קהילה - סיפורים ושירים
חדוה33

בובואל שרון הקסום 13/08/2018

בבקתה רחוקה,בתוך הסיפורים גר נער טוב מראה וטוב מוח.כל בנות הכפר חשקו בו מאוד,אך הוא חיכה לאהבת האמת שלו.יום אחד כשהנער טייל ביער הוא נתקל בברנש האינו הראה את פרצופו.הברנש החל לבכות,"מדוע אתה בוכה?"שאל הנער טוב המראה.לפתע צנח מהרקיע בובואל שרון,הידוע בתור התוכי המדהים בעל יכולות הריפוי.הוא צנח על כתפו של הברנש.הברנש הוריד את הגלימה שלו.הנער ראה שהברנש הוא בעצם נערה יפת תואר."אבי מכריח אותי להינשא לנמר הכפר שבו אני גרה"אמרה הנערה.הנער,הנדהם לגלות את זהותו של הברנש ליטף את ראש הנערה ואמר"אל תבכי יקירתי,בואי אליי הביתה,אסתיר אותך מאביך".
"תודה רבה אישי הטוב "אמרה הנערה והשניים התקדמו אל עבר ביתו של הנער.חלפו הימים והנער החל להרגיש אהבה כלפי הנערה."שלומות יקירה,איך עובר עלייך היום"שאל נרגש."הכל נהדר,היום אני הולכת ליער לקטוף פטריות,התרצה לבוא?""ועוד איך!אבוא בשמחה".
בשעה שהיו ביער הנערה הרגישה עייפות,לפתע צנחה על הארץ."היי,מה קרה?דברי אליי!"אמר הנער בבהלה ,אך הנערה לא ענתה.הנער החל לבכות,לפתע בובואל שרון צנח ופיזר אבקה ורודה וזוהרת על הנערה."אני אוהב אותך!"צעק הנער.
"גם אני אותך"אמרה הנערה והתעוררה.הנער הסתכל בעיניה ,הוא ידע שזאת אהבת האמת שלו.השניים נשאו ועד היום הם ידועים כהאוהבים הצעירים ברגעים הכי יפים של החיים.
הסוף

מוקדש ל אנימקדישהאתהסיפורלמיקמקכדורגל, מכפכפונה
1
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/08/2018   14:08 חברתמרשנהב  1
סיפור נחמד :))))))))))))))))