קהילה - סיפורים ושירים
איריסופה3
432
1280

איך נוצרה המעבדה? 13/03/2018

פרק 1: ההגרלה

סאני, ג'ימבו ומקס עמדו להיכנס למיקפה, כשלפתע זואי רצה אליהם, ונופפה בכרטיס כלשהו. היא עצרה מולם מתנשפת, "מה זה הכרטיס שאת מחזיקה?" שאל מקס. "הייתה הגרלה. על חלקת שטח קטנה." הסבירה זואי, "וזכיתי בה!" חייכה בהתרגשות. "החלטתי שאני חייבת לחלוק אתכם אותה." הוסיפה.

פרק 2: החלקה

"זה נפלא, אבל מה נעשה עם החלקה?" שאל סאני. "אולי סקייטפארק!" הציע מקס. "אולי במה!" הציע ג'ימבו. זואי הנידה את ראשה בכך שלא היה לה רעיון. "אני חושב שכדאי שנבנה מעבדה. נוכל ליצור משחקים" הציע סאני, ושאר החבורה התלהבה מהרעיון. "בואו נגיד למיק-בנאים שהגענו להחלטה" אמרה זואי, והם הלכו אל המיק-בנאים.

פרק 3: המזימה

אלכסיס הלכה ברחוב, כשבתוך תיקה פנסי. היא נראתה כועסת מהרגיל. היא נכנסה אל חנות הבגדים של אמה, מיקיאוולי. "אלכסיס, למה את נראית כזאת כועסת?" שאלה מיקיאוולי בחשד. "הרגע חזרתי מההגרלה על החלקה! רציתי לבנות בה מועדון.. אבל הזואי הזאת זכתה, ואני יודעת טוב מאוד שהיא תחלוק אותה עם החבורה!" אלכסיס הזעיפה את פניה כשהזכירה את המילים 'זואי' ו-'החבורה'. על מיקיאוולי נמרח חיוך רחב. "יש לי תוכנית" אמרה. מיקיאוולי התקרבה אל אלכסיס, ולחשה באוזניה את מזימתה. אלכסיס חייכה. "מושלם".

פרק 4: האם תהיה מעבדה?

החבורה יצאה מבית העירייה כשסיימו לסכם את תוכנית הבנייה של המעבדה. "זה הולך להיות קול" מילמל ג'ימבו. הבנאים התחילו לבנות בזריזות את יסודות מבנה המעבדה הקטן. לפתע ראה מקס שתי נקודות מרחוק - אלכסיס ומיקיאוולי. "מה הן עושות פה?" דרש מקס לדעת. "אני לא יודע, אבל זה לא סימן חיובי" השיב סאני. הם ראו שמיקיאוולי ביקשה את תשומת ליבם של המיק-בנאים. זואי לא שמעה על מה הם דיברו, אך שמה לב שפניהם של המיק-בנאים הלכו והרצינו. בסוף השיחה החבורה ראתה מיק-שוטר, והוא ניגש אליהם ואמר: "אתם עצורים."

פרק 5: המעצר

"מה? למה??" שאל ג'ימבו בתדהמה. זואי, מקס וסאני היו גם הם מופתעים. "אתם מאושמים בשוחד. גברת מיקיאוולי טוענת שהחלקה שלה" אמר המיק-שוטר. "ידעתי שמשהו פה לא בסדר. היא רוצה את החלקה. והיא שלנו!" לחש מקס לזואי. "לכו אחרי לניידת, ובלי דיבורים!" ציווה המיק-שוטר בכעס. כעבור כמה שעות ג'ימבו, מקס וסאני ישבו בתא הכלא שלהם - זואי מופרדת לתא אחר בגלל שהיא בת. זה לא הוגן! זכיתי בכרטיס הזה ביושר!" רטנה זואי, אך ידעה שאף מיקמק לא ישמע אותה, הרי היא לבדה. לפתע זואי קפצה למסקנה. "הכרטיס! נכון!" אמרה זואי בשמחה, הרי הכרטיס - ההוכחה שלהם - עדיין אצלה. והוא חתום על ידי ראש העיר. אז הוא לא יהיה זיוף.

פרק 6: הכרטיס החתום

זואי ביקשה את תשומת ליבו של מיק-סוהר אחד, וביקשה שילווה אותה למשרד מפקד התחנה. המיק-סוהר גיגל את עיניו, אך הסכים. הם נכנסו למשרד. "אדוני המפקד, אסירה מבקשת לנהל שיחה איתך" אמר מיק-סוהר. המיק-מפקד הביט בה. "שלום אדוני, באתי לבקש את חירותי. אני חפה מפשע. ויש לי הוכחה." היא הושיטה את הכרטיס החתום למיק-מפקד. הוא עיין בו, ואמר: "את אכן צודקת. את חפה מפשע. אני אתקשר ברגע זה אל מחלקת השיחרור". וכעבור כמה שעות הם שוחררו.

פרק 7: מעבדת החבורה

ג'ימבו, מקס, סאני וזואי שוחררו, ושמו לב שדבר לא נבנה. מסתבר שלאלכסיס היה כל כך קשה לבחור, שלקח לה שעות והיא עדיין לא בחרה. המיק-שוטרים ניגשו אל מיקיאוולי בשביל לדבר איתה. חיוכה המרוח על פניה אט-אט נעלם, ואלכסיס שמה לב לזה, והתגנבה בחזרה לחנות. מסתבר שהיא נעצרה, אבל רק למעצר בית כדי שתוכל להמשיך להחזיק את החנות. בינתיים המעבדה נבנתה - והחבורה כבר יצרה שלל משחקים.

הסוף!
16
5
487


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/06/2021   15:46 זוהר1898  5
כל הכבוד מושלם
15/03/2018   17:46 ירדןA  4
ואו את סופרת!! מזלטוב(: כתב אורח על בטוח♥
14/03/2018   19:03 65מיקמקון6  3
קול
14/03/2018   17:48 מניהמיק  2
כתב אורח!!!!
13/03/2018   19:08 שירוש3255  1
סיפור מעניין!!!!!