קהילה - סיפורים ושירים
popi987
574
36

המיק-טרול הג'אפני - סתם סיפור לכיף (: 21/04/2018

פרק 1 – מיק-טרול הזמן?
זה היה עוד יום רגיל במיק-לכה מיקטזיה. הלכתי לטייל קצת עם המינימיק ביער הקסום של מיקטזיה. הוא פשוט יפהפייה! אתם חייב לראות אותו! אז נמשיך. המינימיק שלי, טוזימון, מצא משהו מדהים. או יותר נכון מישהו. זה היה מיק-טרול. מיק-טרול הזמן! לא חשבתי שהאגדה אמיתית! אולי בקרוב תשמעו את האגדה... אז ככה: המיק-טרול אמר "אתה רוצה לשנות משהו רע שעשית או לשנות משהו שאתה חושש שיקרה?" "אממ... לא זה ולא זה?" עניתי לו, קצת בבישנות. "מצוין! בחירה מעולה! כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו הוא רק לאמר מיקמוק ממקמק, ממקמק מיקמוק!"
פרק 2 – יעד לא ידוע
" אוקיי... תודה... ביי!" מלמלתי. המשכתי לטייל עם טוזימון ופתאום, התחשק לי לגלות למה הוא התכוון שהוא אמר שבאמת יש בחירה כזאת. אמרתי: "מיקמוק ממקמק, ממקמק מיקמוק" בלחש. פתאום אני וטוזימון היינו לבושים בבגדים שונים (ומוזרים) והסביבה השתנתה! לא רחוק הייתה מערה. לא ראיתי את המערה הזאת אף פעם במיקטזיה! אולי אנחנו בכלל במקום אחר? המשכנו למערה וראינו ציורים ומילים חרוטים בתוך המערה על האבנים. "לפני 10 שנים, שלטו באזור המיק-טרולים. הם היו ממש חזקים! אומרים שבאחד התהומים יש טרול שמצמיח כנפיים. "
פרק 3 – האגדה?
"בראשם עמד המיק-טרול הג'אפני. גם עכשיו אנחנו לא יודעים מה פרוש המילה "ג'אפני" אבל הוא היה ממש חזק! לבן ואדום בעיקר! אם אתם קוראים את זה, סימן שרק אתם יכולים לראות את זה, ורק אתם יכולים לנצח את המיק-טרול הג'אפני! רמזים תמצאו בהמשך" היה רשום. אוקיי... מאיפה לנו לדעת עכשיו איפה הוא?! חשבתי לעצמי. כתוב שם עוד משהו... תנסה לקרוא. רוב הסיכויים שלא תצליח. שמענו קול מסתורי.
פרק 4 – המפה
אממ... מה רשום פה... אהא! כל הכבוד! היה רשום. אתם ממש קרובים לרמז הבא! זה נראה כאילו עברתם אותו... תוכלו לבדוק? הסתכלנו זה בזה והלכנו אחרי הצעדים שלנו מלפני זה. לבסוף, מצאנו אבן עם כיתוב. הגעתם לרמז הבא! אתם מעולים! קראתי. עכשיו, מי שיותר קטן כאן צריך ללכת אל הנער הקרוב ולטבול בו את רגליו. אני מקווה בשבילכם שאתם לא באותו הגיל. סיימתי לקרוא. טוזימון הלך לטבול את רגליו בנער וחזר עם מפה. יש! עכשיו נדע איפה המיק-טרול הג'אפני או מה שזה לא יהיה! אמרתי בקולי קולות.
פרק 5 – מעשה בגשר לבן ואדום
הלכנו לפי המפה, עד שכבר לא ראינו בה כלום. היינו ליד גשר. היה נראה די מוזר... גשר לבן ואדום. רגע, הגשר הוא לבן ואדום! כמו המיק-טרול! אמר לי טוזימון. הלכנו על הגשר, וכל קרש שעברנו, נפל. שראינו שזה קורה התחלנו לרוץ מהר לפני שכל הגשר יתמוטט. מתחת לגשר... היה ערפל. אי אפשר לדעת מה יש שם! טוזימון כמעט נפל לשם. תפסתי אותו, אבל יכול להיות שהוא ייפול. כי אני והוא... לא עד כדי כך חזקים... אי אפשר לדעת מה יקרה...
פרק 6 – הדרך ארוכה למטה
