קהילה - סיפורים ושירים
ילמול
2

חקירת הפרימדות של סאני 25/03/2018

ביום אביבי שמשי וחם סאני חקר יצורים חיים מוזרים שמצא עד שראה את זואי ואת מקס אוכלים מצות ומדברים על הפרימדות במצרים. הם שאלו שאלות כמו: באיזה חומר הם השתמשו לחיבור הלבנים בפרמידות ואיך הם הצליחו לבנות אותם ללא שום מכשירים ואז סאני אמר:"זואי ומקס היום אנחנו הולכים לחקור את הפרמידות במצרים" זואי ומקס שמחו נורא והלכו למטוס של החבורה והישר טסו למצרים. מצרים הייתה חמה, מלאת חול ויפה.
לא היה שם שום דבר אפילו לא תחנת רכבת או חנות אחת!!
הם נחתו ליד פרמידה גבוהה מאוד ומרהיבה סאני אמר שקוראים לה "הפרמידה של גיזה" הם התלהבו ממנה קצת ולאחר מכן סאני לקח נוזלים מוזרים ושפך אחד אחד על הפרמידה מקס שאל את סאני בשביל מה הוא עושה את זה וסאני אמר בשביל לראות באיזה חומר הם השתמשו להדביק את הלבנים בפרמידה מקס שתק ולא דיבר פתאום סאני הוציא נוזל סגול הוא שפך אותו ואז הפרמידה נחצה לשתיים והתפרקה כולה זואי ומקס נבהלו וסאני אמר להם שהפרמידות במצרים נדבקו בעזרת חימר וחלב סוסים מעורבבים ופתאום ראו ארונות קבורה מעל האדמה פתחו אותם וראו מומיה עטופה בנייר טואלט הסירו מהמומיה את נייר הטואלט שלה וראו את המלך תות פתחו עוד ארונות קבורה ועשו את אותו הדבר וראו את המלך פרעה, את המלכה נפרטיטי, ואת המלכה קלאופטרה.
כולם התחילו ללכת כמו זומבים ולרדוף אחריהם הם רצו מהר למטוס ועפו הרחק הרחק משם חזרה למיקמק סיטי כחשרו למעבדה סיפרו לג'ימבו על מה הם עברו והתבאס שלא עבר את זה יחד איתם כי הלך לקנות אוכל ואז סאני חזר למחשב שלו וכתב באיזה חומר השתמשו להדביק את הלבנים פרסם ולאחר כמה דקות הגיעו למעבדה מליוני איש שאלו אותו שאלות ראיינו אותו והראה להם תצלומים של הפרמידה מתפרקת ושל הגופות הם עשו מאוחר יותר מסביה וחגגו את זה שפתרו את תעלומת הפרמידות.

מוקדש ל שמדקתו
2
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה