קהילה - סיפורים ושירים
תקובר
33
10

לכתב אורח-ראש העיר והאפיקומן 24/03/2018

פרק ראשון-זיכרונות יפים
יום לפני ליל הסדר ראש העיר ישב בחדרו ונזכר את הפעם הראשונה שמצא את האפיקומן וזכה בפרס שחלם עליו תמיד כשהיה ילד ערכת קסמים. כסבו קנה לו את זה ראש העיר שמח יותר מכל מיקמק אשר חי במיקמק סיטי!.
פרק שני-געגוע בלתי פסיק
בלילה ראש העיר חלם שהוא בליל הסדר כאשר היה ילד
עם דודו וסבו וסבתו והוריו והוא חיפש את האפיקומן שהיה מוחבא בארון בגדים ושמח! א''כ הוא הגיע יש אל ההווה וחלם שהוא ללא אפיקומן וללא ערכת קסמים ואת עצמו מתגעגע לחיו כילד. ראש קם בבהלה וחשב על רעיון להעלים את הגעגוע.
פרק שלישי-הרעיון של ראש העיר
פתאום צץ לראש העיר רעיון הוא קם בשתיים לפנות בוקר וכתב הודעה ללוח המודעות ''שלום מיקמקים יקרים! כולכם מוזמנים הערב לליל הסדר ממקמק! מקווה לראותכם נתראה בליל הסדר'' כל תושבי מיקמק סיטי ראו את ההודעה והתכוונו לבוא
פרק רביעי-לפני שזה מתחיל
לפני שכל תושבי מיקמק סיטי באים ראש העיר ארגן את הכול ואת עצמו והחביא את האפיקומן בין הספרים ווידא שלא יראו. התוכנית של ראש העיר היא כזאת: שהולכים לחפש את האפיקומן הוא יעקוף את כולם ויקח את האפיקומן וכך הגעגוע יפסיק!
פרק חמישי-האורחים מגיעים
הראשונים שבאו הם החבורה שלנו אחר כך הגיעו מונדו,מיקיאוולי ואלכסיס וכל תושבי מיקמק סיטי... הם קראו את האגדה ואז הגיע הרגע שראש העיר חיכה לו.
פרק 6-הדבר החיובי
שכולם הלכו לחפש את האפיקומן ראש העיר רץ לספרים שלו אבל מקס עקף אותו ולקח את האפיקומן! ראש העיר היה מופתע ועצוב... כולם מחאו כפיים גם ראש העיר אחרי שוכלם הלכו ראש העיר ישב בחדרו ואמר בלבו ''הדבר החיובי כאן זה שהזכייה לא הכי חשובה אלא הכיף הוא הדבר החשוב.''

מוקדש ל כולם, כולל, כולם!
6
1
155


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/04/2018   12:38 נושום  1
מהמם!