קהילה - סיפורים ושירים
ממתקית2011
37
1

הקוסמת ממיקמק סיטי (המיקמקית שבמראה) 25/01/2018

הסתובבתי וראיתי מראה עם מסגרת עץ מעוצבת. מבעד למראה ראיתי מיקמקית. היא נראתה מרחוקת ועצובה, ולמרות זאת ידעתי שהיא הדוברת.
"איזבל, בואי אליי" היא לחשה.
התקרבתי אלייה בדממה. היא חייכה חיוך קטן, מרגיע. היא נקשה באצבעה ומייד נעטפתי בגלימה סגולה מרהיבה, משובצת כוכבי זהב. כובע סגול תואם מעוטר בנוצה נפל לרגליי. חבשתי אותו.
"איזבל, אני היא הקוסמת אליסה. אני אמורה ללמד אותך את תורת הקסמים, רק עם תשחררי אותי מהמראה אוכל ללמד אותך" לחשה הקוסמת אליסה. "איך לשחרר אותך?" שאלתי. "את רק צריכה להדליק נרות מסביב למראה ולקרוא לחש" אמרה אליסה. היא נקשה בשנית באצבעה וספר קסמים מרופט נפל לרגליי, הספר נפתח לאחד מעמודי האמצע. אליסה זימנה כמה נרות רחניים, והדליקה אותם בהנד אצבע. הרמתי הספר והתכוננתי לקרוא את הספר אבל...
"אליסה, למה את לכודה במראה?" שאלתי. "קוסמת האופל הנוראית, אנג'לינה, לכדה אותי במראה ברגע שהתברר לה שאני מלמדת אותך" אמרה אליסה.
"אבל איך היא...?"
"קדימה, שחררי אותי, לא נוח לי לדבר איתך ככה, דרך הזגוגית" זירזה אותי אליסה. לא המשכתי לשאול שאלות, הרי היא הקוסמת המבינה מבין שתינו. "מקמקוס מיקלאוס, לטאוס מריקה, קולפארור ספרניר, נרלסה!" הקראתי את הכישוף.
המשך יבוא...
7
1
129


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/01/2018   16:15 קליק1278  1
מושלםםםם