קהילה - סיפורים ושירים
אוליקי100
321
46

לכתב אורח - איך נראתה החבורה אשר הייתה קטנה? 23/02/2018

פרק 1: איך הכל התחיל?

זה היה יום רגיל בעיירה מיקמוק שבמיקמק סיטי.
זה היה היום הראשון של סאני, ג'ימבו, זואי ומקס בגן. סאני עוד מזמן התעניין בתחום המדע שהיה ילד סאני היה חכם מאוד... שכל הילדים יצאו לחצר סאני התעסק בכל מיני מכשירים לבניית מיקרוגל שבו רצה להכין עוגה. דולי, הילדה מהגן, התעניינה במה שסאני עושה.
"נו כבר, סאני! בוא תצא החוצה!" אמרה לסאני הגננת.
"נו טוב" ענה סאני באנחה. שהגננת יצאה החוצה לראות מה קורה עם הילדים בחוץ.
דולי התחבאה מאחורי ארמון קוביות וכאשר יצאה הגננת החוצה. דולי הסתכלה במיקרוגל ואז הרגישה משהו לא רגיל. היא פתאום חטפה סחרחורת, והתעלפה. "ילדים? מישהו ראה את דולי? איפה דולי?" שאלה הגננת.
כעבור כמה זמן אלכסיס מצאה את דולי ואמרה: "דולי! נו, דולי קומי!" דולי פתאום נהייתה ענקית ואלכסיס נורא נבהלה. אלכסיס שאלה את דולי: "היי, רוצה להיות חברה שלי? ביחד נוכל לגרום לי להיות מלכה! זאת אומרת, נוכל להפחיד אנשים! ביחד, אף אחד לא יעצור אותנו!" "אוקיי" ענתה דולי.

פרק 2: בינתיים בחצר...

"היי חבר'ה! תראו! בניתי סקייטבורד מחול!"
אמר מקס. "תראו! יש פה תופים!" אמר ג'ימבו. "וואו איזה פרחים יפים!" אמרה זואי.
"חה חה! ניוטון זה יחידה למדידת כוח! לא גובה!" אמר סאני בעודו קורא את הספר: "המדען הצעיר". כעבור כמה דקות אלכסיס חזרה עם דולי לצדה. "אוקיי, דולי. שלב ראשון: לנסות למצוא דרך להבהיל את החבורה המעצבנת". "אוקיי" ענתה דולי. "היי חבר'ה! רוצים לראות משהו מגניב?" שאלה אלכסיס.
"אההה לא!" ענה מקס. "כן, בלה בלה. לא שאלתי אתכם בכלל". אמרה אלכסיס. "דולי!" צעקה אלכסיס. "טוב" ענתה דולי. תחילה הרגליים שלה נהיו גדולת, אחר כך הכתפיים וכ'ו. "אהה! הצילו!" צעק מקס. "זה ממש לא מגניב!" מחה ג'ימבו. "בבקשה אל תדרכי עלינו!" אמרה זואי. אלכסיס אמרה: "טוב.. אני שמעתי רק שתי מילים: 'תדרכי' ו'עלינו'. קדימה דולי!" תחילה לקחה דולי את מקס, ואז את זואי, וסאני. "ג'ימבו, מהר!" צעקה זואי. "תעשה משהו!" צעק מקס "הצילו!!!" אמר סאני. ואז ג'ימבו התחיל לנגן. דולי לאט לאט קטנה וקטנה וקטנה. עד שנרדמה. "יש!" צעקה כל החבורה "אולי בסיבוב הזה ניצחתם, אבל זה לא נגמר!"

אזזזז זה היה כל הסיפור! נכון קצר? XD טוב יאללה ביי! מקווה לזכות!
9
2
229


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/02/2018   18:48 אוליקי100  2
חח תודה!
27/02/2018   13:07 רינה6542  1
מהמם, מותח, ומרגש!