קהילה - סיפורים ושירים
גסיקה236
4

יומני המיקמקית חלק ב 09/02/2018

אני לא מאמינה שאני הסכמתי שאני אעשה עם דן את המצגת :[ אני אפילו לא יודעת מה הנושא שצריכים לעשות אליו את המצגת... אני חשבתי כל השיעור על תירוץ לדן על זה שאני לא אעשה איתנו את המצגת אבל בלת ברירה אני צריכה לעשות איתו את המצגת.
יומני היקר אני כל כך כועסת ועצובה עכשיו :[. אני ראיתי את הרשימה של גברת פיקסי של הזוגות במצגת ואני הייתי עם בקי, אני לא מבינה מה קרה.
אני ניסיתי לדבר עם דן כל היום אבל משום מה הוא ברח מימני כל הזמן.
... בסוף היום עד שאני סוף סוף תפסתי את דן והוא הסכים לדבר איתי אז שאלתי אותו למה אני לא איתו במצגת והוא אמר לי שהוא לא יודע מה קרה ושהוא לא אמר לגברת פיקסי שהוא לא רוצה לעשות את המצגת איתי אז ביום למחרת אני התחננתי בפני גברת פיקסי שאני אהיה עם דן ואחרי שעה שלמה של התחננויות גברת פיקסי העבירה אותי אל דן.
בצהריים דן בא לבית שלי ועשינו ביחד את העבודה והיא יצאה מוצלחת מאוד אבל אז ביום הלימודים כשרצתי להביא את המצגת לגברת פיקסי בקי הפילה לי את המצגת והיא קרעה את הדפים, אחר כך אני אמרתי לגברת פיקסי עם אני יכולה לעשות את העבודה מחדש והיא הסכימה [ למזלי ] ואחר כך דן ואני עשינו שוב את המצגת ואחר כך הצלחתי לברוח מבקי במסדרון והצלחתי להגיע לגברת פיקסי בלי עבודה קרועה... אני מקווה שהמצג הייתה טובה.

מוקדש ל מוקדשלנופר4489
10
126


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה