קהילה - סיפורים ושירים
אליס1487
156
9

ליהיות בנעליים של משהו אחר 14/02/2018

פרק 1- הכרות

היי קוראים לי דניאל ואני בן 13.
יש לי אחות קטנה בת 9.
אני אוהב לראות טלוויזיה לשחק בטלפון ובפליסטיישן
שלי כמו כל ילד רגיל כמובן.

פרק 2- טלוויזיה

בערב כל המשפחה היתה בסלון וראינו חדשות בחדשות סיפרו על ילד בגילי והפך לזמר מצליח חדש וצעיר בשם אריאל אני לא מבין יש לו רק 6 שירים והוא מפורסם עם מעריצים והכל כאילו גם אני יכול לעשות את זה!
וכן אני מודה אני מקנא.
בכתבה היה גם הופעה ב 4.3.18 וגם היה תחרות כזאת שצריך לכתוב שיר ולשלוח אותו לאתר שלהם ואם תזכו אז אריאל ישיר את השיר שלכם עם מוזיקה.

פרק 3- אחותי

יש לי אחות קוראים לה יעל אחרי שראתה את הכתבה על אריאל היא מעריצה מספר 1 שלו יש לה פוסטרים פסל קטן שלו דיסקים יודעת את השירים שלו בעל פה ועל כל שיר המציאה ריקוד והיא החליטה להשתתף בתחרות וללכת להופעה שלו.

פרק 4- ההחלפה

בלילה הרגשתי משהו מוזר ההיתי עיף
אז לא קמתי לבדוק שקמתי בבוקר ההיתי בבית שונה שלא שלי המיטה לא שלי הפיגמה לא שלי כלום לא שלי! ואז שמעתי את המשפט הזה: "אריאל! קום יש לך יום עמוס!" ואז הבנתי שאני אריאל בדרך כל שהי התחלפתי עם אריאל אני עכשיו בנעליים שלו לפחות הולך ליהיות לי קל כי אני הכי בקטע של פרסום חתימות סלפי...אמרו לי לדפדף באתר ולבחור 1 שיזכה איזה שיר הכי טוב קראתי את כולם היה מיעף וכמעט כולם לא משהו ואז ראיתי שיר יפה הוא קצת ארוך אני אני יקריא רק פזמון: וגם אם השמיים נופלים תמיד
יש תקווה אחת וגם אם אין תקוות
תמיד אפשר לבקש משאלות אבל רק
תאמין רק תאמין לא תוותר לעצמך
ותלך ותלך רק בדרך שלך

פרק 5- החסרונות

תמיד חשבתי שכיף ליהיות מפורסם לחלק חתימות לעשות סלפי שיהיה גל של מעריצים אנשים שצורחים שרואים אותי אבל זה ממש קשה כל דקה כל דקה עוצרים אותך מתנפלים עליך דוחפים אותך כל אחד רב אחד עם השני רק בשביל סלפי אחד הר של ילדים נתפלים עליך זה קשה.

פרק 6- בחזרות
החזרות היו מעיפות מאוד ישבתי בבמה (יותר נכון עמדתי) לפחות 4 שעות ועבדתי שעה רק על הכניסה!בסוף שהכל היה מוכן אמרו לי שאני צריך ללמוד את השיר בעל פה ממש לא היה לי כוח אז אמרתי להם לבטל אותו למרות שבחדשות כבר הודענו על הזוכים

פרק 7- רוצה לחזור

כל מה שבא לי עכשיו זה לשכב במיטה שלי של דניאל בתור דניאל וליהיות ילד רגיל ולא מפורסם.
אני ממש מצטער שאמרתי שקל ליהיות מפורסם והוא רק בן 13 בגילי והוא צריך לעשות את מה שאני עשיתי אני רוצה ליהיות בנעליים שלי לחזור לנעליים שלי! (לפי הפתגם: "ליהיות בנעליים של משהו אחר") .

פרק 8- חזרה אחרונה

זאת החזרה האחרונה כי היום המופע ובשערכבר יכולתי לראות צלמי חדשות ואת המעריצות והצלחתי גם לראות את יעל אחותי ואת אבא שלי איתה נופפתי להם לשלום אז זכרתי שאני אריאל ולא דניאל עשינו חזרה גנרלית ואז שאלו אותי אם אני בטוח ב- 100% לבטל את השיר הזוכה אני הנהנתי לכן.

פרק 10- המופע הגדול!

ראיתי את הקהל הצלם ההפקה את יעל ואבא שלי והכי ראיתי טלפונים עם אור של מצלמות התחלנו את המופע והתחלתי לשיר את השיר הראשון מתוך 6 שירים לשיר קוראים "פעם ראשונה" והינה קצת ממנו: פעם ראשונה
יש לכל אדם פעם ראשונה הצעד הראשון המאכל הראשון הכיתה הראשונה וגם היצירה הראשונה...

פרק 11- כותב השיר

אז עכשיו היה אמור ליהיות הקטע של השיר הזוכה אז הודיעו ברמקולים: "השיר הזוכה לא יתקיים מאחר כמה סיבות אישיות של צוות ההפקה, תודה" אחרי שהם סיימו ראיתי את אחותי בוכה אני לא מבין למה אבל אז כל החלקים התחברו לי היא השתתפה בתחרות היא היתה נרגשת מאוד מאוד מאוד בשער והשם יעל היה כתוב על השיר . אויש היא הזוכה! ועכשיו היא בוכה היא חיקתה לזה מלא זמן ובגללי היא בוכה!

פרק 12- התיקון

הלכתי ליעל וביקשתי שיבוא איתי מאבטח שירחיק את המעריצים בהתחלה היא לא הסכימה לדבר אבל שאמרתי לה שאני אח שלה היא היתה המומה היא בקשה הוכחה היא שאלה שאלה ואם אני עונה נכון אז אני אח שלה עם לא אז אני משקר
השאלה: "שנולדתי איך אמא רצה לקרוא לי ואיך אבא רצה לקרוא לי ומי שינה את השם ליעל?
היתה חידה קצת קשה כי שה היה ליפני 4 שנים אבל אז נזכרתי
התשובה שלי: "אמא רצה לקרוא לך נעמה אבא רצה לקרוא לך עדי ואני שיניתי ליעל" עניתי.

פרק 13- חזרה למצב הרגיל

אחרי דקה יעל הנהנה בראשה לכן וחיבקה אותי היא בקשה ממני לקחת את הדף ולהקריא את השיר שבדף אמרתי ברור ועליתי על הבמה והקראתי את השיר שלה כולם התלהבו והתחילו לשיר אותו.
אחרי המופע הבטחתי ליעל שאני יחזור הביתה שדניאל יחזור הביתה.
ובבוקר קמתי מהמיטה וראיתי את יעל ההיתי בחדר שלי שאלתי אותה איך היה המופע של אריאל אז היא אמרה שהיא לא מקירה את אריאל ושאני ישנתי יותר מידי זמן.
אולי חלמתי או שזה באמת קרה אני אל יודע אבל אתם למדתם שתי דברים לא לשפוט אף אחד ותמיד ליהות בנעליים שלכם זה אומר ליהיות אתם ולהתרכז בענינים שלכם

מוקדש ל פיצהגבינה, רמון2, עינב2803, 35מהממת82, בובמיק1276, reuven, סופרפאן1, כמרה246, וכולם!!!!!!
25
7
282


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/02/2018   19:24 אליס1487  7
שחכתי לציין שזה לכתב אורח :)
18/02/2018   18:45 טיחוש123  6
וואו!!! בהצלחה לך!
15/02/2018   18:59 פיצהגבינה  5
וואו יפה לייק מושלםםםםםםםםםםםםםם
15/02/2018   17:35 סקתך9  4
מדהים! ברור כתב אורח
15/02/2018   13:46 סופרפאן1  3
סיפור מושלם!!!!!
אם מסר מושלם!!!
כל הכבוד!
14/02/2018   18:47 רמון2  2
וואו איזה סיפור! מוכרח להגיד שמאוד אהבתי !
מקווה שהוא יזכה :)
14/02/2018   17:20 עינב2803  1
וואו סיפור מהמם!
כתב אורח בטוח