קהילה - סיפורים ושירים
יהלום6362

מיקדירה להשכיר 14/08/2018

בעמק מיקיפה בין מיכרמים ומיקשדות עומד מיקדל בין מיקחמש קומות. מומי גר במיקדל? בקומה המיקשונה גר סאני שלא ישן ימים ולילות כי הוא חושב ומתכנן מישחקים בקומה המיקשנייה גר ג'ימבו שכל היום הוא מנגן ומנגן.
בקומה המיקשלישית גר מקס וכל היום נוסע על המיקסקייטבורד בקומה הרביעית גרה זואי ובשימחה ונחת את אלביס מנקה ומתפחת בקומה המיקחמישית גר ראש העיר אך מיקליפני שבוע ארז חפציו ונסע אין מיקמק שיודע לאין ומדוע כתבו מיקדיירי המיגדל מיקשלט מיקדירה להשכיר.
והינה בשבילים בדרכים בכבישים אל המיקבית מגיעים מיקדיירים חדשים.
מיקראשונה הגיע מיקיאוולי עולה למיקדירה החמישית וכל המיקדיירים שואלים אם הבית יפה ומיקיאוולי עונה שהוא יפה מאוד אך המיקשכנים אינם טובים בעיני איך אשב אני מיקיאוולי במיקביניין עם מיקפירחחים כמוכם? הלכה מיקיאוולי ובאה אלכסיס חיש מהר עולה למיקדירה חמושי וכל המיקדיירים שואלים אם הבית יפה ואלכסיס עונה שהוא מאוד יפה אבל המיקשכנים לא טובים בעני איך אשב אני אלכסיס עם המינימיקית של בדירה ליד אלביס המציק?
הלכה אלכסיס ובאה מיקמקית שאף מיקמק לא הכיר היא עלתה למעלה ירדי וכל המיקשכנים כבר היו מבואסים וחשבו שאין סיכוי הם שאלו איך הבית והיא ענתה שהוא קטן מידי וחשוך מאוד אבל אז היא אמרה שהשכנים טובים בעיני אז אני אגור פה. עברו כמה ימים ואז הגיע מיקכתב במיקכתב היתה הזמנה מראש העיר היה רשום שהוא מצתער שלא הודיע כודם ושתתקיים מיקחתונה בעוד שבועיים. הסוף
76


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה