קהילה - סיפורים ושירים
elishli
55
9

הכל בשייט אחד! 17/07/2018

פרק 1-היי
היי אז מי שלא יודע איך קוראים לי אז קוראים לי אלי☺️
ואני רוצה לשתף אתכם בסיפור קטן:)

פרק 2-מתחילים כאן
עכשיו הקיץ! ואני ומשפחתי יצאנו לשייט קטן בספינה ענקית!!!
אני אמא,אבא,אחים שלי,אחותי.
השייט היה לכמה לילות בלבד ואני והאחים שלי ואחותי צינו לעשות קצת כיף בזמן שההורים היו בארוחת בוקר...

פרק 3-הכיף התחיל פה
אני והשאר הלכנו להופעה של מישהו שמהפנט אנשים הוא ביקש כמה מתנדבים ואז אנחנו הלכנו אליו לבמה הוא אמר״הסתכלו על השעון הזה וכשאני סופר עד שלוש אתם מקשיבים לדבריי... ...שתיים...שלוש... בלילה זה אתם תהפכו לפיראטים.״

פרק 4-אנחנו בצרות
בלי שידענו בלילה זה מה שקרה! הפכנו לפיראטים והשומרת הזאת הראתה לנו את המצלמות ואנחנו אמרנו ״לא עשינו דבר מזה!״ תתנו לי הסבר?! היא אמרה ועניתי כן! או שאת משחררת אותנו או שאנחנו מתלוננים עליך היא ענתה ״אתם משוחררים אבל שתדעו לכם כל העיניים שלי עליכם!״ אחי שאל״כמה כבר יש לך?״ אחותי אמרה לו בוא נצא מפה קדימה.

פרק 5-נצליח?
אבינו היה צריך להראות פרסומת של המשחק שהוא מוציא בערב זה והטבלאט שלו נעלם ואנו היינו צריכים למצוא זאת...
הוא לא ידע שזה נעלם אך גם השרשרת של אמא שלנו נעלמה והיא הייתה אצל ילדה ערמומית בגיל של אחותי..
שני הבנות התערבו כי היה תחרות אופנה ואם אחותי תנצח תקבל את השרשרת של אימא שלנו ואם הילדה תנצח תקבל את התיק היוקרתי של אחותי..

פרק 6-הצלחנו
למעשה בלילה הקודם לקחנו את רגלו של אביו של הילדה והיינו צריכים להסיח את דעתו כדי להחזיר את הרגל בלי שידע,אחותי ניצחה בתחרות מכיוון שהצלחנו להבהיר את התוצאות,קיבלנו את השרשרת ובנוסף קיבלנו סימן למציאו של הטבלאט של אבינו הסימן היה x.
אנחנו חיפשנו בכל מקום והיה לנו רבע שעה ולא מצאנו! אחרי זה אחי הגדול מצא אתה איקס שהיה בחול שהיה שם מילה חפר וחפר ומצאנו את זה! היינו גאים כל כך בעצמנו ורצנו ישר למופע.

פרק7-התחלה רעה וסוף טוב
הצלחנו להגיע ולהחזיר את הטבלאט ופתאום אבי הטעין אותו לרגע ובן אדם עבר ליד החוט והמסך של הטבלאט התנפץ והיינו צריכים ללכת לעשות מופע קטן בזמן שחיבר את מה שבא להראות לטאבלט הקטן של אחי הגדול והצלחנו:)
מקווה שאהבתם❤️

מוקדש ל כולם
10
1
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/08/2018   20:34 אנימלכה141  1
מהמםם