   21:35 אביה801  2
תודה!
31/10/2017   21:20 מיקיי471  1
וואו איזה סיפור מיוחד כל היומולדת המיוחדת הזו!!