קהילה - סיפורים ושירים
נפטונפלוטו
106
80

לבלוג הפרס פסח 2018 סאני והמצות 26/03/2018

פרק 1. הניסוי
פעם אחת כשחבורת מיקמק יצרה משחק לפסח הם עשו ניסוי על ג'ימבו ואחרי שהם השיגו 1,000 נקודות ג'ימבו התחשמל וקרה משהו כולם הפכו למצות חוץ מסאני.
פרק 2. המתקפה על מיקמק
המצות ניסו לאכול אותו אבל הוא לא ויתר וסתם ברח הוא קפץ מצה מצה ונכנס למשחק ומשם ראה הכל כי הדלת הייתה פתוחה אבל לא היה אכפת לו מגנבים כי הוא ראה שהייתה מתקפה על מיקמק ואיך תקפו? אתם צריכים להיות סבלניים.
פרק 3. לא תוקפים מזמנים
למצות הייתה תוכנית הם לא תקפו בכלל הם זמנו קערת פסח ביצה קשה מרור כרפס זרוע חרסת חזרת תפוח אדמה מצות חדות ועוד לתקוף ומאז במקום מיקמק סיטי העיר נקראה עיר המצה צבא המיקמר הביא את כל הטנקים והתחילה מלחמה הטנקים ספגו את החרוסת והיה קרב אוכל קטלני ולא רק חרוסת הטנק שאב כל פגיעה הטנק שאב.
פרק 4. השיקוי של הפיצוץ והשיקוי המגדיל
סאני נזכר בשיקויים שהוא עשה בפרק השיקוי של השיהוק הוא יצר שיקוי מגדיל ופעם הוא יצר שיקוי מתפוצץ הוא שם במבחנה את השיקוי המתפוצץ הרטיב אותה בשיקוי המגדיל והמבחנה הפכה לענקית סאני הביא לכל טנק את השיקוי הענקי.
פרק 5. v הניצחון הוא שלנו! אחרי שהשיקוי נכנס לטנקים התחיל צבא המיקמר להוביל עד שהגיעה הביצה הקשה! קשה כל כך שהשיקוי לא הצליח לפוצץ! המיקמר חשב ובסוף עשה את הרעיון הכי לא צפוי הוא אכל את הביצה כולה המאמן של הצבא אבא של מקס אמר הניצחון שלנו!.
פרק אחרון. חוזרים לחיי השגרה
למצות קרה משהו מבהיל הם זזו בלי שהם חיו ופופס! בשנייה שאף אחד לא ראה המצות הפכו לג'ימבו מקס וזואי ואז הכל חזר לחיי השגרה.

מוקדש לכולםולכלמישמעריץאותילניצחון!
12
1
181


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2018   23:02 אטריהשובבה  1
נפטון אתה אדיר!