קהילה - סיפורים ושירים
popi987
574
36

תעלומת ביצי המינימיקים (סליחה על האיחור) 18/03/2018

פרק 1 - עב"ם בעירייה?
היי. אני דניאל ורציתי לספר לכם על משהו שקרה לי עם חבר שלי... "מה קורה דניאל? בוא נלך לעירייה!" אמר דן, החבר הכי טוב שלי. "לא, אין לי כוח לשחק עכשיו בעירייה... אני רוצה רק לטייל וזהו..." עניתי. "נו באמת דניאל! בוא כבר!" אמר דן ומשך אותי בידיו. "הי! די כבר! תפסיק!" צעקתי, ובלי לשים לב, משך אותי דן עד למרתף העירייה. "היי! מה זה שם!" "זה נראה כמו עב"ם!" אמרתי לדן.
פרק 2 – מרתף מתחת למרתף? או שזה מרתף מתחת לחדר סודי של מיקיאוולי???
"זה לא נראה לי כמו עב"ם, זה פתח למקום מתחת למרתף." לחש לי דן. "נכון, אבל אם זה מרתף, למה שיהיה חדר מתחת למרתף?" אמרתי בפלא. "אולי זה לא מרתף? אולי זה חדר סודי של מיקיאוולי?" אמר לי דן. "חדר סודי של מיקיאוולי?! בחיים לא! למה שמיקיאוולי תחביא מהעיר שלה משהו??" "למה שהיא לא?" ענה לי דן.
פרק 3- מיקיאוולי היא לא מיקיאוולי?
"מיקיאוולי היא אישה טובה! שכחת מי אמר למיק-בנאי לבנות לנו את המיקניון? היא לא תסתיר כלום מהעיר שלה! בחיים, אבל בחיים לא!" אמרתי לדן. "אולי זה לדעתך, כי אתה לא יודע מי היא באמת..." אמר לי דן והפנה את הגב. "מה זאת אמרת מי היא באמת?! יש לה חיים כפולים או משהו?! מיקיאוולי היא לא מיקיאוולי?!
פרק 4 – מה את זוממת, מיקיאוולי?
"אין לה חיים כפולים, היא מיקיאוולי, אני התכוונתי ש... היא... זוממת משהו נוראי! לכולנו! אפילו למונדו!" אמר לי דן. "מה?! מה היא זוממת?? אתה יודע?? ואיך אתה יודע בכלל שהיא זוממת משהו???" שאלתי את דן. "אני עוד לא יודע במאה אחוז מה היא זוממת, אבל אני יודע שהיא זוממת משהו... ואני יודע זאת בגלל ש..."
פרק 5 – מונדו הוא המינימיק של דן?
דן וידא שאין אף אחד בחוץ שמקשיב לשיחה. "בגלל שמונדו, הוא המינימיק שלי. הוא מרגל ששלחתי מאז שהייתי בן 4. אף פעם לא סמכתי על מיקייאולי." לחש לי דן. "רגע, רגע, רגע, אני רוצה לדעת האם הבנתי נכון; מונדו הוא המינימיק שלך שלפני 10 שנים שלחת אותו למיקיאוולי כמרגל מאז שהיא הגיעה העירה כי לא סמכת על מיקיאוולי?"
פרק 6 – לתפוס את מונדו
" כן, כן וכן. " ענה לי דן. "אני רוצה לבדוק את זה בעצמי. הי! תראו! הנה זבוב! הוא נראה ממש טעים!" אמרתי בקול רם כדי שמונדו ישמע. "זבוב!!! זבוב!!! זבוב!!!" נשמע קול מבחוץ. ה"קול" הגיע כבר למרתף לאכול את הזבוב. תפוס'תו! צעקתי לדן. כולנו רדפנו אחריי הזבוב המסכן שנידון למוות, עד שתפסתי את מונדו והזבוב ברח.
פרק 7 – גלה לנו הכל, מונדו!
" מונדו, זה אני, זוכר אותי? אני דן!" אמר דן למונדו. "דן?... הא! דן!!!" צעק בשמחה מונדו. "ששש!! צריך להיות בשקט!" לחשתי למונדו. "אבל מיקיאוולי לא כאן..." אמר מונדו. "הא, אז... לפחות אל תצעק, טוב?" אמרתי למונדו. "בסדר..." ענה לי מונדו. "עכשיו, גלה לנו כל מה שמצאת על מיקיאוולי!"
פרק 8 – מה זה כמעט ברצף?
"מאז שמיקיאוולי נבחרה להיות ראשת העיר, היא כבר זממה לחטוף את ביצי המינימיקים ולחפור מנהרה מכאן עד הר הגעש, שזה מרחק עצום!" סיפר לנו מונדו. "אז, מה זה הפתח הזה? פתח למנהרה?" שאלתי אותו. "כן, בדיוק!" ענה לי מונדו. "רגע, אז היא חפרה מנהרה 4 שנים ברצף?" שאל דן את מונדו. "כמעט ברצף..." ענה מונדו.
פרק 9 – נכנסים למנהרה!
" טוב, אז אני נכנס למנהרה." אמרתי לדן ולמונדו. "רגע! אנחנו באים איתך!!" ענו לי שניהם ביחד ונכנסנו למנהרה. "וואו... מתחיל להיות קצת חם..." אמר דן. "זה אומר שאנחנו קרובים להר הגעש." השיב לו מונדו. "להר המה?!" נבהל דן. "להר הגעש!" מונדו אמר לו. "טוב. הגענו." אמר מונדו והצביע על כל הביצים החטופות.
פרק 10 – קולות מוזרים...?
"וואו!!!" אני ודן אמרנו ביחד. "חייבים להציל את הביצים לפני שהר הגעש יתחיל לפעול!" אמר מונדו. "נכון, אבל איך נספיק? אתמול בחדשות מיקמק אמרו שהר הגעש עומד להתחיל לפעול היום!!!" אמר דן. "איזה שטויות...." צחק מונדו ונשמעו קולות מוזרים. "תיזהר! מונדו! הכל נופל עליך!!! מונדו!!!!" צעק דן.
פרק 11 – זה הסוף?
"מה?" שאל מונדו והסתכל לאחור. "אה!!!!!!" צעק מונדו. "לא!" דן התחיל להזיל דמעות. "דן, תירגע! הכל בסדר!" אמר לו מונדו. "אתה בטוח? כי אם היו נופלים עליי אבנים חזקות מאוד, ממש לא הייתי בטוח שהכל בסדר!" אמר דן למונדו. "האמת, דן, נראה לי שאתה רק מחמיר את המצב שאמרת לו את זה עכשיו..." אמרתי לדן.
פרק 12 – מנסים לחלץ את מונדו
"נראה לי שהבאתי איתי תיק... אולי הוא במרתף?" אמרתי לדן. "אני אלך להביא את התיק. אתה תישאר פה" אמר לי דן. "אין בעיות!" השבתי לו והוא הלך. לאחר כמה דקות דן חזר עם התיק. "רגע, למה בכלל אנחנו צריכים את התיק שלך?" שאל אותי דן. "אל תגלה לאף אחד... יש שם גרזן..." לחשתי לדן. "מה?! גר..." קטעתי אותו.
פרק 13 – יוצאים מן המנהרה + מדווחים למיקאלה
חילצנו את מונדו ולקחנו את הביצים. החזרנו את הביצים למטאור, המקום שבו הם היו לפני שמיקיאוולי חטפה אותם. מונדו, דן ואני הלכנו לדווח על מה שקרה למיקאלה. למזלנו, מיקאלה היא אמו של דן אז הסיכויים שהיא האמינה לנו היו יותר גדולים. אחרי שדיווחנו, מיקיאוולי הושלחה לכלא וראש העיר חזר לעירייה. וזה רק אם באמת תרצו לדעת מה קרה עם מונדו – הוא חזר אל דן. מעניין אם מיקיאוולי תגלה את זה...

עבדתי על זה המון זמן (בגלל זה האיחור) אז מקווה שתעריכו...

מוקדש ל מגניבה992, ונדהSמנוי, שניקה2412, פיצהגבינה, כוכבית775, טולויט123, פיצהקורן, לואי♥♥♥
9
3
305


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/03/2018   11:20 popi987  3
ומי שלא יודע - מיקמק קיים עשר שנים :)
כן כן!
22/03/2018   16:56 טיחוש123  2
וואו!!!! הוספת עוד כמה דברים
וזה יצא מושלם!!
20/03/2018   06:45 שניקה2412  1
מושלם!
תודה על ההקדשה..