קהילה - סיפורים ושירים
נבייה
10

סיפור ללא כותרת 05/04/2018

פרק אחד
היה זה עוד יום חשוך בארץ המיקמקים. מאז שהגיע מרשע, חיי המיקמקים הפכו חשוכים וחסרי ערך. אתם בוודאי שואלים:איך זה קרה? טוב פשוט מאד, מיקיאוולי מצאה ספר מסתורי שכל מה שקורה בו הופך למציאות. משם אתם בוודאי מבינים, מיקיאוולי קראה על מרשע וזימנה אותו לארצנו, ומאז שניהם שולטים בעיר, משליטים פחד ועצב על כל עובר ושב, ובעיקר מאמללים את האויבים המרושעים שלהם, מקס, זואי, גימבו וסאני.
פרק שתיים
זואי ומקס החליטו שחייבים לעשות משהו, זה לא יכול להמשך כך יותר! הם נכנסו בצעדי גנבים לספרייה העירונית, וחיפשו את הספר. הם עברו בזחילה את דלפק הספרנית, חצו בריצה שקטה וברגליים יחפות את מדף הספרים החדשים, ודילגו למדף הספרים הישנים. "ואו" אמרה זואי בלחישה שקטה. זואי סחבה את הסולם וטיפסה למעלה ולמעלה, ואמרה למקס ספק לחישה ספק צעקה:" ככל שעולים, הספרים נראים נראים מאובקים יותר וישנים יותר!" מקס מצא עוד סולם וטיפס גם הוא.
פרק שלוש
זואי התחילה את החיפושים, מקס אחריה. הם שלפו ספרים ישנים יותר ויותר, עד שהגיעו לערמה האחרונה."זהו זה" אמר מקס בהתרגשות. הוא שלף את הספר הישן ביותר עם הכותרת:" סיפור ללא כותרת".
מקס התחיל לדפדף, וזואי קראה ועיכלה את המידע."לא להאמין" היא לחשה בהתרגשות ניכרת "כתוב כאן שאנחנו קוראים את הספר הזה!" מקס התחיל לקרוא את העתיד, כשלפתע קרא שמיקיאוולי בספרייה." תשמעי" לחש לזואי. אחוזי פחד ואימה, מקס וזואי שמעו את מיקיאוולי עולה במדרגות.
פרק רביעי
מקס החביא את הספר מתחת למיעלו (היה קר למרות שהיה קיץ ולמרות שהיו בתוך הספרייה)ורץ. רק רץ. ביחד עם זואי הם חצו את הארון ולפתע נפתח להם מסדרון סודי. על המסדרון היתה הודעה מפחידה. "לכל מי שגילה את המקום הזה, בגלל שכל העולם בידי (גיחוח קל מצד מקס) אתם עומדים למות" דלת המקום נפתחה. מיקיאוולי ומרשע עמדו שם ופיתפתו. לפתע מבטה של מיקיאוולי נלכד על קצוות שערותיה של זואי,שמרוב לחץ לא התחבאה טוב. "תראו תראו" אמרה מיקיאוולי בקול מרושע "זואי!" קולה עבר ממלגלג לכעוס "מה את עושה שם?" זואי יצאה ממחבואה כשדמעות זולגות על פניה. "יש כאן עוד מישהו חוץ ממך?" "לא" יבבה זואי חרישית.
פרק חמישי
מקס לקח את השעון החדש שסאני עיצב להם ולחץ על כפתור" אני בצרה". לא נראתה תגובה מגימבו ומסאני. מקס חיטט במגרות וצילם ושלח כל מה שמצא. מיקיאוולי שמעה רחש דפים מכיוונו של מקס, ומיד עלתה עליו. "אוקיי, אז בטוח יש פה מישהו. אין סיכוי שאתם באתם לבדכם" לזואי מיד עלה רעיון לראש. "בוודאי שיש פה עוד מישהו" אמרה זואי "גם גימבו וסאני כאן" "זה נכון?" שאלה מיקיאוולי את מקס במבט מאיים. "כן" ענה מקס בחוסר ביטחון מופגן. אך מיקיאוולי, ידעה שהחבורה עלולה לעשות צרות צרורת, מיד היא ומרשע התחילו בחיפושים. זואי תלשה מידו של מקס את הספר, וכתבה לו כותרת:" הניצחון של החבורה" זואי התחילה במאלכה וכתבה וכתבה, בעוד מיקיאוולי ומרשע מחפשים ומחפשים. עכשיו התחליו האיומים. "אם לא תגלו לנו איפה הם בשתיי דקות הקרובות" אמרה מיקיאווילי ומרשע הוסיף "נטיל את הפצצה שלנו על העיר ונהרוג את כולם!"
פרק שישי
דקה עברה. מקס הביט בזואי במבט מפוחד. היא רק כתבה. נשארו עוד שלושים שניות! מקס קפא מפחד. זואי רק המשיכה לכתוב. רק לכתוב. אם היא כותבת כל כך הרבה, העיר לעצמו מקס, למה היא כותבת שאהיה כל כך מפוחד? זואי הרימה את ראשה אל מקס ואמרה בלחש "נקמה מתוקה". 9, 8, 7 השניות עוברות. מיקיאוולי נראת מאושרת. 5, 4 ,3 ,2 ,1
"לפתע" כתבה זואי בספר "גימבו וסאני התפרצו למרתף"
פרק שביעי
לפתע, גימבו וסאני התפרצו למרתף. איך זה קרה? לדברי סאני , מקס שלח את התכנית שמיקיאוולי תיכננה לעשות לעיר לסאני, והוא וגמבו מיהרו להגיע למרתף הסודי. גימבו וסאני הפכו לגיברו על, שזואי תיארה כגיברי על אמיצים, ונתרלו את המרשעים וזרקו אותם רחוק רחוק לים... וכך, המשיכה זואי, אנחנו נשארנו בטוחים למרות שהחזרנו את מרשע לאצו, ואת מיקיאוולי החזרנו לארצנו. עכשיו, הספר שמור במחלקתו של ראש העיר האהוב שלנו.

מוקדש ל איטאפי, משידורין, מישרוצההקדשהשיכתוב, מנבייה
14
215


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה