קהילה - סיפורים ושירים
שי1051
5
1

פורים שמח במיקמק 02/03/2018

היה זה עוד יום לפני חופש פורים
כולם שמחים ומחופשים בבית הספר.
רק ילדה את בשם רייני יושבת על ספסל בחולצת בית ספר אדומה בלי שום אביזר,והיא עצובה.
דני ניגש לרייני ושאל:"רייני,את בסדר? זה החג האהוב עליך ואת לא מחופשת ונראת עצובה"
רייני לא התייחסה לדני והלכה.
לרייני לא היה מה לעשות היא טיפסה על הגדר ובלי רשות יצאה מהבית ספר.
כשרייני חזרה לביתה לבשה את פיגמת האוברול שלה ונכנסה לחדרה במיטה ופתאום נשלחה אליה הודעה:"המחופש אם התחפושת שהכין בעצמו שתהיה הכי יפה ומקורית יזכה בכרטיס חינם למיקפה למשך שנתיים ויפגוש את ראש העיר!" רייני חשבה לעצמה למה לי לעשות זאת.
--מחשבה של רייני--
אני לא צריכה את זה,מה זה משנה אחרי כל מה שקרה לי. אין לי כבר חברים הם פשוט בגדו בי ולא כיף בחג בלעדיהם.או במיקפה,או בכל מקום אחר...

ואז נשלחה לרייני הודעה מחברה הכי טובה שלה ששמה ענת (שבגדה בה):"רייני אני נורא מצטערתתת!!! פשוט הייתי עצבנית גם על האחים שלי וגם עליך מצטערת אבל את תמיד פשוט רוצה אותי איתך ויש לי עוד חברים..."
רייני כתבה לה:"האמת שאת צודקת גם אני מצטערת,אבל זאת פשוט לא סיבה לבגוד אני יכולה לתת לך עוד הזדמנות..." והוסיפה "שמעת על תחרות התחפושות???!!!" ענת ענתה:"כן וקיוויתי שנוכל לעשות משהו יחד גם את ממש טובה בזה ואת אוהבת את פורים!"
"ניפגש בבית ספר" ענתה רייני ורצה חזרה אל בית הספר.
רייני פגשה את ענת הן התחבקו ואמרו בואי נתחיל רק ברעיון... אחרי המון מחשבות הם חשבו על מברשת ומשחת שיניים רייני:משחת שיניים ענת:מברשת עבדו על התחפושת יומיים כל היום וכל הלילה בסוף יצאה להם התחפושת המושלמת!!! ובתחרות הן היו האחרונות בקטגוריית תחפושות זוגיות (היחידים התחילו),אחרי מספר תחפושות:רופא,ספיידרמן,חייזר,ערפד,הארלי קווין ועוד בתחפושות יחידות ואז היו תחפושות זוגיות:רופה וחולה,בובספוג ופטריק,מחשב ואיש שמשחק ואחרונות רייני וענת! שזכו בקטגוריה שבה השתתפו מקום ראשון!!! והבטיחו שלא לריב יותר...
2
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה