קהילה - סיפורים ושירים
58עוגיה11
80
3

קבלת השונה גרסת פורים 24/02/2018

חלק-1-קצת על עצמי ועל החששות שלי:
שלום!
אני לימור ואני בכיתה ו'5 ואני חדשה בכיתה! אני אוהבת נסיכות!,אך כיתתי אינה אוהבת נסיכות כולם אומרים שאני נסיכת התינוקות,
אני אומרת למורה אך היא אומרת "אל תתייחסי!!" ואני אומרת בסדר...
הקשבתי למורתי והמשכתי בדרכי!, ובדיוק נזכרתי כי שלישי הקרוב הוא יום התחפושות!. אני בטוחה שתוכלו לנחש למה אני מתחפשת.. עם אתם חושבים שנסיכה אז צדקתם!! ואני מודה! אך מה יהיה בבית הספר?? נחכה ונראה.
חלק-2-יום התחפושות הגדול: היום יום התחפשות הגדול כבר קיבלתי את ה"קינוי" שלי "נסיכת התינוקות" אני מאוד נעלבתי אפילו חברתי הטובה יעל צחקה עלי ואמרה צוחקים איתך!, אך לא הרגשתי כך! מיד ברחתי לעבר החצר של הגדולים וחשבתי לדבר עם אימי, ביקשתי מהמורה שלי לדבר עם אמא שלי והמורה הסכימה, הכחשתי שאני שחכתי אביזר בבית. אמא שאלתי בטלפון ואימי אמרה לימורי מה קרה!? סיפרתי מה עבר עלי היום וביקשתי "אמא בבקשה תני לי לעבור בית ספר!! לא טוב לי כאן לא מקבלים אותי יפה! אני רוצה לשים לזה סוף!" אימי אמרה נדבר בבית ואמרתי טוב וניתקתי חזרתי לכיתתי בצער ובכאב וישבתי וחשבתי רגע אז שיגידו מה שהם רוצים האיכר שאני מרוצה מהתחפושת! והפסקתי לחשוב על הרע ולחשוב שהיום פורים וזה שמח לבכות זה לא טוב!!. מיד אחר הריקודים והשמחה בא משלוח המנות!!. החלק שאני אוהבת כי זה מעודד ומרהיב!. אני קיבלתי את משלוח המנות של ורד הוא היה יפה מקושט פרחים וסרטים ואמרתי לפחות זה צירוף מקרים כי הוא כמו המשלוח מנות שלי רק עם סרט וממתקים שונים!. ורד שמעה את דברי ואמרה "המשלוח מנות הזה שלי תביאי לי! וחטפה מידי" ושאלתי למה? וצחקו כולם "כי יש לך חיידקים רעים כמוך!" ובכיתי ובכיתי ובכיתי...
חלק 3-החזרה הביתה והשיחה על אמא:
היי אמא אמרתי בקול נאנח ואמא אמרה מה קרה? ספרתי לה גם על משלוח המנות והיא אמרה שהיא שוקלת להעביר אותי כיתה! שמחתי עד השמיים ובחזרה. חוד אחרי הייתי בבית ספר חדש בשם המיקימיק ושם היה לי טוב!. היום המורה הודיעה הודעה מרגשת על טיול שנתי של כיתות ו'! ולא תאמינו! זה יקרה השבוע ביום רביעי!-כעבור יום רביעי- איזה יפה הטיול!! ולא תאמינו אך פגשתי בכיתתי כולם רצו אלי חיבקו אותי בכו ויצטערו ואני אמרתי תמיד תישאר לי צלקת בלב אך אני סולחת! הם שמחו ונפרדנו, וזה מה שקורה שלא מקבלים את השונה!.

מוקדש ל אמיליXDX, גואי45, מניהמיק, לואי, פוזי572, תהתה74, כמרה246, עינב2803, סופרפאן1, 5נועהשירי, 44פופי4
7
3
131


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/02/2018   17:51 ןדובוני  3
יפה מאוד
25/02/2018   15:46 58עוגיה11  2
עינב אני מקווה!
25/02/2018   14:20 עינב2803  1
סיפור מקסים!
בטוח תיהיהי כתבת אורחת!