קהילה - סיפורים ושירים
גובוש55
144
57

הילדה או המיקמקית? 20/07/2018

"שלום לכולם, לי קוראים ליאן, אני בת 8 ויש לי שתי אחים: ליאם ולואם."
"ליאם בן 9 ולואם בן 7."
זה נראה שהכל בסדר אבל יש משהו שליאן עדיין לא הצליחה להבין, למה ליאם ולואם משחקים מיקמק כל הזמן.
"היי ליאם היי לואם, מה אתם עושים?" "משחקים במיקמק, בואי תצטרפי אלינו" אמרו ליאם ולואם ביחד "מבין כל המשחקים שיש בעולם דווקא בזה אתם משחקים?" "כן" ואז הוסיף ליאם "את אף פעם לא ניסית אז איך את יודעת אם זה כיף או לא?" ואז עניתי ברוגזה "נו באמת איך משחק כזה יכול להיות כיפי?" ואז הלכה ליאן אל חדרה בכעס.
ליאן שכבה בחדרה ואז פתאום ניכנס אביה לחדרה ואמר "היי ליאם אני ואמא שלך לוקחים את ליאם ולואם לחוגים שלהם אז זה אומר שתישארי לבד בבית, את רוצה לבוא איתנו או שאת תסתדרי?" ואז עניתי "אני יסתדר לבד בבית" ואז ענה אביה "טוב, אם את צריכה משהו תתקשרי" ואז אמרי "טוב ביי אבא."
בהתחלה ליאן השתעממה ואפילו לשחק היא לא רצתה ואז נזכרה במה שליאם אמר "את אף פעם לא ניסית אז איך את יודעת אם זה כיף או לא?" אז התקרבה ליאן אל המחשב הדליקה את המסך ונכנסה אל האתר מיקמק.
ליאן לא הבינה מה צריך לעשות ואז ראתה צור מיקמק חדש כמובן שלא הבינה מה זה אז פשוט נכנסה ועדיין לא הבינה כלום אז פשוט לחצה על כפתורים .
שהיא סיימה פשוט לחצה התחל לשחק וניסתה.
דבר ראשון שהיא עשתה זה כמובן לבקר בעולמות ואז שסימה אמרה "אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל ליאם ולואם צדקו זה באמת כיף."
לפתה התחילה רוח חזקה והיא לא הספיקה לסגור את החלון ואז היא עפה לתוך המשחק.
ליאן נבהלה ואמרה "מה זה? מה זה המקום הזה? למה כולם נראים שונים? הם נראים כמו מיקמק, לא משנה הם באמת מיקמקים, כנראה שנשאבתי לתוך העולם, אבל איך אני יצא מפה?" ליאן לא ידאה מה לעשות ואז לפתע אמרה "רגע, יש לי רעיון מה לעשות, אההההההליאן פשוט צרחה תוך כדי סיבוב.
אז ראתה מהמחשב את לואם שנכנס למישחק ואז שמעה אותו שואל "ליאם המיקמקים הזאת שלך?" ואז ענה ליאם "לא היא ממש לא שלי, איך היא בכלל הגיעה למחשב?" ואז אמר לואם "נו טוב לא משנה אני פשוט ימחק אותה" ואז אמרתי "לאאא
"לאאאאאאא בבקשה אל תמחק אותי" "ליאן, ליאן" אמרה אמא של ליאן "מה קורה פה? איך אני עכשיו לא נמחקתי?" שאלה ליאן ואז ענה לה אבא שלה "לא ליאן את לא נימחקת זה בטח היה סיוט" ואז הוסיף ליאם "אבל באמת ליאן רק שתדעי שקשה להרים אותך" ואז אמר לואם "ואל תידאגי שמרנו לך את המיקמקית שלך ואפילו שידרגנו אותה" ואז אמרה אמא שלה "את בטח היית עייפה ונירדמת באמצא המישחק" ואז אמרה ליאן "תודה רבה לכולכם וליאם ולואם אני מיצטערת על הדברים שאמרתי זה באמת כיף לשחק מיקמק" ואז ענו ליאם ולואם "אמרנו לך שזה משחק כיפי" ולפתע אמרה אימם "היי ילדים מה דעתכם לשדרג את המיקמק שלכם?" ואז ענינו שלושתינו "כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן."

הסוף.

מוקדש ל מוקדשלכולםםםםםם
51
3
312


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/08/2018   00:20 בובהAיפע  3
אהבתי!
05/08/2018   10:28 נעומימי6  2
חחח אהבתי!
31/07/2018   19:08 BlackShot  1
ילדת מיקמק...