קהילה - סיפורים ושירים
65מיקמקון6
144
11

סיפור לכתב אורח: היום הקצר בשנה 21/12/2017

ה-21 בדצמבר. זה היום הכי קצר בשנה. אבל הספקתי הרבה מאוד ביום הזה. תאמינו לי. אם אתם רוצים לדעת מה הספקתי- תקראו את הסיפור הזה.
פרק 1- כדי שתתחילו להבין מה קורה
שלום. שמי איילה. אני בת עשר וחצי. יש לי חבר טוב שקוראים לו עידן. אנחנו אוהבים לעשות הרבה דברים ביחד, לרוב לאכול פיצה, לשחק כדורסל וקרוץ אחד לשני כשאנחנו יודעים את התשובה בשיעור. כמו שאתם מבינים, אנחנו חברים טובים, אבל יש לנו סוד אחד: לי. הילדה המקובלת בכיתה.
פרק 2- על לי
לי היא ילדה יפה, מקובלת מאוד בכיתה. היא אוהבת מאוד להתגנדר במיליון התכשיטים שלה. היא בדרך כלל עושה את עצמה חמודה, אבל שהיא לבד עם מי שהיא רוצה לתקוף, בואו נגיד שלא הייתם להיות הטרף. בדרך כלל היא עושה את זה כשהיא חושבת שהולכים "לגנוב" ממנה את תואר מלכת הכיתה. היא חושבת שכולם אוהבים אותה, ואני ועידן רוצים להראות ככה, אבל ברור לשנינו שאני שונאת אותה וגם הוא.
פרק 3- אני הטרף?
באותו יום הכי קצר בשנה, שיחקנו בהפסקה כדורסל- בנים נגד בנות. הייתי טובה. ממש טובה. כנראה גם לי הבחינה בזה. אחרי המשחק, לי לפתה את ידי בכוח ומשכה אותי לכיוון חדר מדעים. הוא היה רק. היא אמרה לי-
פרק 4- מה שאמרה לי
"איילה, אני רוצה שתפסיקי לשחק כדורסל. את גרועה מאוד, אין לך עתיד בזה. אם אני אראה אותך עוד פעם אחת משחקת כדורסל, אני אגיד למורה שעשית משהו שאסור והיא תעניש אותך". היא אמרה, לופתת את פרק ידי בכוח שלא אזוז.
פרק 5- את מי גיליתי מתחת לשולחן?
אני מסתכלת סביבי, חושבת מה להשיב למפלצת הנוראית הזאת. מצד שמאל, מתחת לשולחן המורה, אני רואה משהו מטושטש. "זה כנראה בגלל הדמעות" אני חושבת לעצמי. נגבתי את הדמעות בקצה חולצתי בסוף הבחנתי בו. אתם מנחשים מי זה היה? זה היה עידן, חברי הטוב.
פרק 6- הקריצה ותנועות הידיים
עידן קרץ לי, כמו שאנחנו עושים בשיעור. בעזרת תנועות ידיו הבנתי שהוא שמע מה קרה. הוא הצביע לשמיים. הבנתי שהיום כן אוכל לשחק כדורסל, הרי היום אין שמש כבר בחמש! הנהנתי בשקט ללי, והיא עזבה אותי. כשהיא הייתה מחוץ לחדר, רצתי על עידן ואמרתי לו מילה עם משמעות נעימה כל כך: "תודה".
6
2
232


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/12/2017   14:06 65מיקמקון6  2
תודה
22/12/2017   13:41 יעקב12388  1
סיפור מהמם!!!