טוזימון פתאום החזיק רק בזרת שלי, ו... נפל לצערי הרב. טוזימון! צעקתי. לא!!! טוזימון!!! התחלתי כבר לבכות. החלטתי לקפוץ למטה, אבל... הדרך ממש ארוכה ומפחידה! רוב הסיכויים שטוזימון כבר פצוע, אז ששנינו נפצע?! אבל כשחשבתי על זה, כבר קפצתי... אחרי כמה שניות ראיתי את טוזימון מעופף עם כנפיים מוזהבות. מה?! טוזימון! מה הולך פה?! הייתי המום. טוזימון עף לכיווני, והחזיק אותי (בקושי) באוויר עד לקרקע. תודה טוזימון! אבל, איך צמחו לך כנפיים? את האמת, אין לי מושג... לא האמנתי שטוזימון יכול לדבר! כאילו, הוא רק מינימיק!!!
פרק 7 – ניסיון בזיכרון!
רגע, אני חושב שהיה רשום שם משהו על הכנפיים... אממ... משהו עם טרול? ותהום? אמר לי טוזימון. רגע, אם נחבר את זה בצורה הגיונית נקבל – טרול בתהום כנפיים! אמרתי לטוזימון. כן, אבל אולי הייתה עוד מילה? שאל אותי טוזימון. אממ... אני חושב שהיה משהו עם המילה שמצמיא... אמרתי לו, לא הייתי בטוח. טרול בתהום שמצמיא כנפיים?! לא יכול להיות! אמר לי טוזימון. נכון, נכון... השבתי. אני חושב שהייתה גם ח' במשפט... בינתיים אין, אז... טרול בתהום שמצמיא כנחפיים... טרול בחתהום שמצמיא כנפיים... טוזימון ניסה להבין את המשפט. טרול בתהום שמצמיח כנפיים!!! זהו זה!!! טוזימון מצא את המשפט הנכון.
פרק 8 – מול הטירה
הי! תראה שם! יש טירה! אמר לי טוזימון. נכון... אולי זאת הטירה של המיק-טרול הג'אפני? השבתי לו. כנראה... בוא נתקדם ונראה! אמר טוזימון והתחיל למשוך אותי בקושי רב. בסדר, בסדר! רק תפסיק למשוך אותי ככה! אמרתי לטוזימון. אממ... אוקיי! אמר לי טוזימון והמשכנו לכיוון הטירה. הטירה הייתה מוקפת שומרים. נו באמת... אתם רציניים איתי?! אמר טוזימון בעוד לקח אותי בכנפיים שלו. סוג-של פרצנו לטירה, וראינו מיק-טרול לבן ואדום. הוא היה ממש מוזר... שלום, שני... אה... הוא לא ידע מה להגיד לנו. שני... שני... שני אקראיים! זהו זה! שלום לכם, שני אקראיים! הוא אמר לנו.
פרק 9 – קרב או לא?
בואו, ל... קרב מחשבות!!! הוא צעק ופתאום שומרים הקיפו את כולנו (כולל אותו) אממ, מה זה קרב מחשבות? טוזימון שאל. לא, לא קרב מחשבות, קרב מחשבות!!! ככה. הוא השיב לו. אממ... אוקיי? ענה טוזימון למיק-טרול. אז, מה זה, קרב מחשבות!!! שאלתי את המיק-טרול הג'אפני בכעס. אממ... זה לא נשמע כמו שזה? הוא היה בשוק. לא, ממש לא! ענינו ביחד. אז, זה... קרב שנלחמים דרך המחשבות... יש לכם את האפשרות הזאת? הוא שאל אותנו. הסתכלנו אחד בשני וענינו תוך רגע: אתה רציני איתנו?!?! אנחנו לא מיק-טרולים!!! ואנחנו גם שמחים שאנחנו לא מיק-טרולים!!! אתם, אתם, אתם, אתם... אממ... אין לנו מילים!!! צעקנו להם. אה... אהה... המיק-טרול הג'אפני התחיל לבכות ומלמל אתם... אתם... ניצחתם... עכשיו קחו... פשוט קחו את השרביט!!! הוא המשיך לבכות באופן מעצבן ביותר. אממ... בסדר? לקחנו את השרביט, ופתאום, הכל התפוצץ! חזרנו להווה שלנו, אבל זה לא היה במיקטזיה. זה היה בעיר, שנראית מקסימה, יפהפייה! וראינו שלט: ברוכים הבאים למיקמק-סיטי.

מוקדש ל מגניבה992, ונדהSמנוי, שניקה2412, פיצהגבינה, כוכבית775, טולויט123, פיצהקורן, לואי♥♥♥
11
2
370


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/04/2018   15:09 שניקה2412  2
יפה מאוד!
למרות שלא קראתי:)))
22/04/2018   14:41 כוכבית775  1
יפה! XD אהבתי מאוד ;) אחלה של כתיבה אמיגו!